Güzel Alıntı Sözler


Güzel Alıntı Sözler
Güzel Alıntı Sözler
Güzel Alıntı Sözler
“İnsanın yüreğinin iyi olması için bir akla ihtiyacı yoktur.”

Ama işte biriyle birlikte gezmeye alışıyor insan, sonra da onsuz yapamıyor.

İşin kötüsü yarından bekledikleri bir şeyleri yoktur, yarın zerre kadar umut taşımaz böylelerine…

Biz onlara benzemeyiz! Peki neden? Çünkü… Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında…

Gidelim George. Buradan uzaklaşalım. Burası kötü bir yer.

Ömür boyu süren hasretler vardır.
Ne yaşarsa yaşasın
Bir yanı eksik kalır insanın.

Bütün günahlarımdan arındım o gözlerde
O gözlerde en masum günahları tattım...

Kandillerin ışığı siyaha yürüdüğünde
Gözlerini bana bırak
Işığım olsunlar...

Büyük acılarla yara almış insanlara ‘zaman her şeyin ilacıdır’ lafı küfür gibi gelir.

"Ertelemek, yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır, sevindiysen söyle, özlediysen arkasından koş."

Keşke söyleyebilsek birbirimize dürüstçe: "Seni seviyorum ama şu anda değil. Seni görmek istiyorum ama bugün değil."

"Vazgeçebilmek lazım. Artık bizi sevmeyen sevgilileri bırakabilmek. Vazgeçebilmek, bazen en güzeli."

"İnsan doğası böyle işte, en çok nefret ettiklerimiz en fazla sevdiklerimiz oluyor hep."

Gazetenin ilk sayfasında boydan boya 17 Eylül 1961 günü idam edilen Adnan Menderes'in darağacındaki fotoğrafı vardı. Özellikle gösteriyordun bana, "Şu rezalete bak!" diyerek. Başbakanını asan bir millettik ve bundan utanç duymalıydık.

Namaz bitince, "Merhumu nasıl bilirdiniz?" diye soruyor imam. Değişmez yanıt: "iyi bilirdik! "
"İyiydi babam, iyiydi!" diye haykırmak geliyor içimden. İyiydi ama iyi yanlarını göstermeyi beceremedi...



Güzel Alıntı Sözleri facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski