Sahipsiz Sözler , Sahipsiz Kelimeler , Sahipsiz Cümleler

Sahipsiz Sözler , Sahipsiz Kelimeler , Sahipsiz Cümleler , Sahipsiz Laflar , Sahipsiz şiirler , Sahipsiz Sözler Facebook , Sahipsiz Sözler Twitter.





Bedenin Yükünü Ayaklar Taşır
Ruhun Yükünü Yürekler..




Gidecekti Ama Yol Parası Yoktu
O da Hayallerimizi Sattı..




Canım Yanıyor Dedikçe
Üzerine Benzin Döktünüz..




O Kadar Güzel Gülüşlere
Böyle Güzel Ölünür Dedim..




Rüzgar Ekenlere
Fırtınalar Biçeriz.. Sıfır Sıkıntı..




Hayallerim Sigara Dumanı Gibiydi
Üfledikçe Dağıldı..




Sende ki Dertte
Bende ki iddiaa Kuponumu..




Büyüdükçe Değişik Değişik
Tuzaklara Düşmeye Başladım..




Çok Hesaplar Vardır
Bedeli Ağır Olan..




Farkım Büyüktür Sevdiğim
Benim Hayallerim Belden Yukarı..




Gurur Duyman Lazım Annesi
Kızın Bu şehrin En Tanınmış Kahpesi..



Kül Olan Tekrar Alev Almaz..




Hayallerim Yıkılıp Kaybolsa da
Gülüşlerim Dimdik Ayakta..




Esmerliğimiz Güneşten Değil Ama
isyanımız Doğuştan Geliyor..




Aklımdan çıkayım Deme
Hava Buz Gibi Donarsın..




Her Geçen Dakika , Saniye , Gün
Yaşama Hevesim Biraz Daha Kayboluyor..




Senin Mesafe Dediğin Nedir ki
Bir Tren , Bir Otobüs , Bir Uçak Bileti Değilmidir..




Havamı Soğuk Yoksa
Bana Sarılan mı Yok..




Katilini Affedersen eğer
Seni Bir kez daha öldürür..




Mayınlardan da Ses çıkmaz
Sadece üzerine Basana Kadar..




Sen Niyetin Gelmek Olsaydı Eğer
Bütün Sokaklar Bana çıkardı..




Biz Kayıp Etmeye
ilk Okulda silgi ile Başladık..




Bu Aralar Biraz Dalgın
Fazlasıyla Dağınık..




Acıyı Tatmadan
Mutluluk Denen illeti Arama..




Tilkiden Kurnazı Yok Ama
Pazar Yeri Onun Postuyla Dolu..




Adalet Olmayan Bir Dünya ve
Umutsuzluk Dolu Boş Hayaller..




Kişiliği Sahte Olan insanların
icraatı Yalandan Olur..




Sevmek için Yürek
Sürdürmek için Emek Lazım..




Eksik Olmayın Dedik
Ama Fazla Olmaya Başladınız..




Mutluluğumu Bozmaya Kalkanın
Kahkahasını Gırtlağında Koyarım..




Güncel ve Yeni Küfürler Lazım Bana
Eskileri ihtiyacımı Karşılamaz Oldu Artık..




Senin Defterini Düreli Uzun Zaman Oldu
Sen Sadece Hayali Bir Karakter Olarak Aklımdasın..



Ne Kadar çok Öldük Yaşamak için..




Hayatın En iyi Hırsızı
Zaman Herkesten Bir şey çalıp gidiyor..




Her şeyinizi Elinizden Alırlar Ama
Hayallerinizi Asla ve Asla Alamazlar..




Umutlarını Sakın Kaybetme
Allah Var..




Kusura Bakmayın
Hayat Bazen Ağız Bozmak Zorunda Kalıyor..



En Büyük Serserilik Efendiliktir..




Yaşamaktan Korka Bilirsin Ama
Hayat Seni Harcamaktan Hiç Korkmaz..




Eskiler Ne Derdi
Şimdiki Nesil Ne Anlar Sevgiden Aşktan..




Olmadımı
Bir Sigara Daha Yakar
Bir siktir daha çekeriz..




Dışarıda Yolunu Kaybeden insanlık değil
Kalbimde Yerini Kaybeden Utansın..




Yaşatmış Olduğun Ne Varsa
Yaşaman Dileğiyle..




Ayık Olun Beyler Dedik
Daha çok şaşırmaya başladınız..




Siz Yeter ki Yol Almak isteyin
Biz Duble Yol Bile Yaparız..




Çok Kırgınım Bu şehre
O Sokak Halen Sen Kokuyor..




Mütevazi Olmak Ne Büyük şöhrettir
Sen Susarsın
Asaletin Konuşur..




Hayat Tefeci Gibidir
Verdiği Mutluluğun iki mislini alır..




Konu Fark Etmez Ne Olursa Olsun
Ağırdır Kırılan Heveslerimiz..




Senin Karakterin
Benim Psikolojimden Daha Bozuk..




Yalnız Değilim Ben
Sadece Tekim..




5 Parmağın 5’i Bir Olsaydı
Orta Parmak Kimsenin Zoruna Gitmezdi..




Kıskanmayan Erkek
Asidi Kaçmış Kolaya Benzer Dostum..




Ona Gidemiyorum
Ondanda Gidemiyorum işte..





Dilsizdir Benim Acılarım
Kimseyle Konuşmazlar
Yalnızca Benim Canımı Yakarlar
Hiç Hak Etmediğim Bir Şekilde..

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski