Geçmiş Olsun İle İlgili Sözler

Geçmiş Olsun İle İlgili Sözler

Geçmiş Olsun İle İlgili Sözler

Bir yakınınız mı rahatsız o zaman hemen bir buket çiçek alın ve üzerine aşağıdaki güzel geçmiş olsun dileklerinden birini yazın...


Canım benim bir an önce sağlığına kavuşmanı diliyorum...

Buralar sensiz çekilmiyor birtanem çabucak iyileş ve biran önce aramıza dön lütfen...

Kendine benim için dikkat etmelisin çünkü sen önemlisin geçmiş olsun biricik dostum...

Acil şifalar dilerim haydi ayaklan artık buralar sensiz çok sıkıcı...

Biran önce sağlığına kavuşman en büyük dileğim...

Canım arkadaşım biraz özen göster kendine ve hemen iyileş lütfen...

Senin için endişeleniyorum lütfen biran önce iyileş

O güzel gözlerin yine sağlıkla gülümsesin hayata... Geçmiş olsun

Allah şifalar versin geçmiş olsun arkadaşım...

Sohbetin ve neşenle özlenmiş durumdasın biran önce iyileş lütfen geçmiş olsun

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski