Zalim Sözler , Zalim Laflar , Zalim Sözler Facebook

Zalim Sözler 

Zalim Sözler , Zalim Laflar , Zalim Sözler Facebook
Zalim Sözler , Zalim Laflar , Zalim Sözler Facebook
Zalim Sözler , Zalim Sözleri , Zalim Laflar , Zalim Cümleler , Zalim Mesajlar , Sevgiliye Zalim Sözler , Zalim Sözler Facebook , Zalim Sözler Kısa.

Yaşanmış En Büyük Acılarım Olsan
Tek Bir Gülüşümle Yok Olursun..

Akıl Durdu , Kalp Soğudu
Dil’de Susunca , Düşünmeden Vazgeçtim..

Kızamıyorum ki Sana
Sende Karakterin Kadar Edersin..

Sana Özel Bir Durum Değil Bu Tercihim
Ben Adam Olmayan Kim Varsa Unutuyorum..

Ben Kimsenin Mecburi istikameti Değilim
Kimsede Benim Çıkmaz Bir Sokağım Değil..

Bazen Almış Olduğun Terbiyeyi Bir Kenara Bırakıp
Ne Gerekiyorsa Onu Yapmalısın ki
Herkes Haddini Bilsin..

Ağzıyla Kuş Tutsa
Sevemeyeceğim insanlar Var,
Birde Canımı Okusa Vazgeçemeyeceğim
insanlar Var..

Birde Bakmışın Karşına çıkmış
Dünleri Unutup
Yarınlara Umut Olur..

Herkesin Gönlünde Bir Tane Hünkar
Her Gönül de Bir Tane de Sultan Olur
Geri Kalanlar Sarayın Soytarısıdır..

Kaybedeceğini Bildiğin Halde
Neden Mücadele Ediyorsun ki Dedi
Oysa ki
Öleceğini Bile Bile Mücadele Ettiğini Unutmuştu
Hiç Bozmak istemedim..

Kime Yar Dedimse
O Yar Açtı Yaralarımı..

Yaşadığımız Dünyada Herkese Yetecek Yer Var
Kimseyi Tepemize Çıkarmanın Bir Mantığı Yok..

Uzun Lafa Gerek Yok Güzelim
Sen Benden Daha Kötülerine Layıksın..

Kim Demiş Vazgeçilmez Diye Bir şey Yok
Siktiri çekeceksin Bak Bakalım Nasıl Vazgeçiyor..

2. Şansı Bekleme Benden
Ben Lafımı Bile 2 Kez Söylemem
Denenmişi Denemek Ahmaklıktır..

Gitmem için o kadar çok çaba gösteren insan için
Kalmam Ahmaklıktan başka bir şey değildir..

Sigarayı Kül Tabağına Bırakır Gibi Bırakırım Seni
Kendi Kendine Yanar Durursun..

Gece Dinlediğim şarkı gibisin
Hoşuma Gidiyorsun ama
Canımı Acıtıyorsun..

Duam Belli , Duyan Belli
Gerisi Takdiri İlahi..

Yalnız Oluşum Kimseyi Yanıltmaya Kalkmasın
Zirve Tek Kişilik Unutmayın..

Bazen Öyle insanlar gider ki Hayatınızdan
Hep Böyle Yalnız Kalsaydım Keşke Dersiniz..

Tam Alıştım Yokluğuna Diyorum
Birden Karşıma çıkıyor Seni Anımsatan Bir şeyler
Ben Yine Yıkılıyorum Yerle Bir Oluyorum..

Kolumuzu , Kanadımızı Kırıp
Defolup Gidenler Değil miydi
Sana Kol Kanat Olmaya Geldim Diyenler..

Arkadaş Hem Gülü Seveyim Diyorsun
Hem de Elimi Acıtmasın Dikenleri Diyorsun
Rezil , Rüsva Olmadan Aşk Yaşanır mı..

Bazen Aynı Dili Konuşmak Yetmiyor
Aynı Yerden Anlamakta Önemli..

Çok iyi birine benziyor Düşüncesi
Yakmadı mı Hepimizi..

Sadakat Ölüme Benzer
Kırmızı çizgiyi Geçtiğin zaman
Geri Dönüşü Mümkün Değildir..

Zalim insan Seni , Allah’ın Yok mu Senin..

Moralinizin En Bozuk Olduğu Anda
Sizi Güldürmek için Tüm Saçmalıkları
Deneyen insanları Kaybetmeyin..

Haddinden Fazla Değer Verip
Gereğinden Fazla Israr Ettiğin Herkes
istisnasız Herkes Seni Buna Pişman Eder..

Gece Geldi Uyutmadı
Gündüzler Bitti Unutturmadı
işte Dünya Böyle
Hayatta Bıraktı Ama Yaşatmadı..

Kumar Gibiydin Be Sevgili
Seni Kazanayım Derken
Kendimi Kaybetmişim..

Korkmana Gerek Yok Güzelim
istenmediğim Yürekte
Gölgemi Bile Bırakmam Ben..

Hevesimi Kırdın
Hevesimin Bir Önemi Yoktu Ama
içinde Sevesim Vardı Seni..

O Sensizliği Göze Alabiliyorsa
Sende Onsuzlukla Bir şey Kaybetmezsin..

Cebimdeki Paraya Benziyorsun
Bugün Benim Yarın Elin..

Meşgul Olduğunu Söylüyorsa Hiç Rahatsız Etme
Onun Gözünde Kıymetli Olsaydın Eğer
O Meşguliyetinin Sebebi Sen Olurdun..

Sonra Düşündüm de
Sonra Düşünmenin
Gerçekten Bir Anlamı Yokmuş..

Kimse Benim Gözümde Aynı Yeri Teşkil Etmez
Her şey Yerinde ve Kişiye Göredir
Saygıda Kusur Ettiysem , Saygı Bana
Kusur Sana Aittir..

Bana Huzur Verebilecek insanlar Lazım
Yaşam Enerjimi Sömürecek insanlar Değil..

Giderken Ardından
Şöyle Düşünceli Bir şekilde Baktım da
Sende Zaten Bu Aşk Taşıyacak Göt Göremedim..

Uçuk Kaçık Hayallerde Kurmuyorum Ama
Nedense Kurmuş Olduğum Tüm Hayallerim
Uçup Kaçıyor..

O Kadar Güzel Unutmuşsun ki Beni
Hatırlatmaya Bile Kıyamadım..

An Geliyor ki insanlar Kıbleyi Bile şaşırıyor
Ben Yanlış Birine Aşık Olmuşum çok mu..

Popüler Olabilirsin Ama
Kalite Denilen çok farklı bir şeydir..
Daha yeni Daha eski