En Güzel WhatsApp Durum Sözleri

En Güzel WhatsApp Durum Sözleri 2017

Günümüzün mesajlaşma aracı olan WhatsApp'ta yer alan durum bölümünde güzel sözler paylaşmaya ne dersiniz? Ruh halinizi anlatan sözleri WhatsApp durum kısmında paylaşabilirsiniz. İşte, en güzel WhatsApp durum sözleri, 2017 WhatsApp durum sözleri,
whatsapp sözleri
-Kadın gökyüzü, adam renk körü.

-Tanımıyorsan beni uzaktan yargılama!

-Yazıyorum ama sana değil…

-Benim adamlığım senin terazine fazla gelir!

-Tipimiz değil tikimiz mavi olsun…
whatsapp sözleri
-O okumadığı için yazmıyorum.

-Ben PTT değilim çok fazla yazmayın…

-Yaz bana mavi olalım.

-Blocklasan da beni tipim değil tikim solar…

-Biz hep tek’tik’
soz1-001.jpg

- Her şey senin senin için…

- Her şeyi boş verdim, boş verdiklerimin arasına hoş geldin…

- Umutlar başka bahara..

- Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil…

- Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber.

- Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durak” seninkisi “müsait bir yer’di…

- O gün gelecek ve evimizin anahtarları ikimizde de olacak.

- Tek kişilik miydi bu şehir, sen gidince bomboş kaldı…

- Çok sevdim çok kaybettim.

- Hadi takas edelim bir şeylerimizi… Mesela gülüşünden ver ömrümden al…

- Yalnızlık mı? Kralı bende.

soz4-001.jpg

- Her konuşmak isteyişinde, ona bakıp susmaktır aşk…

- Tekrarı yoktur bazı şeylerin aşk gibi, hayat gibi, ömür gibi…

- Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…

- Yanıltmasın seni  melek bakışlar bazılarını şeytan bıle ayakta alkışlar.

- Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı…

- “Gitmek” sadece bir eylemdir. “Unutmak” ise kocaman bir devrim…

- En iyi ilaç ellerindi.

- Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı…

- Senin için yaşıyorum.

- Her tercih bir vazgeçiştir.

instag~1.jpg

- Karla karışık ‘âşk’ yağıyor bugünlerde ve bana ‘dolu dolu’ ‘sen’ düşüyorsun…

- Beklemek değil de, boşuna beklemek çok kötü.

- Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var

- Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah çeker giderim…

- Bu enerji devamlıdır.

- Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki…

- Sen de yaz yaz yaz, bir kenara yaz bütün sözlerini.

- Keşke bazı insanlar için ‘imalat hatası var, geri topluyoruz’ deseler…

- Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm…

edebisoz.jpg

- Bilgisayarımda hiç dinlemediğim şarkı gibisin, silmeye de kıyamıyorum.

- Sensizlik istememiştim.

- Bende duran zaman sende nasıl geçiyor?

- Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu.

- “UNUT” demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lügatinde…

- Ne kadar seni yazmaya kalksam, aklımdaki seni mısralara sığdıramıyorum…

- Galiba ben bu aşkta iyi  halden müebbet yedim.

- İçimde ölen biri var…

- Beni unutarak değil, severek bağışla.

- Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı…

- Yeni bir durum yok canım her şey aynı…

söz

- Farklıyız işte… Sen gül’ü severdin. Ben gülüşünü sevgili…

- Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki…

- Bazı insanlara verdiğim değeri geri almak istiyorum…

- Her insan huzur verir, kimileri gelince kimileri gidince.

- Bu yalnızlık benim ilişmeyin…

- Sessizliğim bir çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?

- Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni.

- Üzülme ne olur, bugünler dün olur…

- Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki.

- Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

- Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah çeker giderim…

soz5.jpg

- Yanıltmasın seni melek bakışlar bazılarını şeytan bile ayakta alkışlar…

- Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…

- Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum…

- Her şey senin, senin için…

- Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.

- Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer…

- Gök kuşağım kirlendi renklerinle yıkar mısın?

- Şirinleri mavi sanırdım görmeden önce seni

- Sevdiğin kadar sevilirsin.

- Ne kadar seviyorsun dersen; o kadar işte. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin…

- Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.

soz6.jpg

- Üzülme ne olur, bugünler dün olur.

- Karantinaya aldım yarınımı. Kimse giremeyecek…

- Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.

- Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık, tanıyamam seni.

- Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk…

- Hayatın her cilvesine alıştım. Yalnız senin yokluğuna alışamadım…

- Nur İçinde Yat Kalbim Ben Katilini Çok Sevdim.

- Bizimkisi bir aşk hikâyesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikâyeydi.

- Dualarımdasın.

- Umut kaybolsa da yolunu bulur..
Daha yeni Daha eski