Güldüren Sözler

Güldüren Sözler

Güldüren Sözler


Aşk hayat lokantasında yenen kazıktır daha fazla yeme sakın geçliğine yazıktır… 

Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti.. 

Erkekler limona benzer baktıkça ağzın sulanır yedikçe miden bulanır... 

Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı. 

Son gülen sen olacaksın, çünkü geç anlıyorsun. 

Bir fil elektrik direğinden daha yükseğe zıplayabilir mi? Elektrik direği zıplayamaz ki!.. 

Doktor neyin var çocuğum diye sorduğun da; Söyleme yavrum bırak kendi bulsun, işi ne doktor değil mi? diyen teyze canımsın. 

Millet ruh ikizini buluyo, ben 15 dakikadır çorabımın diğer tekini bulamadım. Nerde yanlış yapıyorum acaba. 

Kıza; Seninle ciddi düşünüyorum. dedim, İspatla dedi. Takım elbise giyip oturdum karşısına, ülke sorunlarını konuşuyoruz. 

Erkek milletine susuzluktan öldüm bir bardak su ver desen kalkmaz, halısaha maçı var de kıta değiştirir. 

Kasımda aşk başka değildir. Kasımda aşk yoktur. Okul vardır, sınavlar vardır, stres vardır, soğuk vardır. 

Bankamatikten para çekince sayan vatandaş; para eksik çıksa ne yapacaksın çok merak ediyorum. 

Hani dilimizin ucuna gelipte söyleyemediklerimiz var ya; Allah o cümlelerin yolunu açık etsin! 

Bazen evi arabayı satıp şöyle bi deniz kenarına yerleşeyim diyorum, tabi bunun için önce ev ve araba almam gerek. 

Sevgilisine taksitle hediye alıp taksiti bitmeden ayrılan adamın dramını film yapsam milyonları ağlatırım gibime geliyor.

Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama yürümek isteseydik otobüse binmezdik diyen genci tebrik ediyorum. 

Elin oğlu uzayda yaşamı araştırıyor bizimkiler sigaranın külünü hiç dökmeden sonuna kadar içebilmenin peşinde. 

Kendim için bişey istiyorsam namerdin Allah'ım anneme güzel bi gelin nasip et!! Aminnnnn 

Eğer bi gün hoca ödevlerini neden yapmadın diye sorarsa beni yapmadığım birşey için suçlayamazsınız. diyeceğim. 

Şu arabesk rap yapanlar sevdiklerine kavuşsalar da bizde huzura kavuşsak. 

Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski