İntikam Sözleri / İntikam Mesajları

En güzel intikam sözleri ve intikam mesajları sayfamızdaki yerini aldı. yılına özel intikam sözleri ve intikam mesajları güncelleyerek hazırladık. Sayfamızda intikam sözleri, intikam mesajları, kısa intika mesajları, anlamlı intikam alma mesajları, en yeni intikam sözleri, intikam mesajları facebook,intikam mesajları twitter, full intika sözleri ve intikam mesajları yer alıyor.

İntikam Sözleri / İntikam Mesajları 

İntikam Sözleri / İntikam Mesajları
İntikam Sözleri / İntikam Mesajları

İntikam almak için uğraşmam benim en büyük intikamım bensiziliktir bensiz kaldığın her gün senin zaten bitişindir…

İntikam almayı sevmem ama ödeşmek Adettendir…

Sen beni yendiğini sanıyorsun… ama yakında intikamın habersiz olacak….

Elbet bir gün seninde sonun olacak..!

İntikam Soğuk Yenen Yemektir.

Bu aralar herkez benim kaybettiğimi sanıyor. Ama kaybettiklerim sadece piyonlarım. Oyun yeni başlıyor.

Beni üzen insanları ZAMANA bıraktım… DEMLENİYORLAR… Kıvama geldiklerinde, YUDUM YUDUM içeceğim… HABERLERİ OLSUN!

Sen benden intikamını aldın ama benim intikamım çok kötü olacak bunu bil…

Nasıl sevildiğini gördün şimdi nasıl unutulduğunu izle…

Hani bu kahpe dünya Döner ya bir gece bir gündüze İşte sende öyleydin be sevgili Bir Bana Birde Onlara Koştun …

intikam almak istersem alırım yapmak istersem yaparım senin elinden sevdiğimi alırım …

Kimsenin Hayatını Zindan Etmedik Etmeyiz. Kimseyi Kırmadık Kırmayız, Gün Olur Sabır Taşı Çatlarsa, Kurşun Olur Namludan Çıkmasını’da Biliriz…

Benim Gerçeklerim Senin Hayallerin Bile Olamaz.

Ne bilirdim Bu Sevgide bir gün bitecek, ne bilirdim ihanetin bedeli intikam ateşi Olacak!..

Beni sen den çok seven sana sana benden çok hasret kalsın..

Ben Seni pembe dünyalarımda Sevdim Şimdi Karanlık Dünyamda intikam almak için Pusuda sabahlıyorum…

Beni Unutma Sakın! içimde intikamla tutuşan bir ihanetin bıçağı var!

O kadar Adii Bir insansın ki ihanetinin yanında Köpek gibi kalıyorsun, senden intikam alsamda Sana Değmez..

ihanet edilen her insan sever, intikamı önemli olan ihanetin acısından daha fazla intikam acısı..

her Aşkın içinde Vardır Elbet Bir ihanet, Her ihanette de Vardır Bir intikam Zamanı..

Bir Kış gecesi Bıraktın ya Ellerimi, ihanet ederken ezdin geçtin beni, intikamım gizli kalbimde bunu unutma..

Terk Edilmiş Yaşantımın Bir Durak Ötesindesin Kopartıp Al, Al Kendini Küf Tutmuş Yüregimden..

Kalırsın ortada, böyle sebepsiz Sorular sorulur, her gün nedensiz .. intikam ve nefret sana tek hiss..

sahipsiz kalınca tutuşur etekler geri sahiplerine döner bütün köpekler

Hayatı o kadar acımasız yapan beni severken döktüğün o yalan dolu bakışların altında yatan ıslak bakışların..

Bana dediğin gibi bir başkasına da sevgilim dersen dilerim tanrıdan göz yaşların kan kahkahaların hıçkırık olsunn…

Yıktın hayatımı sen kahpe sen bu kadar kalpsiz olamazsın şerefini üç kuruşa satamassın inkar etme beni kandırdın şeytan yüzüne bakıp aldandım bir gülüşün bir öpüşün seni seviyorum aşkım deyişine bağlandım sen beni yaktın tek dileğim allahta seni böyle yaksın

Kır kaIbimi gönIün oIsun aI herşeyimi gözün doysun şimdi başka aşkIardayım bu da sana kapak oIsun Cadı Kız…

Beni sen den çok seven sana sana benden çok hasret kaIsın.

Benim hakkımda ne düşünüyorsan aIIah sana 10 bin misIisini versin

Terk EdiImiş Yaşantımın Bir Durak Ötesindesin Kopartıp AI, AI Kendini Küf Tutmuş Yüregimden.

Ağlama Palyaço Makyajın Akar !

Yarın benden uzakIarda zannetmeki güIeceksin bir zaIimin koIIarında pişmanIıktan öIeceksin..

Ne sanıyosun sen hayatı pembe bi eLbise mi ?

Kendini kandırma kızım!

Ben değiIim canım şerefsiz oIan sensin

KaIırsın ortada, böyIe sebepsiz SoruIar soruIur, her gün nedensiz .. intikam ve nefret sana tek hissim.

Beni hayatın boyunca unutmuyacaksın çünkü ben hayatından hiç bir zaman çıkmıyacam bebeğim…

Sana her şeyimi vermek için hazırım, ne istersin, kalbimi mi? hayatı mı mı? yoksa gözyaşımı mı? kalbimi versem yıpratırsın. Hayatımı versem aldatırsın. Gözyaşımı versem alçakça kullanırsın…
Daha yeni Daha eski