Ruhsuz Sözler , Ruhsuz Adam Sözleri

RUHSUZ SÖZLER

Ruhsuz Sözler , Ruhsuz Adam Sözleri
Ruhsuz Sözler , Ruhsuz Adam Sözleri

Bazen Yeter Dersin Yeter
Ardından Hayat Sesleni Verir Hayat
Yetmez Devam Et Devam..

Görüyormusun Bu Sabahta Uyandım
Her şey için Bir Şansım Daha
Olduğunu Düşünüyorum..

Haklısın Belki de Özenmiş Olduğun Hayatı
Veremem Ben Sana
Ama Yanımda Oldukça
Özeneceklerdir Hayatına..

Sende Kalsın Akrep ve Yelkovan
Bana Sadece Sigara Dumanım ve
Yalnızlığım Yeter..

Aşkın Yaşı Yok Demek Yerine
Ölümün Yaşı Yok Deselerdi
Belki de Daha Güzel Bir Nesil Yetişecekti..

Yanlış Düşüne Bilirsin
Yanlış Anlaya da Bilirsin
Yanlışta Yapa Bilirsin
Ama Yanlış Hissedemezsin
Buna Müsaade Etmem..

Nereden Bilecektim be Sevgili
Öyle Bir Baktın ki Gözlerime
Sevmek Değil Ölmek Geldi içimden..

Göz Altına Alınmış Bir Sevda Benimkisi
Yargısız infazlarda Örselenen
Bir çocuğun Düşleri Gibi..

Damlayan Göz Yaşlarımı
Kendim Sildikten Sonra
Yanındayım Diyenin
Gelmişine Geçmişine Selam Söyleyin..

Biz Kardeş Dediğimiz insanlar için
Ölmeye de Gideriz
Gömmeye de Gideriz..

Adını şifrem Yapsam
Yetersiz Karakter Diyecek
Halen Konuşuyorsun..

Demek ki Kahpe Olan
Sadece Bizans Değilmiş..

Hayatta Sürekli Eksik Olan
Zaman Geçtikçe Gerekli de Olmuyor..

Üzülen Sen Olunca Sevdiğim
Haklı Olmanın da Bir Anlamı Olmuyor..

Sen Bana özledim de
Eğer Gelmiyorsam
Oda Benim Ayıbım Olsun..

Bazen Bir Kelebeğin Ömrü Kadardır Hayat
Ne Kırmaya Gelir
Ne de Kırılmaya..

Benim Yalnızca iki tane elim var
Hayata 4 Elle Sarıla Bilmem için
Sana çok ihtiyacım var..

Hayatı Ruhsuz Yaşayan insanlar
Hayata Değil Kendine Eziyet eder..

Sahiden Nasıldı O Kural
Sevince mi Kaybediyorduk
Kaybedince mi Seviyorduk..

Madem ki Sevmiyorsun
Sahip çıkacaksın o zaman gözlerine
Dönüp Dolaşıp Değmesin Gözlerime..

Her şeyin Başlama Anı
Bana ilk Bakışlarında Saklı..

Kötü Sözleri Hak Eden insanlar Var Tabi ki de
Ama Kötü Sözler O insanları Hak Edecek Ne Yaptı..

Bir Yanımda çağresizlik
Diğer Yanımda Yorgunluklarım Var
Bir Yanımda Yalnızlığım
Diğer Yanda Geçmişe Dargınlığım Var..

Aşk Acısını da Öğrenmiş Olduk
Hayatımız da Sevmek mi Kalır Artık
Canımızı Söküp Aldılar
Sevmek Yok Bir daha..
Daha yeni Daha eski