İtiraf Sözleri

Aşıksın ama bir türlü itiraf edemiyorsun başlangıç olarak ona bir mesaj yollayabilirsin. Aşkınızı itiraf etmek için paylaşabileceğiniz en güzel anlamlı itiraf sözlerini yazımızda bulabilirsiniz.

Yerden yere vurmak,Yarden yare tutulmak değildi aşk..Yer yerinden Oynasa da,Yar i yürekteki yerinden oynatmamaktı,AŞK.

Tek kaldı dünyam, dünyam olur musun? Deniz kadar sevdim, dalgam olur musun? Ateş gibi yandım, Alevim olur musun? Hiç aşık olmadım desem, aşık olur musun? 

İtirafı zor ama,ölürken bile sanki hiç giyilmemiş bir elbise kadar temiz ve ütülü değil mi aslında?Hiç giyilmemiş gibi.

İçimde bir çocuk;
Yalın ayak koşuyor yaşlılığa doğru,
binlerce kez yenilmiş umut ölülerini çiğneyerek.
Sahi yaşlılık, derin bir iç çekiş, yanılmış bir çocukluk olmasın...
-Şükrü Erbaş

Bana o kadar yakınsın ki, seni ben sandım. Sana o kadar yakınım ki, beni sen sandım.

Yüreğime gömdüm seni,Söküp atmak mümkün değil Yanımda olmasan da rüyaların yeter bana.sevgi dolu kalbin her şeyim..

Aklım sende kaldı, yüreğimde. Geri de istediğim yok, varsın kalsın. Ne zaman geri verirsen, alır giderim o zaman.

Diyorum ki Yar;Ellerimi tutan ellerin Cennet'e götüren rehberim olsun..

Titrese de yüreğim itiraf edeceğim Seni ne kadar çok Sevdiğimi Dağlara taşlara Söyleyeceğim Artık Zamanı Geldi Seni ne kadar Sevdiğimi herkes Bilsin Benim Gizli Aşkım..

Kelimeler giydiremiyor onu.Sahici olanlar müstesna.Dudakların giydiremediği bir endam KALP.

Kalp dediğin atıyor zaten,marifet senin gibi ritmi değiştirebilen de..

Gecenin Koynunda Düşünüyorum Sadece Seni, Gülüşün Bakışın Uykusuz Gecelerimin tek Sahibi, itiraf etmek istiyorum geceye Seni, Seni ne kadar Sevdiğimi..

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski