Dizilerde Aşk Sözleri

Dizilerde Aşk Sözleri

Bugün Sizlere Dizilerdeki Söylenmiş Aşk Sözlerini Paylaşmış Bulunmaktayız...Sizde Sosyal Medya Hesaplarınızdan Paylaşım Yaparak Aşkınızı Dile Getirebilirsiniz...


Aşk onunla birlikte çocuklar gibi eğlenebilmektir.(kiraz mevsimi) 




Aşk nefesini hissettiğinde kalbin yerinden çıkacakmış gibi hissetmektir.(kiraz mevsimi) 




“Şimdi o gidiyor ya, ikiden bir çıkınca ne kalır geriye? Bir kalır değil mi? Öyle değilmiş işte. Yarım kalıyormuşsun…” Leyla ile Mecnun




Sen hiç üzülme çünkü çok güzel gülüyorsun. Sen gülünce dünya daha güzel bir yer oluyor sanki… (kiraz mevsimi) 




Ne yaşarsam yaşayayım, seni görünce unutuyorum.(kiraz mevsimi)




“Dünyadaki herkesin parmak izinin farklı olması, kimsenin sana benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır!” Poyraz Karayel 




Seni gördüğüm an vuruldum ben.(Hayat Şarkısı) 




Akıntının tersine yüzme! Kendinle dövüşme artık.(Hayat Şarkısı)




“Ben karımı seviyorum hâkim bey” deyince boşamıyormuş hâkim.(Hayat Şarkısı)




“Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın… Bulunmaz.”Aşk Tesadüfleri Sever Benim yanımda kaya gibi duracak birisine ihtiyacım var.(Hayat Şarkısı) 




Düğme. Hoş geldin. Ben babanım. Adım Kerim.(Hayat Şarkısı) 




Bunlara istemeden sebep olduğum için ne kadar üzgünüm anlatamam.(Hayat Şarkısı) 








Hayalleri olmasa, yaşayabilir mi insan?(kırgın çiçekler) 




Duygularını bastırma gülüm, yaşanacaksa yaşanacak.(kırgın çiçekler) 




Bizim seninle akıllarımız, ruhlarımız bir (kırgın çiçekler)



Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski