İmalı Mesajlar

İmalı Mesajlar

 — Kişiliğin yerine otursun, söz ayağa kalkacağım.
 — Bir zamanlar toz konduramadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş.
 — Bir zamanlar toz konduramadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş.
 — Haklısın güzelim bizden adam olmaz. Çünkü aşkı hala kalpte arıyoruz. . .
— Ruhunuzu satmayın ! Kiralayın daha ekonomik.
— Hani olmazsa olmazımsın demiştim ya. Artık olsan da bir, olmasan da.
— Gereğini yapabilmeye yüreğin yoksa eğer; dile getirmeye de tenezzülün olmamalı
— Eğer iki yüzlü olacaksan, en azından birini sevimli yap !
— İnsanlar sahte olduktan sonra, biz gerçekleri yazsak ne yazar. . .
— Aklına bile gelmediğimiz birinin, kalbinde yer bulmayı hayal ediyoruz !
— Bu sıralar herkes havalarda. Hayırdır uçak biletleri mi bedava?
— Karakterin otururken sandalyeni mi çektiler, neden böyle oldun?
— İnsan bilmediği şeylerden korkar, senin bilinecek bir tarafın bile yok.
— Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al. İsrafın lüzumu yok
 — Doğru kişi olsaydın zaten şuan yanımda olurdun daha ötesi var mı?
— Senin için gemi alacağım canım. Dümende on numarasın
— Arkamdan konuşmaya devam et. Çünkü karşıma çıkacak kadar büyük değilsin.
— Çayın şekersizine; insanın da şerefsizine alışamadım gitti
— Ara sıra kullan o beynini, yan etkisi yokmuş.
— İtle köpekle uğraşacak olsaydık veteriner olurduk
— Klavyedeki boşluk tuşu gibisin, çok yer kaplıyorsun.
— Aşk’ın diyetindeyim, artık abur cubur sevgileri de yiyemiyorum.
— Gözlerdeki acıyı göremeyen, yürekteki sevgiyi nasıl görsün
— Küfür edemem ben bilirsin susuyorum. Dile getiremediklerimi sen anla.
— Bazen öyle hayaller kuruyorum ki kendi kendime “nah” çekesim geliyor.
— Keske bizim aşkımızda kuşlar kadar büyük olsaydı sevdiğim !
— İstediğin kadar hayatımın kıyısında, köşesinde bulunabilirsin. Üzgünüm ama bir daha asla ‘merkezinde’ olmayacaksın !

 — Kıymetimi bilmeyen vefasızlara da dua yolluyorum: Allah, yollarını açık etsin ! diye. Açık etsin ki; uzak olsunlar benden.
 — Övünecek bi tipim yok ama çoğu kızda olmayan tertemiz bir kalbim var.
— Cesaretin yoksa adam gibi sevmeye, bende mecbur değilim çocuk büyütmeye.
— Aşk yürek ister, senlik bir durum yok yani rahat ol !
— Son kez vurdum kadehine ‘Şerefine’ dedi. Yarasın dedim ama anlamadı.
— Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.
— Esmeyi bilmedikten sonra, rüzgar değil fırtına olsan kaç yazar !
— Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok.
— Yazmadan önce, sevmeyi öğrendik. Sevmeyi bilmeyenler yüzünden yazmayı öğrendik !
— Kendini özel hissettirdiysem özür dilerim, yaparım böyle hatalar
— Sana kızmıyorum aslında. . . Biliyorum, kalbin olsaydı sen de severdin.
— Saygıda kusur ettiysem, vardır bir bildiğim
— İnceldiğim yerden koparmam ben, en sağlam yerinden koparırım ki karşımdakinin içine otursun !
 — Bana mutluluğu anlatma, çok biliyorsan gel ve yaşat !
— Ve bazıları; yokken bile vardır, fazlasıyla !
— Çok insan tanırım bir beyni olmadığı için, kafaları hiçbir şeye bozulmayan !
— Bazen; fırtınalar iyi gelir insana, tekneni biraz yıpratır ama, güvertende hiç pislik kalmaz !
— Boşuna umutlanma ! Kalbim artık hayvan barınağı değil.
— Artislik yapmaya gerek yok ! Seni öyle bir görmezlikten gelirim ki; sen bile varlığından şüphe edersin !
— Seni severek suç içliyorsam, sen de beni sevmeyerek ayıp ediyorsun

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski