Aşk Sözleri Facebook Kapak

Aşk Sözleri Facebook Kapak


Aşk Sözleri Facebook Kapak
Aşk Sözleri Facebook Kapak
En Güzel Kapak Aşk Sözleri Facebook sayfaları için birbirinden güzle bir okadar anlamlı manalı ve aşkınızı anlatan harika sözler.Facebook sayfalarınızda bu güzel sözleri paylaşmaya ne dersiniz cevabınız evet ise aşağıdaki Facebook Kapak Aşk Sözleri mize mutlaka göz atmalısınız sizi ve aşkınıız anlatacak güzel bir söz mutlaka bulacaksınız.

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

Evet çirkin adamlar gençligimi çaldınız uykumu sorgulayip düşlerimi astiniz karanlık odaları yüzümüze örttünüz psikopat gecelere ruhumu dövdürdünüz

Ortamların biitigi yerde biz başlarız şeklimi için yaşar tarzımız için ölürürüz şeklimiz tarzımız GeCeKoNdU mekanımız 

Entel dantel ayakları bilmeyiz biz ama her kahvehanede masamız her karakolda ismimiz her güzel kızda resmimiz vardır

Bizim Mekanımızda Bize Hava Atma Olursun 1,5 Adana…

5 Kişilik Amigo Takımıyla Alemde Şebek Olma, Adam Ol DeLikanlı Yolunda insan Ol. 

Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

Ben Yazıyorum Diye deli olmuşşsun Sen Akıllısıyla beni unuttun...

Yaşamak istiyorsan fazla Soru Sorma.

Birdaha Aynısını tekrarLarsan şuandan itibaren ilk ve son benim yüzümü görüceksin hayatında.

Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

Aşkı Liseliye sordum Sigaramın dumanı dedi.Aşkı Yaşlıya Sordum Gençliğim dedi.Aşkı Kumarcıya Sordum Zarım dedi.Aşkı Mahkuma sordum Kelepçem dedi.Ve şimdi Size Soruyorum Sizce AŞK Nedir?

Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski