EN GÜZEL KAPAK SÖZLER

Endamın yetmez, beyin şart şekerim.
Beni başkalarına bırakma, görürsen dayanamazsın.
Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.
Eskiden altını çizdiklerimin şimdi ise üstünü çiziyorum.
Kusura bakmayın, kusurlarınıza bakın!
Ağır geliyorsa benimle yaşam kapı orada ikile paşam.
Sahne senin devam et ben çıkmayım dua et.
Gölgene de lafım yok. O da seni adam sanıp peşinden geliyor.
Adımı avucuna yaz hatırladıkça yalarsın.
Kime dünyamı versem dünyamın içine etmesini çok iyi biliyor.
Yalnız olmak yanlış kalpte olmaktan iyidir.
Kaç promil eder şerefin? Söyle ona göre kaldırayım kadehimi!
Büyük balonların eceli, küçük iğnelerdir.
Seni öyle bir severim ki; akşam akşam gündüz olursun içimde…
Sadece gülüşümü yakala, öfkem sana ağır gelir.
Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin…
Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.
Sen bunu yapamazsın diyen insanlara gülüp geçirmek lazım.
Egosunu öyle beslemiş ki; karakteri aç kalmış.
Sende haklısın. Adamlığın kadar konuş dedim diye bu susmalar.
Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım!
Nerede beni unuttuysanız orada kalın tekrar gelip alamam sizi.
Otobüsün bile peşinden koşmadım. Sen kimsin?
Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.
Yüz verip adam ettiysem, sıfırla çarpar yok ederim.
Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.
Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski