İsyankar Sözler,İsyankar Mesajlar,İsyankar Laflar

Sayfa İçeriği: İsyankar Sözler, Hayata İsyan Sözleri, Aileye İsyan Sözleri, İsyan Sözleri Resimli, Whatsapp İsyan Sözleri, Hayata İsyan Sözleri Facebook, Damar İsyan Sözler, Asker İsyan Sözleri, Adalete İsyan Sözleri

İsyankar Sözler,İsyankar Mesajlar,İsyankar Laflar

İsyankar Sözler,İsyankar Mesajlar,İsyankar Laflar

Güller hep ellerinde açsın ama dikenleri batmasın sevda hep seni bulsun ama seni yaralamasın mutluluk hep yüreğine dolsun ama beni unutturmasın.

Yeter artık bıktım artık yüzü gülüp içi fesat insanlardan.

Ecelle sözlü ölümle nişanlıyım, tesadüfen doğdum yaşamak zorundayım, alayına isyan kralına ölüm.

Bilmem ki bu dünyaya niye geldim, hayat yüzüme gülmüyor, ailem beni sevmiyor, her şey üstüme üstüme geliyor.

Yaradan’a sitem etme günahkâr olursun her güzele gönül verme isyankâr olursun.

Üstüme gelme hayat daha ne istiyorsun benden ne kırılacak bir hayal ne de kuracak bir hayat bıraktın bende.

Kaybolur zaman saçlarında gözlerim sokaklarda sebebi isyan aşkım içim yanar, içim kanar da isyan! Geriye bir avuç yalan beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman.

Ben bu hayatta kendimi üzdüğüm kadar başka bir kimseyi üzmedim.

Aşk sevgiye isyanda, ağlıyor gökler, yavaşça güneş batmakta, gök karanlık ay ağlamakta.

Madem çaresizliğe hüküm giymiş bu hayat, o zaman ölmek için yaşamak gerek.

İsyankar Sözler,İsyankar Mesajlar,İsyankar Laflar

Ağlamak isyansa her gün ağlıyorum, gülmek bir oyunsa o oyunu hiç bilmiyorum, sevmek suçsa beni affetme çünkü seni her şeyden çok seviyorum.

Ben öyle bir zerreyim ki, bütün aleme isyan etmişim! Havaya, toprağa isyan etmişim! Ateşe, suya isyan etmişim! Altı yöne isyan etmişim! Beş duyuya isyan etmişim! -Mevlana

Huzur içinde ellerimi kavuşturuyor ve bekliyorum, rüzgâra, gel gide ya da denize aldırmıyorum ve artık zamana ya da kadere isyan etmiyorum, bana ait bana gelecek çünkü…

Gel isyanım ol, gel günahım ol, ne gelirse gelsin başıma sonunda sebep yeter ki sen ol.

Ömrümde yapabildiğim en güzel şey adına ve aşkına isyan etmek isyankâr olmak.

Bir gün benden ayrılırsan sanma ki ardından ağıt yakarım dünyaya bir pembe gözlük takıp sana şu lanet sözleri yağdırırım. Evlendiğin kişi Azrail, damatlığın kefen, kurduğun yuva mezarın olsun…

Önce düştüğümde kalkmayı öğrendim sonra aleve dokunduğumda acıyı sevmeyi öğrendim sevilmeyi sonra terk edilip beklemeyi sayende unutulmayı da öğrendim her şeyi öğrendim de yalnız unutmayı öğrenemedim.

Seni benim kadar sevenler, sana benim kadar hasret kalsın.

İsyan etme ey gökyüzü uğraşma bu kadar mümkün değil benim kadar ağlayamazsın.

Ölsen bile benden kurtulamazsın kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.

Üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen kalan iki kuruşa da seni satar…

Eğer beni bu sokakta, bu semtte, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Ve bir gün kalem diyecek ki Bu kadar yazdığın yeter. Artık çiz gitsin.

Tutar yönünü şaşırır hasret cehennemine düşersin. Sonra o kadar uğraş ki o yangını söndüresin.

Yok kimseye isyanım, isyanım kendime nasıl kandım senin o tatlı sözlerine!

Yanına gelecek yüzüm yok. Benim çoktan doldu tanrım günah defterim, öyle çok günah işledim ki ben isyan etti günah defterim.

Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.

Sana seni anlatamam isyan edersin, aşkı tekrar istemem ziyan edersin, seninle vardım seninle soldum, bir varlığım yok ki muradım olsun!

Biz deli rüzgarların deli dalgaların adamıyız sevdik mi destan kızdım mı katliam oluruz.

İsyankar Sözler,İsyankar Mesajlar,İsyankar Laflar

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski