Twitter Sözleri, Twitter Sözleri Mesajları, Twitter Aşk Sözleri

Twitter Sözleri, Twitter Sözleri Mesajları, Twitter Aşk Sözleri

Twitter Sözleri, Twitter Sözleri Mesajları, Twitter Aşk Sözleri 

Önemli olan yaşamak değildir, başarmak hiç değildir. Önemli olan insan kalmayı bilmektir. 
Şehrime gel sevgilim. Yarın çık gel. Bırak her şeyi, bir bekleyenim var de gel. 
Ona içindekileri söyle dedim ve içimden sessizce dua ettim, adımı söylemesi için. 
Canımın içi, böyle şeyler yalnızca romanlarda olur. 
Gördüğün yerde sarıl bana.. Her gece durmadan, her hece. 
“Unut” dedi. Öl deseydi, acır mıydı içim böylesine? 
Herkesin hayatına, kimse karışamaz. 
Nefsin seni esir alırsa, fidye olarak dinini isteyecektir. Unutma! 
İnsan diyorum; Bir gün incecik göz kapaklarını bile açamayacak kadar zayıf olduğunun farkında değil. 
Kaç şeker atıyorsan at. Yalnız içiyorsan, hep acı bir tadı vardır çayın.. 
Benim sadece sana ihtiyacım var! Sesine, gözlerine, mesajlarına, cümlelerine.. 
Ve gün gelir sesimi özlersin. O zaman gurur yapma, sadece ara. 
Bırak öpmeyi, aşkımdan incinirsin diye elinden tutmaktan korkmuşum. 
Biz Allah`a tutunmayı unutunca, tutunduğumuz her şey başımıza bela oldu.. 
Acı bir tütün gibi yakıyor genzimi, senden uzak olmak.. 
Vazgeçmişimdir belki? Belki de yorulmuşumdur. 
Hikayelerinizde mazi var, insan maziye geri dönebileceğini sanıyor.. 
İnsan hep bekler; hafta boyunca cuma gününü, yıl boyunca yaz tatilini, ömür boyunca mutluluğu.. 
Geleceği geliştirmeye çalışan birinin önüne geçmişi getirmeyin.. 
Ben güzel şeyler duymak istiyorum demedim ki, sesini duymak istiyorum. O kadar. 
Yanından geçen ona benzemiyor aslında. Özledin, hepsi bu.. 
Hakkımda ne diyorlarsa, fazlasını yaptım. 
Bazı şarkılar dağıtıyor beni, senin toplaman dileğiyle.. 
Bazı insanlar özledim diyemez, oturur bir çay daha içer. 
Öleceğim yahu, resmen onsuzluktan öleceğim. 
İlişki durumum, inşaAllah, canım ya, hayırlısı artık, nasip kısmet, yazmışsa bozmak olmaz tabi ki, mukadderat.. 
En güzel arkadaş, aylar sonra bile yazsan o aylar hiç olmamış gibi davranan arkadaş. 
Bazen bişeylerin olmaması belki olmasından iyidir. Gidip biraz da böyle kandırayım kendimi. 
Nasıl mı hala sabredebiliyorum? Çünkü, insanın sabrı da sevgisi kadar olurmuş. 
Belki sandığın kadar harika değilsindir de hep insanlar seni idare etmiştir. Bir de böyle düşün. 
Şanssızlık konusunda yıllardır çizgimi hiç bozmadım. Kendimi kutlar, bu konudaki başarımın devamını dilemem. 
Bende doğru zaman problemi var. Ya bişeyler için erkendir ya da çok geç. 
Yüreğinin götürdüğü yere gidenlerin yolu, dönüşte psikiyatristten geçer. 
5 dakika sesini duyarsın 23 saat 55 dakika mutlu olursun.. 
Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır. 
Dikkatli bak; büyük aşklar ya sonsuzdur ya da onsuz. 
Secde görmemiş bir alnın, “Alın yazısı” olmak istemem. 
İkimizde sarılıyoruz şimdi, sen başkasına ben yokluğuna. 
Kendini sevmeyi öğren, çünkü başka kimse seni sevmeyecek. 
Dost diye bilmek, dost diyebilmek. İkisi çok ayrı.. 
Acı çekmek özgürlükse, özgürüz ikimiz de. 
Bana okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız söyleyeyim; Annem`dir. 
Bizim bu dergahımız ümitsizlik dergahı değildir. Yüz defa tövbeni bozmuş olsan da yine gel. – Hz. Mevlana 
Artık insanları tanımaya çalışmakla vakit kaybetmiyorum. 
Nasıl olsa onlar, zamanı gelince yaptıklarıyla kendilerini tanıtıyor. 
Şanssız değilsin. Sadece hayallerin gerçekleşmeyecek kadar güzel. 
Kafire karşı “Elif” gibi dimdik, Allah`a karşı “Vav” gibi eğilirim. 
Birinin hayatına önce girip, onlar için değerli bir hale gelip sonrada öylece çekip gidemezsin. 
Onun kalbinin güzelliğini başka kimse farketmesin istiyorum. 
Bir insanın gerçek yüzünü seninle ilgili tüm menfaati bittiğinde görürsün! 
Yaptığım hiç birşeyden pişman olmam. Yapmışsam göze almışımdır! 
Sevgilinin lütfunu gördüğünüz zaman sevmek kolaydır, peki ya kahrını görünce de sevebilir misiniz? 
Allah`ın verdiği de vermediği de imtihandır. 
Ne kadar çok olsada derdin! Vardır elbet bir bildiği, derdi verenin!.. 
Hayal edebilirseniz, gerçekleştirebilirsiniz. 
Boş zaman yoktur, boşa geçen zaman vardır. 
Biz telefonun şarjını müzik dinleyerek bitiren yalnızlarız. 
Birini seviyorsanız onu Allah`tan isteyiniz; çünkü kalpler Allah`ın elindedir. 
Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen. 
Lafı çok uzatanlar hayatın çok kısa olduğunun farkında değildir.. 
Her elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma. 
Belki de dürüstlüğüm yüzünden çok şey kaybettim ama insanlığım elimde, içim rahat yetmez mi? 
Bak ibret al!. Yere düşen yaprağa, o da eskiden yukarıdan bakardı toprağa!.. 
Tebessüm bedavadır. Vereni üzmez, alanı mutlu eder. 
Sen istemediğin sürece hiç birşey için ödün vermemelisin; Çünkü uğruna fedakarlık yaptığın kişi, yarın seni unutabilir. 
Ben sadece kaybettiklerimi özlerim, vazgeçtiklerimi değil! 
Ömrünü verecekmiş gibi hayatınıza girenler, ömrünüzü alır gider.. 
Erkeğin adam olduğu her yerde kadın prensestir! 
Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıklıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır. 
Allah haksızlığı yarına bırakır ama yanına bırakmaz.. 
Her şeyin yolunda gittiği tek yer hayallerdir. 
Çok fazla güveniyorum, bu hatayı her zaman yaparım. 
Öyle güzel gülmelisin ki, insanlar seni ağlatmaya utanmalı. 
Ve bir gün gelir, tüm dualar kabul olur. Yeter ki inanmaktan vazgeçmeyin. 

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski