Yılmaz Güney Sözleri

Yılmaz Güney Sözleri, Çılgın Kral Sözleri, Yılmaz Güney Sözleri 2015, Yılmaz Güney Aşk Sözleri, Yılmaz Güney Sözleri Facebook, En Güzel Yılmaz Güney Sözleri, En Güzel Yılmaz Güney Aşk Sözleri

Yılmaz Güney Sözleri
Yılmaz Güney Sözleri
Yılmaz Güney Sözleri

Arkadaşlar! Dışarı da bir şeyler oluyor farkında mısınız? Uykuda olanları sarsın, uyandırın. Herkese söyleyin, yakında ışıklar kesilebilir. Karanlıkta ne yapacaksınız?



Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen birgün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin


Gölgene lafım yok zaten ; o'da seni adam sanıp peşinden geliyor Yılmaz GÜNEY'den



Bizim parasızlıktan kesemedigimiz sakalımız serseriye MODA olmuş Yılmaz GÜNEY


Eğer bir toplumda, devrim ve toplumsal değişim için koşullar olgunlaşmışsa, ama bu toplumsal değişimi gerçekleştirecek bir güç yoksa, o toplum için için çürümeye başlar



Faşizm hangi ülkede olursa olsun, sadece o ülkenin işçisine ve halkına değil, tüm dünya işçilerine ve halkına karşıdır


Gülüyorum Çünkü biliyorum ki  Gülümsemek; Dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram, Düşmanlarıma karşı da en asil darbedir



Küskünlüğüm hayata değil İçindeki beş para etmez insanlara



Hakim bile sordu. Bu gülüşü neye borçlusun diye? Bende bir daha güldüm... HAYATA dedim HAYATA


Hayatı kendim için yaşamıyorum. ve korkmuyorum hiç birşeyden. başıma gelecekleri de biliyorum. herşeye rağmen düşmana inat yaşayacağız. Yarın bizim çünkü



Herkesi kendine eşit gör, her kim olursa olsun bir insanı küçümsemek akılsızlık, çok büyük görmekte korkaklıktır


Bir çay demle bana  Hayatım gibi koyu olsun Şeker atma içine Derdim kadar acı olsun Çıkar kaşığı içinden Benim gibi yalnız olsun



Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin


İnsanlık öldüğü zaman çakallara gün doğar



Benim Acıya Verecek Birşeyim Yok  Mutluluktan Alacağım Var
Daha yeni Daha eski