Sarışınlara Sözler

Bu güzel sayfamızda sizler için sarışınlara söylenecek en güzel sözleri hazırladık. Sayfamızdaki sarışınlara aşk sözlerini facebook, twitter ve whatsapp ile paylaşabilirsiniz.Sarışınlara Sözler Kısa, Sarışınlara Sözler Güzel, Sarışınlara Sözler Kapak, Sarışınlara İltifat Sözleri, Sarışınlara Söylenecek Sözler, Sarışınlara Ağır Sözler, Sarışınlara Sözler Komik, Sarışınlar İçin Aşk Sözleri

Sarışınlara Sözler,Sarışınlara İltifat Sözleri

Sarışınlara Sözler
Sarışınlara Sözler

Sarı saçlarını bağlamışım ömrüme çözülmüyor.

Esmer sevgili için Roma yakılırsa, sarışın sevgili için dünya yıkılır.

Sarı saçlarını deli gönlüme bağlamışım çözülmüyor, Mihriban.

Ben bu hayatta üç şeyi çok sevdim; suyun akışı, günün batışı, sarışınımın bakışı.

Seni gördüm göreli oldum bir deli, mutluyum sarışınım seni sevdim seveli.

Gel gel sarışınım gel. Ben sana aşığım gel. Gel gel gün ışığım gel, gel çok karışığım gel.

Belki de bir esmeri unutmak içindir, sarışınlara düşkünlüğümüz.

Kumaş alacaksan kırmızıdan al, araba alacaksan beyaz olsun, birini seveceksen sarışın olsun.

Altın da senin gibi sarı ama senin kadar değerli değil benim yanımda bir tanem.

Bir tutam sarışın aşk tohumu serpildi içime, o hiç sevmese de ben bekliyorum bir gün sever diye.

Sarışınlar çok iyi kurban olurlar. Kanlı ayak izlerini gösteren bakir kar gibiler. Alfred Hitchcock

Kapıldım bir sarışının rüzgarına, aşk şarkıları düşüyor hep dilime, her zaman seni çalıyorum sarışın güzel.

Sarı civcivim seni çok özledim. Sensiz geçen her günüm için kalbime bir özlem daha ekliyorum.

Kapıldın diyorum sevda selime, aşkta mutlulukta tam bize özel. Nağmeler düşüyor gönül telime, seni çalıyorum sarışın güzel.

Söyle sarışınım sen söyle ne istersen yapayım, gülde güleyim, öl de öleyim. Ama ne olur sakın beni sensiz bırakma.

Sen benim sarı papatyamsın, sen benim mis kokulu çiçeğimsin ve sen benim ömrümün sonuna kadar sevecek olduğum biriciğimsin.

Şu esmer tenimi, ne güzel süsler, hayalimde tüter, onu sarışım, ondan güzelini, sen ol da göster, aklım sarışın, fikrim sarışın.

Hayatta üç şeyi sevdim; seni sevdim sensin diye; kalbimi sevdim seni sevdi diye; ümit etmeyi sevdim belki seversin diye sarışınım.

Ne giyse yakışır, göze hoş gelir, kutupta buzullar, onunla erir, emsali bulunmaz böyle duruşun, çaresiz dertlere, derman sarışın.

Yedi ayrı iklimden yedi çeşit arı getirseler, yedi çeşit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa, yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz.

Bir sarı fırtına koptu gönlümde, yoluma çıktığın o gün sarışın. En deli ateşler yandı içimde, göz göze geldiğim o gün sarışın.

Güneşim! Sen kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layıksın. Çünkü benim için çok özelsin sevdiğim.

Sen benim içimi ısıtan, günümü aydınlatan güneşimsin, sen benim hayatımın sonuna kadar sevecek olduğum ölümsüz aşkımsın.

Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer; kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım çok riske girip sana aşık olmaktan.

Söyle sarı Bebeğim; Aşkına döksem gözyaşlarımı, elinle bir defa silecek misin? Şu kalbimi sana versem, bir gün gelecek sevecek misin?

Bir boğum sarışın aşk tohumu serpildi içim, hiç acelem yok, bir an önce büyüsün diye, biliyorum ki, sarışın aşklara gebeyken, her doğum, ölü doğum.

Sarı sarı saçların var beni benden alıp götüren, öyle mahzun bakışların var nefesimi kesen, öyle güzel gülüşlerin var ki sevdiğim zamanı durduran.

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Sarışınım hiç sensiz kalmazdım.

Sadece rüyalarımda hayat bulan, gerçeği ise asla bir daha göremeyeceğim. Bir yerde olan, sarışın mavi gözlü bir kızdı, bana bu satırları yazdıran.

Sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin, senli günlerle takas ediyorum. Yokluğun diye bir şey yok bende,ben seni sonsuzluk kadar çok ama çok seviyorum.

Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi sarı böceğim.

Elinde çantaları, pazardan geliyor. Cilvesi, nazı başka, aklımı çeliyor. O masum bakışları, yüreği deliyor. Etrafı aydınlatır, dersin ki bir ışın, göreni büyülüyor, o güzel sarışın.

Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim. Günaydın sarı papatyam.

Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, ulaşılmayacak kadar derin, unutulmayacak kadar yakın seninle yaşanacak kadar özeldir sarı papatyam.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz. 

Daha yeni Daha eski