Sevgiliye Romantik Aşk Sözleri

Sevgiliye Romantik Aşk Sözleri



Mutsuzluk yaşadığımız olayda değil, bizim ona gösterdiğimiz tepkidedir. Gerçek aşk daima kişisel yarar duygusundan vazgeçme temeli üzerinde yükselir. 


Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir 



Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEGiM'



Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır SEN ve diğerleri 



Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni. 



Ben, bir insanı sevme cesareti gösterdim; sen ise, bir insan olma cesaretini bile gösteremedin... 



Daha cesurum artık. Keşke dememek için çabalamıyorum. İçimde büyütmüyorum hiçbirşeyi ve kimseye, Hiç hayatımdan çıkmayacakmış gibi davranmıyorum. 



Gitmek isteyene bir yolda ben çiziyorum.. Selametle.. Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.



Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm, seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm.



Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim eremediğim vuslatlarda ümidin. 



Utanırım, söyleyemem yaşadığım yalnızlığı, kelimeler yetmiyor k; bu mu sevda dedikleri. 



Seni yıldızlara benzetiyorum! Onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin.



Gönülden gönüle köprü kurarken sağlam olmasına dikkat et Üzerinden geçecek ağır duyguları taşıyabilsin 



Mantığa her ne kadar uymasa da, insanın elindekilere razı olması demek özgürlüğün kapısını ardına kadar açması demektir. Kadın, insanın gölgesi gibidir; kovalarsanız kaçar, kaçarsanız kovalar.Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski