En Esprili Sözler

En Esprili Sözler



Güneş batınca söndü sanma, yağmur yağmazsa kurudu sanma, aramayınca unuttu sanma; güneş olur doğarım, yağmur olur yağarım, sen kontör yolla ben seni ararım.

Kız iki ayda faceden 24 kez ilişki degişikliği yaptı, en son durumuna ”benim aşka inancım kalmadı yazmış. Hemen ümidini kesme, daha 6 milyar insan var.

Eğer bir kızın profil fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın! :D

Aşk bir kazıktır. Oturma sanada yazıktır.

Senin Her Dediğin Olsaydı Gökden Kemik Yağardı.

70 lik ayran kafalar bayram gözlüğüm rayban ne bakıon haywan.

Bir Gün Degisiklik Yapıp diLenciden Para DiLendm Bozuk Yokk Deyip Yolladı beni.

Alo 171 sigara bırakma hattı mı? Evet buyrun -Adresi veriyorum 2 paket bırakırsınız.

Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hoop sınavdayım problemler paragraflar girsin sorular hepsi vız gelir firardayım

Hani dizilerde “Ben hayata yeni bir sayfa açtım sende aç.” Derler ya ben olsam koca bir kitap açarım daracık yerde napcan dimi? :D

EVLADIM OLSAYDIN CEBİNE ESRAR KOYUP POLİSE ŞİKAYET EDERDİM. :D

Bizde yanlışlık olmaz, eğer bi yanlışlık olduysa, bilki o yanlışlık yanlışlıkla olmuştur.

Küçükken babamın çekmecelere sakladığı o küçük balonları şişirip oynardım. Onların aslında balon olmadıklarını öğrenmek bu yaşıma nasipmiş:)

Sınavlara hazırlanan oğlum, dershaneden döndüğü bir gün bana: “anne, bugün teneffüste fizik öğretmenimiz bana adımı sordu” dedi. Ben sanki bu sorunun birkaç cevabı varmış gibi şöyle sordum: sen ne dedin?

Haber bültenlerini sunan spikerlerin haberleri ezberlerinden sunduğunu sanıyordum. Daha salakçası olabilir mi?

Küçükken Televizyon reklamlarında şarkıcıların son kasetlerini çıktığını duyunca bir daha kaset yapmayacaklarını sanıyordum :)

Küçükken İngilizce’nin Türkçe kelimelerin tersten okunuşu olduğunu zannederdim ve bu yüzden bir çok kelimeyi tersten ezberlemiştim.(eteçep, rekeş, falan filan işte) Bayağı salakmışım yani:)

Eminönünde uyanık ve girişimci bir amcanın büfesi var. Raflarda duran sandviçlere popüler kültürden isimler koymuş. Sandviçlerin üstünde “Acı Memati”, “Soslu Polat”, “Kızarmış Abdulhey” yazıyor.

Gecenlerde yasadıgım semtte dolasırken bir butiğin camında aynen su yazıyı gördüm: ‘TECRÜBELİ BAYAN SATIŞ ELEMANI ARANIYOR’

Kızılderililere derileri kırmızıya çaldığı için kızılderili dendiğini 25 yaşında öğrendim. Daha önce ben bu adamlara Kızıldelili diyordum.
Daha yeni Daha eski