Kapak Sözler

Kapak sözler yazımızda birbirinden anlamlı kapak sözler, en güzel kapak laflar ve laf koyan kapak mesajlar bulabilir ve paylaşabilirsiniz.

Kapak Sözler

Kapak Sözler
Kapak Sözler

Adam yerine koyduklarımız yerlerini yadırgıyor.

Seni sana anlatsam, kim bu geri zekalı dersin.

Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!

Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

Aklımdan geçtin gittin, kim bilir yine kime gidiyordun.

Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.

Sevebileceğim birine benziyordun dedi. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.

Allah’ım yağmur yağdır yeryüzüne, pislik çok!

Ağır yola hafif insanla çıkarsan, harcanırsın.

Hayatta iki şeyi bileceksin. Benimsen kıymetini, değilsen haddini!

Kimi insan vardır, yokluğunda yeri dolmaz... Kimi insanda vardır, varlığında bir halt olmaz!

Gidişin hiç koymadı ki, ben zaten senin yürüyüşüne hastayım!

Canını yakıp ısınasım var...

Gidiyor musun? Git! Soytarısı terk etti diye, kralın sarayı yıkılmaz.

Ey iki adımlık yerküre, senin bütün arka bahçelerini gördüm ben.

Sen çok güzel bir yalandın, benim hep inandığım...

Yediğiniz yemeğin fotoğraflarını çekip paylaşacağınıza, yediğiniz yemeği paylaşın!

Gidene yol yakışır, sevene bu kalp tıkır tıkır çalışır!

Haddinden fazla değer, soytarıyı kral eder.

Her lafa verecek bir cevabım var ama önce lafa bakarım laf mı diye, sonra da söyleyene bakarım adam mı diye.

Yüksekten uçmanın bir önemi yok, yorulup ayağımın dibine düşeceksin.

Ben asla pes etmem, fakat sen savaşmaya değer misin?

Küçükken hayvanlarla konuşmak isterdim, şimdi birçok hayvanla konuşuyorum.

Yüce Allah'ım! Sen beni dost gözüken gevşeklerden koru, düşmanlarımın aklını ben zaten alırım!

Yıkılır mıyım sanıyorsun? Sarsılmam bile! Cam gibiyim, bazıları ne kadar kırarsa kırsın; kırıldıkça keskinleşirim!

Sen hayata at gözlükleriyle bakmaya devam edersen, birilerinin çüşşş demesi zoruna gitmesin.

Kara kalem resim yapmayı seviyorum. Çünkü kimin ne renk olduğunu hala çözemedim.

Kime kıymet versem hayatımı ‘kıyamete’ çevirmesini iyi biliyor.

İster kal ister git, çünkü ne gelişin hoşluk ne de gidişin boşluk yaratır hayatımda!

Kafan çekmiyorsa operatörünü değiştir yavrum...

Ne olurdu yani, bir sene de insanlık moda olsa.

Neden gittiğinle değil de, niçin dönmediğinle ilgileniyorsa bir insan, bencildir.

Giderek terbiyesizleşiyorsan, hayatın ne mal olduğunu anlıyorsun demektir.

Eskiden uğruna dünyaları yakardım, şimdi bir kibrit bile çakmam.

Allah'ım! Teknik servis gibiyim, tüm arızalar bana geliyor!

Peşinden koşacağımı düşünüyorsan, arkana bakma, hayal kırıklığına uğrarsın.

Bazıları iyi bir küfrü hak etmek için o kadar çok emek veriyor ki, ‘Emeklerine saygı duyuyorum!’

Benimle konuşmak için akıllı olmalısın. Bana yetişmek için hızlı olmalısın. Beni geçmek mi istiyorsun? Şaka yapıyor olmalısın.

Yol vermek sadece trafikte işe yaramaz, hayatınızdaki ‘gereksizler’ için de kullanın.

Lakin nerden bilebilirdim ki senin, sahibinden satılık, ucuzlamış yüreklerde indirime girmiş, ikinci el aşklar için taksite girdiğini.

Gözümde küçülmüş insanlarla, büyük hesabım olmaz benim!

Bazı insanlar çamaşır suyu gibidir. İnsan yıpratmaktan başka bir işe yaramazlar.

Sana sarılmayı o kadar çok seviyorum ki çünkü o sırada yüzüne bakmam gerekmiyor.

Çok şükür benim kafam bozuk, bazıları gibi kanı bozuk değilim.

Aldatmak çok büyük bir yetenektir! Bu yüzden çok saygı duyuyorum. Çünkü; bunu her hayvan yapamaz!

Her yüzüne güldüğüm kendini değerli sanmasın. Ben sadece gülmeyi seviyorum.

Yediğim salatada bile seni arar oldum. Ulan bir hıyarın eksikliği bu kadar mı hissedilir.

Hani derdin ya ‘Yer yüzündeki hiç bir varlık beni senden ayırmaz’. Ya çok merak ediyorum, yeni sevgilin uzaylı mı?

Beni sevmeyen herkese sonsuz teşekkürlerimi yolluyorum. Merak etmesinler ben de onları sevmiyorum.

Babam gibi bir erkek karşıma çıkmadı diyen kızlar, acaba siz anneniz gibi olabildiniz mi?

Yalan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.

Noktayı koyduğumda ne senden bir eser kalacak, ne de bende bir kelime kalacak.

Önce kendini yetiştir sonra beni eleştir.

Arkamdan konuşup beste yapacağına yüzüme konuş düet yapalım..

Hani derler ya hayatımı yazsam roman olur, sizin yazdığınız roman benim romanımın ancak önsözü olur.

Eski sevgiler yürektendi yürekten. Şimdiki sevgiler hep dönüyor direkten.

Ben yazarım, sen oynarsın gülüm.

Beni sevmek için kendini ayarlama, yoksa sana reset atarım.

Edebim el vermez edepsizlik edene. Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene.

Çok talibim var diyenler; Sevinmeyin! Ucuz malın alıcısı çoktur.

Bana ‘Kötü Kalplisin’ demiştin. Haklıydın. Çünkü orada sen vardın!

Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim.

Dünya nüfusu arttıkça, insan sayısı azalıyor.

Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.

Bazı insanlar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.

Bana yol vermeyi düşünmeden önce. Sana verdiğim yolda yürümeyi öğren.

İranlı bir şair derki; Aşka uçma kanatların yanar. Hz Mevlana da derki; Aşka uçmadıktan sonra kanatların neye yarar.

Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin.

Akıllı kişilerin en büyük talihsizliği, salakların abuk sabukluklarıyla başa çıkmak zorunda olmalarıdır.

Birimizde çıkıp “sen benden daha iyilerine layıksın” diyene “doğru ya, denk gelmedi işte, var mı bir tanıdık, ayarlasana” demedik ya, yazıklar olsun!

Özenen değil, özendiren olun! Alayına gitmeyin, kendinize gelin!

Varlığın öyle çok üzmüş ki! Yokluğuna üzülmüyorum artık.

Eski sevgilim, marketten hıyar aldığımı görünce; Aynı sen dedi. Şimdilik yanıt vermedim. Ama elbet evde kaşar bitecek.

Sildim hayatımdan malları, önümüzdeki kolilere bakacağız.

Evet belki de haklısın, sıfırın gücü yoktur. Ama unutma ki, sıfırın kaybedecek bir şeyi de yoktur!

Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar. Sorun atlı karıncalar değil. Arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

Seni izliyorum her zaman anladım ki, seni izlediğim zamanda, senin gibi yalan…

Bazıları haddini aşıp, hayatıma burnunu sokarsa; ben de saygımı aşıp, itinayla lafımı sokarım.

Eğer benimle herhangi birinin arasında seçim yapmakta zorlanıyorsan; Onu seç. Çünkü ben bir seçenek değilim!

Kimsenin varlığı için yaşamadım, kimsenin yokluğunda da ölecek değilim! Ne sağırım ne kör; işime geleni duyar, işime geleni görürüm. Beni anlayana hafif, anlamayana ağırım.

“Ben seni seviyorum ama”’ larına karşılık, “ama ben seni seviyorum”’larım vardı. Gittikçe devrikleşti. Sildim bende hepsini.

Merak etme üzülmüyorum peşinden. Ki sen bana unuttum derken, senin kim olduğu hatırlamaya çalışıyordum ben.

Sana kemik değil; Aşk verdim. Şimdi itlik yapmanın alemi yok. Gitme diyorsam gitme. K.iskender

At yedi günde, it yediği günde unuturmuş. Sen kaç günde unuttun sevgili?

Kalbim sabrımı durdurur, dilimi de şeytan doldurur.

Hayat ne garip, öküzler falan.

Kendini beğenmiş insanları severim. Hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek, ayrıcalıktır.

Ben konuştum sen duymak istemedin. Şimdi sen konuşmak istiyorsun. Özür dilerim. Bu lisanı bilmiyorum.

Oyuncaklarımın hepsi kısa hafızalı, bir türlü üzemiyorum onları. Eninde sonunda mutlu oluyorlar, bir türlü bana benzemiyorlar.

Hayallerimi bırak, umutlar senin olsun. Döneceksin sanarak yaşanmaz biliyorsun!

Seviyorum yalan yok. Umutlanma aşk bitti!

Yarınımı bıraktım, dünüm kahpe çıkınca.

Her insan kaldıramaz sevdamı, sözlerim sana yalan sevdalı.

Kimse bir şeyleri ima etmesin, nefretiniz varsa yüzüme söyleyin, söyleyemiyorsanız kısa kesin.

Gözlerinde yaş yoksa ruhun gökkuşağına sahip olamaz.

Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler. Tek tek yazıyorum her birini bir kenara. iyi kötü, bir gün ödenecek bedeller.

Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: Dünya beş para etmiyor.

Hayatta gözyaşlarımı hak edecek bir insan görmedim. Ya benim gözyaşlarım gereksiz, ya da uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz.

Atar’a atar, gider’e gider, ama sizin yaptığınız gider, bu saatten sonra benim yalnızca hoşuma gider.

Beni tanımadan arkamdan konuşanlara sesleniyorum, köpekler tanımadıklarının arkasından havlarlar.

İtle köpekle uğraşacak vaktim olsaydı, veteriner olurdum.

Beni eleştireceğine, git beynini geliştir.

Benim adım ezanla başladı, selayla biter, isteyene değil alayına gider.

Acele etme, önce gözümden sonra dilimden düşeceksin.

Laf koyup havalı bir şekilde yürümeye başladığımda, dizilerdeki gibi fon müzikleri çalsa ne hoş olurdu lan.

Canımı yaktıktan sonra, hiçbir şey olmamış gibi helallik isteyenler. Cehennemde yandığınızı görsem üzerinize benzin dökerim.

Zor günlerimi güzel kılan dostlarım var benim. Diğerleri mi? Onlar zaten artık “diğerleri”.

Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız! Karakterim “kim olduğumla” ilgilidir, tavrım “sizin kim olduğunuzla.”

Sen benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı, sen benim düşmanım bile olamazsın.

Ne kimseye kendimi tanıtmak gibi bir derdim, ne de kimsenin beni tanıması gibi bir lüksüm vardır.

Başını O’nun omzuna dayayıp lütfen beni terk etme diye yalvaracağına, alnını secdeye koyup kalbime göre ver Allah’ım de!

İki seçenek var; ya istediğimi alırım ya da daha iyisini.

Benimle kurduğun hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar ucuzsan, ben de seni tanımayacak kadar pahalıyım.

Ağzını toplaman için illa dağıtmam mı lazım?
Daha yeni Daha eski