Tayfun Talipoğlu Sözleri

"Geldiğin yerin bulutunu yanında taşırsan, gittiğin yerin güneşini göremezsin."

Savaş, büyük bir rant oluşturduğundan, barışı korumak da o denli zor olmakta.

Yolumuz İnsanaDemem şu ki sevgilim
Bir yerinde yaşamın
Birileri
Bittiğini anlatıyorsa durmadan sevdaların
Ve az biraz,
Tutunduğumuz yerinden
Basıyorsa yüreğimize
Direnmek gerek
Direnmek gerek ki hem de nasıl
Hani diyor ya Usta;
“o iyi insanlar,o güzel atlara binip gittiler”
gitmemişler...
gittilerse de dönmüşler
sevdaları zulalarında
konuşacakları günü beklemektedirler...

Çizebilseydim,
Bahar olacaktı yüzün…
Yazabilsem,
En uzunu şiirlerin…
Olmadı, beceremedim…

Elveda Tayfun Talipoğlu (1962 Kars - 21 Mart 2017 İzmir)Senin olmadığın akşamlarda
Ömrüm kısalıyor sanki.
Onun için bu defa
Az kararttım geceyi.
Şimdi ne varlığın,
Ne yokluğun belli.
Bu bulanık siyah hava,
Seni gizlemek
Ve duymak için yeterli.

(...)

Senin olmadığın gecelerden uyandığımda
Dilimde hep aynı cümle:
Senin
Olduğun
Karanlığı,
Sensiz
Aydınlıktan
Daha çok seviyorum...

Bir, yüzün vardı görmediğim,
Bir, sesin…
Hiç duymadığım…
Kokunu çiçeklerle tanımlayamazdım.
Dokunmadım, bilemezdim
Ellerinin beyazlığını.
Hangi şarkının neresinde,
Hangi şiirin en sevdalı sözünde
Çıkacaktın, bilemezdim.
Dilimin ucundaydın hep,
İşte; şimdi düşüverdin!
HOŞ GELDİN
ESKİYEN YÜZÜMÜN YENİ GÜLÜMSEYİŞİ,

Dilime bu türkü,
Gönlüme bu sevda düştü düşeli yollardayım...
Yüreğime çoktan cemre düşürdüm.
Seni sevmek için
Baharı beklemeyeceğim...

Korku bilmez onlar.
Çocuk gibi sevdiklerinden,
yanıtları da
bir o kadar özgürdür.
Bu sohbetlerde yorum yok.
Ayna gibi önümüzde zaten,
gerçeğe dair ne varsa hepsi...

Çıkmıştık bir kere yola...
Ulu orta dönmek yakışmaz yolcuya.
Kırılan parçaları bir araya gelmiyormuş hayallerin.
İler tutar ne varsa elimizde,
"Yeniden" diyerek koyulduğumuz yola,
Takvimlere göre ortasında,
Bize göre başındaydık yaşamın...
Ve
Yeniden
Sevdalandık...



Tayfun Talipoğlu sözleri ve alıntıları facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.
Daha yeni Daha eski