Anlamlı Kısa Mesajlar

Bazen küçük bir söz söylemeye çalışıp ta söyleye mediğimiz her şeyi anlatmaya yeter..Bu yazımızda kısa anlamlı sözleri bulabilirsiniz.


-Öyle tertemiz sevmeli ki insan; Tek bir namahrem söz düşmemeli yüreğine.

-Peşinden koşan çok diye sevinme. İktisat der ki; fiyat azalınca, talep artar!

-Mutlu olmak için çok şeye gerek yok. Gözün görsün, kalbin anlasın. Ve ruhun yaşasın

-Bazen bir şeyleri oluruna bırakmak, onlara sarılmaya, uğraşmaya göre, kat kat daha güçlü bir eylemdir.

-Önemli olan, hayatta; en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır. !

-Şunu unutmayın ki, sizler unutamadıklarınızın çoktan unuttuklarısınız.

-Düş gören Gözler değil, Akıl'dır.

-Geç yağan Yağmurlar, hayat veremez kurumuş çiçeklere.

-Gönül kime söz vermişse, Aşk onda muhteşemdir

-Hayatta her şey ol, ama Alternatif asla..!

-Bir kimsenin edep sahibi olması, altın sahibi olmasından daha hayırlıdır.

-Aşk bir kişinin başka bir kişiye ilgi duyduğunda, geleceği onunla birlikte hayal etmesidir.

-Kabul ediyorum! En büyük hatam, yüzüme gülen herkesi, kendim gibi sanmamdı.

-İnsanlar eğlene bildikleriyle arkadaş olurlar, anlata bildikleriyle dost, ağlaya bildikleriyle kardeş.

-Her insan bedeninin çürüyeceğini bilir ve bundan korkar ama çoğu insanın ruhu gövdesinden önce çürür, nedense bundan korkmaz.

-Bir insan birisini seviyorsa. Olduğu gibi sever, olmasını istediği gibi değil.

-Neden mi kaybettik,Her seviyorum diyeni adam zannettik !

-Kıskançlık da gururun payı aşktan fazladır

-Uzun düşünmek insana, çok kez fırsat kaçırtır.

-Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır..

-Şanssızlığa katlanabiliriz , çünkü dışarıdan gelir ve tümüyle rastlantısaldır. Oysa yaşamda bizi asıl yaralayan , yaptığımız hatalara hayıflanmaktır.

-Bir insana tamamen güvendiğiniz de iki sonuçtan birini elde edeceğiniz kesindir. Ya yaşam boyu dost, ya hayat boyu bir ders..

-Kendini Ne Kadar Büyük Görürsen Gör. Bende Sadece Gözümün Gördüğü Kadarsın. Ötesi Yok..

-İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri, yoksa; insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri!

-Kiminle gezdiğine, kiminle arkadaşlık ettiğine dikkat et. Çünkü; bülbül Gül'e, karga çöplüğe götürür!

-Ne yazık ki, bazen insanlar siz bağırmadıkça duymuyorlar.

-Teknik servis değilim ama bütün arızalar beni buluyor.

-Sev ama mevsimlik olmasın! Yazın açıp, kışın solmasın.

-Sevgilin olabilecek birçok insan olabilir: Fakat sevdiğin olabilecek insan bir tanedir.

-Aşk ayrılınca değil vazgeçilince biter.

-Dünyada insanların akıllısı lider, açıkgözü milyarder, safı hep mücadele eder.

-Bazen en ufak bir hatamızda darmadağın olur hayatımız.. Bazende o hatalar sürükler bizi mutluluğa.

-Ertelemek yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır, sevindiysen söyle, özlediysen arkasından koş.

-Evlilikte başarı yalnız aranan kişiyi bulmakta değil aynı zamanda aranan kişi olmaktır.

-Kendini bilmek, tüm bilgeliğin başlangıcıdır.

-Yalnızlıktan ölünmüyor, bak bana hala hayattayım.

-Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!

-İçine atarsın da içinden atamazsın.

-Kızmıyorum artık; bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum..

-Küsme şansına Belki Onunda Şansa İhtiyacı Vardır !!!

-Akıllı bir erkek dünyanın en güzel kadınını sevmez, dünyasını güzelleştiren kadını sever.

-Dostlarımı azalttım, birde baktım düşmanlarım da azalmış!

-Öyle biri var ki ilk görüşte değil, her görüşte aşık olduğum.

-Sabır, boyun eğmek değil Mücadele etmektir.

-Yolunu bulmaktan umudunu kesme, çünkü umut'tur insana yol gösteren.

-Yaralı aslana kılıç çeken çok olur

-Bazen gözlerin kapalıyken, daha fazla şey görürsün.

-Yarını iyileştirmenin tek yolu, bugün neyi yanlış yaptığını bilmektir.

-Senin kaderin, karakterinin bir yansıması ve sonucudur.

-Ben şimdi küçük bi şehirde büyük özlemle seni düşünmekteyim..

-Aşk; İki kişinin sokak kavgasına benzer, Çünkü ayıran hep bir yabancıdır..

-Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa; emin ol ki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır..

-Sevgi, bir kırgınlığın gölgesinde üşüyen samimiyettir bazen.

-Söylenecek söz kalmadığında, Dudaktan dökülen tek sözdür HAYIRLISI.

-Kör değilim sadece, görmezden geliyorum.

-Umut kaybolsa da yolunu bulur

-Yanıltmasın seni melek bakışlar bazılarını şeytan bile ayakta alkışlar.

-Unuttum demiştin ama unuttum demek bile bazen hatırlamaktır bunu hiç bir zaman unutma.

-Tanışmak Tesadüftür Arkadaşlık Seçim. Ama AŞK Tamamen Kaderdir.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski