En Güzel Efkarlı Sözler

En Güzel Efkarlı Sözler

En Güzel Efkarlı Sözler


• İçimin acıdığını bile bile beni görmezden gelişin canımı daha fazla yakıyor. Benim senden alacak sevgiye ihtiyacım var.


• Ne zaman ay ışığını izlesem aklıma ilk gelen senin o masum gülüşün geliyor. Ama seni uzaklardan hissederek yaşamak benim içimdeki yarayı daha çok kanatıyor.


• Sevmeyi özledim, aşkı özledim kısacası senin ile yaşadığım her anı doyasıya özledim. Bu özlem daha ne kadar sürecek, yollarımızı ne zaman kavuşacak en büyük hayalim bu artık. Seni düşünmek yetmiyor, seni hissetmek, o benliği yaşamaktır önemli olan.


• Gözyaşlarımın her damlasında bir anı var, ağladıkça seni daha çok sevdiğimi anlıyorum. Meğer bu gözyaşlarım en büyük sebebi, seni zerrene kadar çok sevmekten ibaretmiş.


• İnsanın aklına gelmeyecek duygular gece durmadan iç sızlatacak hali alırsa bu aşk ızdırap tan ibarettir.


• Bugün yine seni düşünürken masanın bir kenarında sana şiir yazarken uyudum. Aşk öyle bir duygu ki yazdığın şiirlerde bile etki etmiyor. İnsan hüzünü yaşayınca şiirde unutuyor. Hiç bir kelam sana hissettiklerimi tarif ettiremez.

• Düşüncelerimde sürekli seni hayal ederek yaşamak bana zor gelmeye başladı. Ben artık hayallerle değil, gerçeklerle yaşamak istiyorum.


• Bazen en çok neye kızıyorum biliyor musun benim sevgimi hak etmemene rağmen beni seni hala deli gibi sevmem artık canımı sıkıyor.


• Yaşam o kadar güzel iken bir insanın gelip senin hayatındaki her şeyi mahvetmesi en büyük acılardan birisidir.


• Düşüncelerimde seni yaşıyorum, kalbimde sevgini, sevginde varoluşunu kısacası seni her ruh halinle seviyorum. Keşke sende beni en deli hallerimle içten ve olduğum gibi sevmeyi başara bilseydin. İşte o zaman bu dünyada herkesten her şeyden mutlu ben olurdum.

Daha yeni Daha eski