Canım İle İlgili Sözler

Sayfa İçeriği: Canım İle İlgili Sözler Kısa, Canım Yanıyor İle İlgili Sözler, Canım Ailem İle İlgili Sözler, Canım İle İlgili Sözler Tumblr, Canım Sıkılıyor İle İlgili Sözler, Canım Acıyor İle İlgili Sözler

Bu güzel sayfada sizler için canım ile ilgili söylenmiş en güzel sözleri hazırladık. Sayfadaki canım ile ilgili anlamlı sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile ya da kısa mesaj ile paylaşın.

CANIM İLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER

Canım İle İlgili Sözler

Canım İle İlgili Sözler


Manşet: Canım ne güzel kelime öyle. Can var. An var. Anı var. Canım var.

Artık sen benim canımsın, canlı kalan tek yanımsın.

Canım bile emanetken, kaybedecek neyim olabilir ki?

O gün canım çok acımıştı. Canım bile bana acımıştı.

Dayanır canım acılara, söylemeyin anneme. SagopaKajmer

Bu gece bir başka acıyor canım, bu gece bir tuhafım.

Canım ne güzel kelime öyle. Can var. An var. Anı var. Canım var.

Benim tek ikiyüzlülüğüm canım yanıyorken gülüyor olmamdı.

Rüzgar yine kokunu getirdi, anlayacağın bu gece de canım burnumda.

Canımdan bir parça can oluşunu duymasın ne olur annem kıskanır.

Bilmezler ama canımı emanet edercesine sevmiştim canım dediklerimi.

Canımı isterse canan minnet canıma, bir can nedir ki feda cananıma.

O canımın taburesini çekerken, içimdeki merhamet infilak etti. Sallandık.

Birden fazla canımın olduğunu, yokluğunla her gün ölerek anladım.

Sende yüreğim var, canım var, aklım fikrim var, sende her şeyim var. Nazım Hikmet Ran

Her elimi sıkanla dost olmadığım gibi; her canımı sıkanla da düşman olmam.

Canımı almaya gelen Azrail’e, seni seviyorum desem oda senin gibi bırakıp gider mi acaba?

Oy benim canım, yaralı ceylanım. Henüz yolun başında solup giden baharım. Ahmet Kaya

Canımı yakıyor albayım. Onun yüzünden üzülürken onun omzunun hayalini kurmak canımı yakıyor.

Bırak kalbim alev alsın, bırak derdin beni sarsın, sakla beni her halinle aşkın canımı alsın.

En çok da canımın içi derken ciddiyim ben. Çünkü en derinlerde sakladığım canımın içisin sen benim.

Yaptığım hatalardan dolayı senden özür dilerim bir daha tekrarlanmayacak kusura bakma canım.

Ne yağmur, ne kar, ne yüzüme vuran rüzgar, canımı yakan acıtan sonbahar, daha dinmedi çocuk. Cem Adrian

Sevdiğim değil canımsın, uzak değil yakınımsın. Hayaller hep yalan olur, hayalde değil canımdasın.

Canım kızım, örülen saçlarının arasından bir tel almak isteyenlerin arkalarında kocaman makaslar saklıdır her zaman.

Canım acır göz önümden gitmez hiç bir hatıra. Duygular haram biçimde parça parça ruhumda… Asır Mecazi

Benim için hayatta iki şey önemlidir, biri sen diğeri özgürlüğüm. Özgürlüğüm için canımı, senin için özgürlüğümü feda ederim.

Seninle her şeye varım ben, sen benim uğurlu yolumsun. Yıldızlara yürürüm senle, sen iste canım senin olsun.

Gözlerin öyle güzel ki, Öyle güzel bakıyorsun ki bana. İşte göz göze geldiğimiz o anı, ne kelimeler ne de şiirler anlatabilir canım.

Canım benim, bilir misin canım dediğimde, içimden canımın çıkıp sana koştuğunu duyarım hep. Ahmet Arif

Canım aşkım ne olur uzaklara gitme sana çok ihtiyacım var. Gidenler dönmüyor geri, sen de dönmezsin diye korkuyorum.

Kalbim, gözlerim seni görmek için, sana varmak için bu ayaklar. Ve sana sarılmak için yaratıldı bu kollar canım.

Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim. İlhan Berk

Ben bu özür işlerinde hiçbir zaman iyi olamadım ancak seni o kadar seviyorum ki. Onun için özür dilerim canım.

Ey canım, güzel yüzlüm. Suyunda denizleri bulduğum. Bana bir şeyler söyle güleyim. Bir şeyler daha söyle, inandır. Turgut Uyar

Benim canım yandığında koşacak kimsem olmadı. Sürekli yalnızdım. Hep tek başınaydım. Bu iğrenç bir duygu, bilemezsin.

Gözlerinden öperim canım. Güzel geceler. Kendine iyi bak. Bana hemen cevap ver, dertlerimi aklında tutma, unut, beni unutma. Nazım Hikmet Ran

Seni gördüğüm zaman içimde böyle bir şeyler oldu. Konuşmayı beceremem ama anladın dimi? Canımsın be. Güneşimsin. Havamsın.

Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Gökkuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti. En değerli hazinemsin benim, canımsın.

Gönlümü aşk gamına düşüreceğim. Canımı bela okuna hedef yapacağım. Senin aşkında harcanmayan ömrüm, bugün kanına kaza edeceğim. Mevlana

Canım yanıyor anlatamadıkça, onun beni görmeyişi her geçen gün daha çok canımı yakıyor, kalbim günden güne yok oluyor ve ben onun gözlerinde kayboluyorum.

Sevgiyi uzağında sanıp onu uzağında ararsın, yanı başında duran her sevgiye inanmak istemezsin, ama emininim canım sen sevgilerin en güzeline layıksın.

Yeryüzü padişahların, kralların olsun. Cehennem kötü insanın olsun, cennet iyi insanın. Kim, ne olursa olsun, sevgili bizim olsun tek, canı, canımız olsun. Ömer Hayyam

Gecelerin deyişiyle eğlence kadar, yaşlıların deyişiyle gençlik kadar, çocukların deyişiyle dünyalar kadar, benim deyişimle canım kadar seviyorum seni.

Böylesine bir yangın, kendinden ilk olarak kurtarılacakları merak ettiği için çıkarılmıştır belki de… Yoksa Aşk’ın, cayır cayır yanan bir yürekten, apar topar kaçmaması nasıl açıklanır ki a canım?

Tut ki ben bir yağmur damlasıyım toprağa düştüm mü dağılırım, düşünki ben bir kar tanesiyim suya değdiğim anda eririm, anla ki sen benim canımsın seni kaybettim mi ölürüm.

Gel artık gel de bitsin bu acı birazda gözlerinle sev beni, elin dokunsun elime tenin tenime ben hayal değilim gerçeğim etimle canımla de gel de bu can senin artık de gel de nefes alayım yaşadığımı hissedeyim bende.
Daha yeni Daha eski