Şirin Sözler, Şirin Mesajlar

Bu sayfamızda en güzel sevgiliye şirin sözler ve şirin mesajlar paylaşıyoruz. Anlamlı şirin sözler, eşe şirin sözler, kardeşe şirin sözler aşağıda yer almaktadır.
• Evde benim bilmediğim ”bak oralara” diye bir yer var galiba bir türlü keşfedemedim.
• Dıştan görünüşü güzel içten görünüşü sahtekar tam bir melek yüzlü sahtekar. RoI yapıyor güya bana tatlım roI yapmasana inanırmıyım ben sana seni seviyorum dedi bana beni seviyormuş güya meIek yüzIü sahtekarlardan biri söyledi bunu bana
• Acaba bu gece nöbetçi MutIuluk açık mıdır.
• Gözlerin nekadar güzeI bakıyor bana sen bana baktıkça sarıIıyorum hayata okadar derin bakma bana sevgilim aşkınla eriyorum sensizken deliriyorum.
• Sezen Aksu’nun da dediği gibi; Kolay olmayacak elbet üzüleceğiz. Mutlaka bir iz bırakacak.
• Hatayla Değil Doğrularla Sevdim Seni, Hata Olan Sevgimizin Anılarını Düzletiriz Doğruluklarla.
• Soğan salça yağ üstüne ne katarsan kat yemek oluyor. Yemek yapamayan kız da bırakın da evde kalsın.
• Hayatın renklerini görüyorum her hareketinde gülüşün pembe bir dünya gözlerin kırmızı içimi yakan renklerin en ateşlisi, sözlerin mavi deniz gibi, ellerin bembeyaz özgürlük gibi.
• İnsanları insanlar kanser ediyor sigaraya suç atmayın.
• Seni Severken Şeker hastası Oldum Sen benim tek ilacımsın Ama Hasta Eden Tek Varlığımsın.
• Prize yakın olmayan yataktan sana sığınırım Allah’ım.
• Senin gibi Şekeri Çayımda içerim süper şekerli, hasta ettin beni kendine Seviyorum Seni Delice.
• Kimse size kaybolan yıllarınızı geri vermez. Ona göre yaşayın.
• Çok Şirinsin Aşıkım Seninle Güzel Sözler yazdım, Sözlerimin Adına Adını yazdım, hepsine Seni Anlattım…
• Ne Tweet atsam diye düşündüğüm kadar derslerimi düşünsem şimdi doktor olmuştum.
• Beyaz Bir güvercinin Kanat Çırpışındaki özgürce uçabilmenin verdiği Azimle Sevdim Seni Aşkım..
• Tanışma, isteme, söz, nişan, nikah, düğün ulan mario da prensesi kurtarmak için bu kadar engel aşılmıyor.
• Yollarda bekleyerek Değil, Yollara Adını yazarak yürüyorum, Sonunda Benim olucaksın Biliyorum..
• Whatsapp da öylesine kurulmuş grup gibiyim öylesine sessiz öylesine yalnız öylesine terkedilmiş.
 Eşsiz Bir Sevgi benimkisi, Romanlara Sığmayacak kadar Ağır, Hikaye Olamayacak kadar gerçek, Masallarda Anlatılacak kadar Özendirici, Efsane Olacak kadar Dinlettirici Aşkım..
• Sarılmak istiyorsun ama daha dokunamıyorsun bile. 
 Kalbini göster bana büyüle beni bir bakışınla senden yeşil ışık bekliyorum, hayatımı seninle birleştirmek istiyorum.
• Bazen bu hayata sadece “hayırlısı böyleymiş” demek için geldiğime inanıyorum.
• Kötü günleri uzatmam, iyi günleri yazarım hep yarınlarım için, geleceğimi kimseden saklamam senin için gelecek kuruyorum yazıdığım yarınlarıma birtanem.
• Sizin intihara teşebbüs ettiğiniz olayları biz çekirdek çitleyerek atlatıyoruz.
• Yalnız Değil kalbim Seni Sevdi bebeğim, Acı Çeksede Yüreğim Senden Başkasına bakmaz Gözlerim Seviyorum Seni meleğim..
• Çok sevdiğim kitaplar bitince, kitabın içinde anlatılan karakterleri özlüyorum.
• Sana Söylenmemiş Sözler Söylemek istiyorum Ama iLk Önce Dinle beni, Sana Kimseye Vermediğim kalbimi vermek istiyorum Ama iLk önce Sev beni..
• Beni düşünmeyen beyin hücrelerin yansın.
 Kısa Sevgiler büyütmedim Sana, Kısacık Duygularım Tutmadım Asla! Seni Hayatıma Yazdım ismin ve Sevgin içimde Koca bir Dünya…
• Birini sevmek “ne yiyor acaba, off doymaz ki onunla, bunu izlese kesin begenirdi, kar yagacak montunu giymis midir” diye saf saf dusunmektir.
• Sana Karıcım Demek istiyorum Bu hayatta sevgili oyunları bitti hayatımızda Benim eşim Ol köLen Olayım Yanında Al beni kollarına.
• Şarjın kablosu oynamış %100 beklerken bir baktım %7 evladını kartal kaçırmış fatma girik gibi perişanım şuan.
Daha yeni Daha eski