Göz Yaşartan Sözler

Sayfa İçeriği: Göz Yaşartan Sözler Kısa, Göz Yaşartıcı Sözler, Göz Yaşartıcı Şiirler, Duygusal Göz Yaşartan Sözler, Sevgiliye Göz Yaşartan Sözler, Göz Yaşartan Damla, Göz Yaşartan Sözler Facebook

Bu güzel ve anlamlı sözler sayfasında sizlere göz yaşartan sözler hazır ettik. Bu güzel ve anlamlı sözleri kısa mesajla paylaşın ya da sosyal medyadan yollayın tercih sizin ne yapmak isterseniz yapın.

GÖZ YAŞARTICI SÖZLER

Göz Yaşartan Sözler
Göz Yaşartan Sözler
Manşet: Bakmayın öyle tabi ki de ağlamıyorum, giden sevgilinin ardından su döküyorum.

Belki de sen aşka aşıktın, ben üstüme alındım.

Hayatta sevmem’ dedin ya, bunun ahireti de var, umutlanıyor insan işte.

Yüreğim hep gururuyla övündü. Burada gidene dur denilmiyor!

Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım.

Ne olurdu zamanla geçecek değil de zamanla gelecek deselerdi.

Gel de birbirimizin kadrini bilelim. Çünkü ansızın ayrılacağız birbirimizden.

Canı yanan sabretsin, canı yakan, canının yanacağı günü beklesin!

Bugün senin için bir şey yapmıyorsam, dün elimden geleni yaptığım içindir.

Ağlamak, ruhun kanama şeklidir. Sargısı yok, çaresi yok, sebebi var.

Bazen sadece seninle konuşsun istersin. Ama o herkesle konuşur, sana susar.

Sevgilisinin parası yok diye; ‘tokum’ diyen de var, ‘yokum’ diyen de!

Hayatta en zor şey de; insanın, kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır.

Belki de bizim kaderimiz mutsuz olmaktı başkaları mutlu olsun diye.

Kimine git dersin değerli olursun, kimini canından çok seversin gereksiz olursun.

Belki kimse olmayacak senin gibi; ama sende olmayacaksın eskisi gibi.

Bazen insan ‘Seni seviyorum’ diyemez. Sadece ‘Sana da iyi geceler’ demekle yetinir.

Resmine baktıkça ağlasa da gözlerim, ağlamak için de olsa gözlerini özlerim.

Arada bir yokluyorsun sol yanımı. Öyle bir seni seviyorum dedin ki inan olsun kalbime indin.

Sen kalmaya bir neden bulamadın ya, ben ölmeye ne bahaneler bulurum şimdi.

Adın ki en güzel kelimedir dağarcığımda ne zaman ansam; kelimelerim kendini asar darağacında.

Senin de sevdiğini sanmıştım. Ya da öyle olmasını istediğim için, kendimi buna inandırmıştım.

Üç yanlışım oldu. Tanıdım güvendim inandım! Bir doğrum oldu. Sevdim ama üç yanlış bir doğruyu sildi.

Beni candan usandırdı cefâdan yâr usanmaz mı? Felekler yandı âhımdan murâdım şem’i yanmaz mı?

Doktorun sorduğu fiziksel bir engeliniz var mı sorusu içime dokunmuştu nedense. Yok diyebildim sadece kalbim kırık.

Eğer bir insanı gerçekten unutmak istiyorsan onunla yaşadıklarını değil onun sana yaşattıklarını hatırla.

Biliyorum, sığmazsın hiçbir yere bu sevdayla dünya sana dar. Ama dayan gönlüm. Dayan ki her gecenin mutlaka bir sabahı var.

Acı çektikçe insan olgunlaşırmış. Yalan be! İlk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın. Cemal Süreya

Gönül delidir. Zoru seçer. Kalp mahkûmdur. Umut iste. Göz ufuktur. Yâri gözler. Dil dilsizdir. Söz ister. Aşk imkânsızdır. Güç ister. Sevda zordur. O da yürek ister.

Delisin derdin hep. Doğru. Hiç bir raporda sabitlenmemiş deliliklerim var benim. Hele biri vardı ki en büyüğü! Seni sevişim!

Eğer bir gün sevmek istersen önce kendini sev daha sonrada istersen beni ama beni beni sever gibi değil kendini sever gibi sevmelisin çünkü ben seni öyle sevdim.

Çok saçmaladım bağışla. İnsanın kalbi darmadağın olunca kafası da karışıyor. Mümkünse söylediklerimi unuturken beni aklından çıkarma.
Daha yeni Daha eski