Sevgiliye Eşe Dosta Duygusal Kırgınlık Sözleri

İnsanlar kırgın oldukları zaman karşıdaki kişiye söylemek yerine sosyal medya hesaplarından paylaşım yapıyor. Biz de sizlere bu içeriğimizde sevgiliye, dosya, eşe ve arkadaşa atıfta bulunacağınız duygusal kırgınlık sözlerini bir araya getirdi.

Sevgiliye Eşe Dosta Duygusal Kırgınlık Sözleri

Sevgiliye Eşe Dosta Duygusal Kırgınlık Sözleri

İnsanların hayatında kırıldıkları anlar olabiliyor. Kişiler bu anlarda kırıldıkları kişiye ya da sosyal medya hesabına sözler yazmak istiyor. Biz de sizler için resimli ve kısa olarak hazırladığımız sevgiliye, dosta, arkadaşa, eşe ve aileye kırgınlık sözleri içeriğini hazırladık. İşte güzel sözler ve özlü sözler içeriklerinde olduğu gibi kısa, resimli ve duygusal kırgınlık sözleri…

Kırgınlık Sözleri – Resimli, Kısa ve Anlamlı Kırgınlık Sözleri

Ne kadar kırgın olsam da sana bir şey diyemiyorum.

Buruk kalbim düzelmez bu sözlerinle asla, sana ben inandım sevdim ama sen harcadın beni, sevgi yolunda dönme bana bir daha.

Kırgınlık iki güzel bahçe arasındaki beton duvardır…

Seni o kadar çok seviyorum ki aşkım, kırgınlık olsa da aramızda, bu can sana feda bir tanem.

Artık yazdıklarımda arama kendini! Çünkü ben, suskunluğuma gömdüm seni.

Ruhun sağlığı mizahtır, üzüntü ise onun

Kızgınlığım geçer de kırgınlığıma çare bulamıyorum.

Her şeyin kadar değil değeri kadar seveceksin. Çünkü beklentin ne kadar çok olursa o kadar kırılırsın.

Ey benim hasta gönlüm haddinden çok üzüldün dün yoksa bugün gelmez yarın ağlama değmez…

Kırgınlık, anlayışınızı saran kabuğun kırılmasıdır…

Her şeyi al bana beni geri ver bir şansım olsun…

Yaşarken kıymetim bilinmemişse, dost olup kalbime girmemişse, severek yüzüme gülünmemişse. Neyleyim ölünce gözyaşını.

Bunu sana yazdığımı bilmezsin, bir yabancı şarkı gibi dinlersin…

Kırgınlıklar zamanın kanatlarında uçar gider…

Keşke yalan söylemeseydin bana, keşke gözlerime bakarken seni seviyorum demeseydin bana!!! Yalancı sevgilinin yalancı gözleri!

En çok sana kırılıyorum diyemediğimizden, bir tek sana kızamıyorum dediğimiz anlar vardır.

Kırgınım. Kime olduğunu, neden olduğunu bilmeden… Belki hayata, belki kendime, belki de kıymet bilmeyen herkese.

Gittim! Şimdi bir mevsim değil, bir hayat girdi aramıza, ne sen dönebilirsin artık geriye, nede ben kapıyı açabilirim sana.

Kırgınlık zamanın kanatlarında uçar…

Ne yürek kaldı sana verecek, ne de inancım kaldı seninle bu yolda gidebilecek, kızgınlıklarım içimde kor oldu seni toprağa gömecek.

Ben, senin ilkokul yıllarında durmadan yere düşürdüğün kurşun kalem gibiyim. Dışı sapasağlam, içi paramparça!

Kalp kırmak o kadar kolay ki bir hata yaparsın hemen kırılır peki ya o kırılan kalbi düzeltmek kırmak kadar kolay mıdır?

Hiçbir sevap mutlu etmedi ki beni, seninle girdiğimiz günahlar kadar.

Gözlerimden tut da ciğerlerime kadar kırgınım. Can Yücel

Canıma bekçiyim gülüşüne deli, aşkınla sarhoş oldum ayıltma beni…

Kime ne emanet ettiysek, ya kırdı ya da kaybetti. Anladım ki emanete en güzel bakan Allah idi.

Gönül ne kadar affet dese de, kırgınlık baki kalıyor bazı konularda.

Belki de dilinden bu şarkı düşmez, dilin söylese de gönlün hissetmez…

Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine. Ama hata bizde… Küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize!

Doğruları söylediğimde kırılacaksan bana, durma kırıl tuz buz ol karşımda! Ama bu sözlerimi unutma aşk emek ister kelime değil!

Kırıcı şeyler olabilir, onlar bunu yapar ancak sonsuza kadar üzülmen gerekmez…

Kırgınlığı engellemek için ördüğünüz duvarlarınız mutluluğunuzu engeller…

Sana seni anlatamam isyan edersin aşkı tekrar istemem ziyan edersin…

Kimse dolduramaz inan yerini, bu sözler aşkımızın yemini…

Dal istediği kadar güçlü olsun, rüzgâr istediği an kırabilecek güçtedir. Sen istediğin kadar güçsüz ol kalbimi kıracak kadar güçlü sözlerin.

Üzülmeyi ve kırılmayı sevin. Hüzün hislerinizin ve duygularınızın gelişmesinde rol oynar…

Mutlu kelimesi kırgınlık ile dengelenmemiş olsaydı anlamını kaybederdi.

Seviyorum demekle olmuyor önemli olan o sevgiyi hissettirmek ve kırmamak…

Bir kere kaçar uçurtması, sonra gökyüzüne küser insan.

Dünyanın acılarına sevinçle katılın. Kırgınlıkları iyileştiremeyiz ama neşeyle yaşamayı seçebiliriz…

En tatlı şarkılarımız en üzgün sözlere sahip olanlardır…

Affet beni bu ayrılığa nasıl sualsiz boyun eymişiz, ellerini gözlerini silipte senden istememişim…

Kişi kırgınlıklara boğulmasına izin vermemeli…

Gururlu insanlar kendileri için kırgınlıklar üretir…

Hala önümüzde birlikte yaşlanabileceğimiz kadar uzun bir zaman var geç kalmış değiliz.

Kalbimde kalbine yok bile kinim bence artık sen de herkes gibisin…

Sevincini ya da kederini kimseyle paylaşma çünkü insanlar seni üzmek için her şeyi yapar…

Ruhumu saran en üzücü olay kadınlara karşı olan inancımın bitmesi…

Artık çok yoruldum sevgilim, gözyaşlarımın akmaması gözlerimin bıktığındandır…

Kırgınlıklarla doluyum, ilk bakışta göremeyebilirsiniz ancak gözlerimin derinliklerine baktığınızda farkına varabilirsiniz…

Kırgınlıklarımın oluşturduğu hüznüm benim biçin bir çeşit savunmadır…

Kırıldığım zaman akıttığım gözyaşlarım, ruhumun yaz yağmurudur…

İnsanlar zevk aldıkları her şeyi parayla ödemez. Kimi zaman bedeli gözyaşlarınızla olur…

Serçeler toplanıp yapraklar kırıldığında yaşlı vücudum uyanır ve ağlar…

Kalp kırılır yüz kere bin kere sayılmaz, bir dediğin kaç kere yerine koyulmaz, can yorulur çaresi arasan bulunmaz, bende melek değilim

Kalbine beni kendi ellerinle aldın, şikayetçi değilim çünkü aşığım, melankolik bir mevzu aramızdaki aşk, çok alıştım kapı kitli içerde kaldım…

Zamanın eli değdi bize, çoktan değişti her şey, aynı değiliz ikimiz de…

Dahi insanların büyük sevinçleri olduğunu söylerler ancak bilmezler ki o insanların sevinçlerinden çok kırgınlıkları var…

Öyle sevdim ki seni, beni gören herkes yerinde olmak istedi ama kimse benim yerimde olmak istemedi…

Sakın yanlış anlama, kendimi yitirmiş değilim, sadece sende kayboldum o kadar…

Uzaktan görenler diyor ki; “duygusuz. Duygusuz olduğum için mi gözlerim kaç zamandır uykusuz.!

Sen benim ilk hayalim, ilk hayal kırıklığımsın.

Kızgınlık çok gürültülüdür, oysa kırgınlık ne kadar da sessiz.

Tek başına hayatı öğrenen insanı, kimse yokluğuyla korkutamaz.

Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun peki ne kadar kırgın olduğumu biliyor musun?

Bilirsin, kimsenin hakkı kalmaz kimsede. Ne bir milim ileri, ne bir milim geri. Tam beni kırdığın yerden kırarlar seni.

Nе rüzgarıma tül, nе fırtınama talan lazım! Nе tahtıma kul, nе bahtıma yalan lazım! Bana bir bеn, bir dе bеni anlayan lazım.

Bu içeriğimizde sizlere en anlamlı ve duygusal kırgınlık sözlerini derledik. Sitemizde resimli olarak güzel sözler, hüzünlü sözler ve duygusal sözler içeriklerini de bulabilir, sosyal medya hesaplarınızdan paylaşabilirsiniz.
Daha yeni Daha eski