En Güzel Soğuk Espriler

Sizler içim en soğuk espirileri bu sayfada derledik. Bu soğuk esprileri günlük hayatta kullanın ya da kısa mesajla kime isterseniz yollayın ya da whatsapp tan yazın ya da bu soğuk esprileri sosyal medyada paylaşın ne yapmak isterseniz onu yapın tercih sizin.
Sayfa İçeriği: Soğuk Espriler Ekşi, Komik Soğuk Espriler Yeni, Komik Soğuk Espiriler, Soğuk Espriler Komik, Kısa Komik Soğuk Espriler, Yeni Soğuk Espriler Face, Dünyanın En Soğuk Esprileri

En Güzel Soğuk Espriler

En Güzel Soğuk Espriler
En Güzel Soğuk Espriler

Canın sıkıldıysa gevşet.

Baraj dendi mi, akan sular durur.

Uzun lafın kısası: U.L.

Adamın kafası atmış bacakları eşek.

Bu erikson, başka erik yok.

Türkiye’nin en yeni şehri? Nevşehir.

Son gülen en geç anlayandır.

Adamın biri güneşte yanmış ayda düz.

Sakla samanı, inekler aç kalsın.

Ben Yedigün içiyorum sen On beş gün iç.

İlahi Azrail. Sen adamı öldürürsün.

Aya ilk bayrağı kim dikmiştir? Cevap: Terzi.

Yıkanan Ton’a ne denir? Washington!

Abi sen tüp bebek misin? Gaz kaçırıyorsun da.

Kim vurduya gittim birazdan gelecem.

Geçen gün kamyonu sürdüm, Leonardo da Vinci.

Bok altın olsaydı fakir götsüz doğardı.

Kar üzerinde yürüyen adama ne denir. Karabasan.

Sana bi kıllık yapayım, kıllarını koyarsın.

Adamın biri yarın öleceğim demiş. Yarmışlar ölmüş.

Pişmemiş burgere ne denir? Hamburger.

Sinemada on dakika ara dedi, aradım aradım açmadı.

Acıkan var mı ya? Yok, bizde tatlı kan var.

Hadi oyun oynayalım. Vazgeçtim, oymadan oynayalım!

Bir adamın ayakları kokmuş kolları linyit.

Oğlumun adını mafya koydum, artık bi mafya babasıyım!

Boşluktaki fil’e ne denir? Fil in the blanks!

Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.

Funda Arar dediler ama hala daha aramadı.

Sözlüme neden 50 verdiniz hocam? Sözlün kim evladım?

Röntgen filmi çektirdik, yakında sinemalarda.

En çok eşek yavrusu nerde bulunur? Tabi ki SPA merkezinde.

Geçen gün bir taksi çevirdim; hala dönüyor!

Biri de çıkıp demiyor ki: Kırmızı mercimek neden turuncu?

Masada hangi örtü kullanılmaz? Bitki Örtüsü.

Ayda 5 milyon kazanmak ister misin? Evet. O zaman Ay’a git.

Fransızların nesi eksiktir? “FRAN”ları tabi ki!

Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

Kavun deyip geçme çünkü parola kavun değil!

Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, ders dikkatimi dağıtıyor.

İphone alıcam. 6 mı 7 mi? Bi tane yeter kanka.

İyi ki İtalya da doğmamışız! Neden? Çünkü İtalyanca bilmiyoruz!

Kitabım evde kalmış, çünkü onun bir kocası yok!

Soru: En hızlı sayı hangisidir. Cevap: 10. Çünkü onun arabası var!

Çalmak fiilinin gelecek zamanı nedir? Hapse girmek.

3 Japon sırayla uçaktan atlamış. Japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış!

Ampulü Edison buldu ama parasını niye biz ödüyoruz.

Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır.

Bazı insanlar boş daire gibi. Dayayıp döşeyesim geliyor.

Tuzu uzatır mısın? Tuuuuuuuuuuuz Gerizekalı ya kalk git sofradan.

Soru: Yangın dolabını açarsan ne olur? Cevap: Yang kızar.

Doğumdan sonra çok kilo aldım. Doğduğumda 2 kiloydum, şimdi 62.

Abi sizin araba ne malı? Alman malı! Bizimki de klimalı!

Okeyde kıza elin nasıl dedim. Ojeli dedi. Ben Şoka girdim. O Migrosa

GİT’Arı’ getir de biraz şarkı söyleyelim. Abi arı sokmasın!

Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela, sikke sikke ödüyodun…

Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

Soru: Teoman neden araba kullanamaz? Cevap: Çünkü daha on yediymiş.

4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım!

Soru: Can bedenden çıkmayınca ne olur? Cevap: Sonraki derse geç kalır.

İyi günler, Aslıyla görüşebilir miyim? Aslı evde yok! Fotokopisi var!
Daha yeni Daha eski