Gözlerle ilgili Güzel Sözler

Gözler ile ilgili söylenmiş güzel sözler

Gözlerle ilgili Güzel Sözler
Hayatımda senin gözlerin kadar güzel bir şey görmedim.Bakıyorsunya bana, içim kıpır kıpır oluyor.Sanki kendimden geçer gibi oluyorum..

Durma sakın! o güzel gözlerinle bana bakmaktan sakın vazgeçme..

Hayatta en çok istediğin ne diye sorsan bana, güzel gözlerine durmadan bıkmadan usanmadan bakmak derdim..

Sizinde gözlerle ilgili güzel sözleriniz var ise, aşağıdan yorum yazarak bize ulaştırabilirsiniz..

Bir önceki yazımız olan Kardeşe güzel sözler başlıklı makalemizde güzel sözler kardeşe, güzel sözler kardeşime ve kardeş sözleri hakkında bilgiler verilmektedir.

Gözler kalbin aynasıdır derler, senin gözlerin benim içimi eritiyor..

Gözlerine her baktığımda sanki eriyor gibiyim, sanki yaşamıyor gibiyim.Beni gerçekten çok büyülüyorsun..

Senin en güzel yerin gözlerin, en tatlı yerin gülüşün..

Aşk gözlerde başlar peki nerde biter? dur ben söyleyeyim yine gözlerde devam eder ama ben gözlerine baktığım sana olan aşkım bitmez..

Senin en güzel yerin kahverengiz gözlerin..

yeşil yeşil gözlerin, derin derin sözlerin, dün gece rüyamda gördüm.Ben damat sen ise gelin = )

Etrafımdaki herşeyi görmemem gözlerinin güzelliğinin sayesindedir..

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski