aşk sözleri 2019 resimli

aşk sözleri 2019 resimli
Sana olan sevgim o kadar özel ki, sende ve bende saklı kalsın anlatmayalım.
 Edebin ulaşamadığı kalbe, edebiyat ne yapsın..
Edebiyatın ulaşamadığı kalbe aşk ne yapsın..
 "Büyük aşk gerçekten var mıdır?" diye sordu Orlando.
" İnsanın bu kadar ender bulduğu ve bu kadar kolay yitirdiği başka bir şey yoktur."
Ernest W. Heine
Alamut'a Dönüş
 Aşığın ölümünden sual olunmaz. Öldüyse, aşk için, aşk acısıyla, aşktan ölmüştür.
Tarık Tufan
Beni Onlara Verme Kitabından
 Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.
 Bir kalp ol, öyle bir kalp ki yalnız benim için at.
 Sevmek, seni seviyorum demek değil! Seni seviyorum derken titremektir.
 Çünkü onu sevmek; Diğer tüm insanların varlığını unutabilmekti! Çünkü o, aşktan da öteydi...
 Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır?
 En çok ben seviyorum seni; herkesten ayrı, herkesten başka, herkesten çok.
Unutmuyoruz, unutamıyoruz bazılarını... Gözden kaybolmaları, unutulmalarına yetmiyordu. Çünkü insan, gözüyle değil kalbiyle seviyordu.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski