Aşk Mesajları 2018

Aşk Mesajları 2018

Aşkın büyüklüğü kalpleri ısıttıkça kelimeler kalpten yola çıkıp dile gelir. Romantik diyaloglar hiç çıkmaz akıllardan. Kelimelerden taç yapıp da saçlarına takmak ister sevdiğinin, aşktan yandığı zamanlarda... Siz ona en çok hangi aşk sözcüklerini yakıştırırsınız? Sevdiğinizin gözlerine bakarak dile getirmek isteyeceğiniz, kimi zaman da utangaç bir çiçeğin yakasına iliştireceğiniz Aşk Sözleri vasıtası ile aşkınızın kalbini çalabilirsiniz.


Aşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Gözlerim gözlerine değdiğinden beri şimdi inanıyorum hayata sevdiğim...

Sen benim yarınIarıma umutIarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınIarım için bir merhabasın… Seviyorum seni aşkım..

Dilek tutman için yıldızların kayması mı gerekiyor illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi? İlk ve son aşkımsın. Ne oIursa oIsun bu kalp yalnızca senin için atacak...

Her gün yeni bir şarkıda buluyorum seni ve güzel gözlerini. Ruhumu besleyen, benim olduğum yerden çok daha başka bir yere götüren, bana herkesten farklı bir haz veren bu başıma gelen. Aşkımız daima ilk günkü alevi ile yanmaya devam etsin sevdiğim...

Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, ruhumun eşi, biriciğim olduğun için teşekkürler sana. Hayatıma girdiğin andan itibaren bana dünyaları verdiğin için, teşekkürler sana sevgilim...

Hadi gel tut hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice aşk dolu yıllara…

Seninle olmaktan, seni yaşamaktan, seni okumaktan başka bir dileğim yok bu fani hayattan. Bir tek seni seveyim ve her gün yeni bir senli şarkı duyayım kulaklarımda.

Aşkın en güzel bestesisin sen. Bütün şarkılara nakarat, bütün melodilere bir es. Sen benim dilimin bildiği söz, ayaklarımın gittiği yol, gözlerimin gördüğü güzel sevgili...

Ben aşkla büyüyorum sevgili, seninle bırakıyorum çocukluğumu geride. Seninle çizgiler düşüyor alnıma, gözlerimin etrafına. Ben seninle ben oluyorum sevgili.

Günüm, gecem, ayım, yıldızım, güneşim, sultanım, baş tacım… İki kalbin birlikte atması. Sanki birimiz olmasa diğerimiz nefes alamayacakmış gibi. Sanki birimiz görmese diğeri siyaha boyanacakmış gibi. Biz biriz ve birlikte çok güzeliz.

"Ey aşka anlam veren kadın; niyetim senle yaşayıp, senle büyüyüp, senle yok olmaktır bu dünyadan zira senin olmadığın dünya yaşanmaya değer değil."

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski