Duygusal Mesajlar Sevgiliye

Duygusal Mesajlar Sevgiliye

Duygusal Mesajlar Sevgiliye
Duygusal Mesajlar Sevgiliye
Sevgilinize yazabileceğiniz en güzel ve en duygusal mesajlar burada.Sayfamzıda sevgilinize yazacağınız birbirinden güzel sözler bulma imkanı bulacaksınız beğeneceğinizi umduğumuz Sevgiliye Yazılacak Duygusal Mesajlarla sizleri başbaşa bırakıyoruz.

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün.Derdini rüzgarlara yaz estikçe uzaklara götürsün.

Sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle mezara gömülsün.

Sen doğdun çünkü kaderimsin! Sen doğdun çünkü nefesimsin! Sen doğdun çünkü sen yalnız benimsin..! İyiki Doğdun biriciğim.

Seninle öyle bütünümki.. Sen bensin, bende senim. Senin doğum günün benimde doğduğum gündür. İyiki varsın iyiki doğdun.

Haydi uyandır beni , söyle gördüğüm zamansız bir düş mü, haydi git uzaklaş yokluğuna inandır beni ,gerçekten yoruldum her buduğum yerde seni kaybetmekten.

Ruhumu yere vurup hasret çektiren olsan da ne aşkına bedduam ne de sana kinim var,derya gibi akan bir derdim olsa da mahşere kadar seni unutmamaya yeminim var.

Sen doğduğun gün eminimki gökyüzünde bir yıldız daha parlamıştır. Nice Yıllara Aşkım..!

Yaşayabileceğim en güzel aşkı yaşattığın için sana beni seninle karşılaştırdığı için Tanrıya seni görebileceğim için yarınıma şükrederek yatıyorum.

Sevmek çaydır sevilmek şeker biz çayı hep şekersiz içeriz.

Sen bana Allah'ın bir armağanısın. İyiki doğdun sevdiğim sevdiceğim.

Sen bugün sadece dünyaya doğduğunu sanma... Sen öyle bir yere doğdunki, ordan seni kimse çıkaramaz...Mutlu yıllar Sevgilim.

Senin doğum gününde seninle evlenmek isterdim.

Mutluyum çünki sen varsın! Mutluyum çünkü hayatımdasın! Mutluyum çünkü bugün sen doğmuşsun..! İyiki doğdun, İyiki doğmuşsun hayatımın anlamı.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski