Psikopat Sözler|Psikopat Mesajlar

Psikopat Sözler,Psikopat Mesajlar

Psikopat Sözler | Psikopat Mesajlar

Psikopat Sözler,Psikopat Mesajlar


Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.

Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz .

Acı çekerek geldik bu günlere, boyun eğmeyiz kimselere, kanmayız sahte gülücüklere, saygı şeklinde övmelere, herkesin ölüm diye korktuğunu, biz sokakta oyun diye oynarız..

Mafyada Silahımı Karakolda Resmimi Ceza evinde İsmimi bu alemde Tesbihimi bıraktım ama Seni asla bırakamadım. 

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

Seven Unutmaz Unutmuşsa Sevmemiştir.Sevipte Unutmuşsa, Sevmesini Bilmemiştir. 

Üç kuruşluk insanlara beş kuruş değer verdik gün geldi bizi bir kuruşa sattılar.!

Az Kaşardan Tos …Çok kaşardan Dost olmaz…. 

Bilmesek de zengin insanlar gibi parlak taşlar üzerinde dans etmeyi , elbete biliriz delikanlı gibi Allahına kadar sevmeyi.

İnsani en kolay ağlatan sevgilidir.en kolay aldatan dostlarıdır.Hayatta hiçbir şeye güvenme beyaz gülün bile gölgesi siyahtır...! 

Birlikte yaşayabileceğin biriyle degil.onsuz yasamayacagin biriyle ol.Geldigi zaman bosluk dolduranlardan degil gittiginde yeri dolmayanlardan olsun.....

Bir zamanlar çocuktum sevmesini bilmeyen. Simdi yalnizim gözyaslari dinmeyen. Bir zalim sevdim kiymet bilmeyen. onun adi zalim söz verdigi gibi gelmeyen... 

Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim..............

Hani İnsan ağlamak İster,Gözlerinden Yaş Gelmez.Hani Gülmek İster,Yürekten Gülemez.Hani Birini Bekler o Hiç Gelmez.Hani onu Severde Hiç Söyleyemez.Tam Söyleyeceği Zamanda o Başkasını SeVeR Ya! İşte o an İnsan Ölmek İsterde ecel Gelmez. 

Sevgi tıpkı gül gibidir rastgele tutarsan dikeni batar yapraklarını açarsan duyguları akar ama eğer tutmasını bilirsen o gül sana tapar.... !

Bir zamanlar Uğruna dünyaları yakardım.Şimdi ŞEREFSİZİM kibrit bile çakmam ! 
Her yürüdüğümüz yolda Çakıllar , her durduğumuz yerde Çakallar olsa ne yazar! Ya ölümüne Severiz , yada tek kalemde Sileriz!

İnsanlari Kullanarak shekil yapilmaz ! Biz Kimleriz? Diye Sorma, Biz Hayata Boş Vermişlerdeniz. Hayat Nedir? Diye Sorma, Biz Hayat Deryasinda Yüzenlerdeniz.Bizi arama lüks Meyhanelerde, Biz Dost Şarabı içenlerdeniz.Bize Dost, arkadaş Nedir Diye Sorma, Biz onlar için ölüme Gidenleriz.

Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim Zaman gelir Şerefsizleri de severim..

Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye. 

Sevmek çayıdır hayatın, sevilmek ise şekeri. Biz delikanlıyız çayı şekersiz de içeriz...
Daha yeni Daha eski