Ürperten Sözler,Ürperten Mesajlar,Ürperten Laflar

Sayfa İçeriği; Ürperten Sözler, Tüyleri Diken Diken Eden Sözler, Ürperten Mesajlar, İnsanın İçini Ürperten Sözler, Ürpertici Mesajlar, Ürpertici Sözler, İç Ürperten Sözler, Ürperten Sözler Resimli, Ürperten Sözler Facebook

Ürperten Sözler

Ürperten Sözler,Ürperten Mesajlar,Ürperten Laflar

Unutmamalı insan aslını. Bir nefeslik mesafedir dünya ile ahiret arası.

Sessiz çığlıklarımı yüreğime hapsettim, korkularımı karanlıkların en derin köşelerine sakladım; ürperiyorum umutsuz yarınlarımı düşündükçe, mutsuz günlerimi hatırladıkça.

Sevdiklerimi bir bir kaybettikçe yaşama isteğim azalıyor.

Ben seni görünce soğuktan tüyleri diken diken olmuş gibi seviyorum, içim ürperiyor, kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi oluyor.

Allah korkusundan ürperip tüyleri kalkanın ağaçtan yaprak dökülür gibi günahları dökülür. -Hadis-i Şerif-

Yaşadığımız bu hayat bir gün yalan olacak, aldığımız nefesi geri veremeyeceğimiz gün gelecek; o zaman neden anının tadını çıkarmıyoruz.

Eğer insanoğlu ölümü her zaman hatırlasaydı içi ürperir günah işlemezdi.

Kıyamet derdini bilseydiniz, dünyada dert diye bir şey tanımazdınız. Bütün geçimsizlikler, ölümü unutmaktandır.

Cenab-ı Hak katında, Allah korkusundan akan gözyaşından ve Allah yolunda akan kandan sevgili damla yoktur. -Hadis-i Şerif-

Ölülerin bile çenesini bağlarlar, burada gördüklerini orada anlatmasınlar diye.

Parkta salıncak sırası bekleyen çocuk gibi bekledim seni. Biraz heyecan, biraz da salıncağı ‘başkası kapacak’ korkusu işte.

Ve insan yaşlandıkça topraklaşıyor adeta toprakla bütünleşiyor.

Size ne oluyor da dünyada kazandığınız az bir şeye seviniyor, ahirette kaybettiğiniz birçok şeye üzülmüyorsunuz.

Geleceğini merak eden fallara değil, mezarlığa, baksın. Hepimizin geleceği işte orası…

Gecenin sessizliğini, belirsizliğini ve garip bir şekilde içime saldığı korkuları, gündüzden daha çok seviyorum.

Sığınacak bir limanın yoksa dalgalarla boğuşmaya ve sonunda da boğulmaya hazır ol.

Her insanın içinde hayallerini öldürecek bir katil bulunur ve her insan kendi hayalini kendi eliyle öldürür.

Bazen şu mezarlığın kokusu üzerime sinse diyorum, ölümü koklasam dünyaya aldanmasam.

Biliyor musun neyi fark ettim. Her şey plana göre gittiğinde kimse paniklemiyor. Plan korkunç olsa bile.

Ansızın gelir ölüm. Hiç aklında yokken birde bakmışsın hiç ölmeyeceğini düşündüğün hayattan göçüp gitmişsin.

Kendini büyük görme! Bugün ayağının altında biten çimen, yarın mezarının üstünde bitecek…

Mezarlıklar, vazgeçilmeyen insanlarla doludur.

Korku nedir, utanma nedir bilen bir adam için daima bir kurtuluş yolu vardır. –Sophokles-

Ey Can! Bir gün gerçek sahibine kavuştuğunda anlayacaksın sevindiklerinin ne kadar boş, sevilmelerinin ne kadar yalan olduğunu.

Unutulmak kötü olsa gerek. Fakat, unutulmuş olup da unutamamak korkunç.

Ölüm gibi bir gerçeğin farkında olup da dünya gibi bir hayalin peşinden koşanın vay haline…

Kendini çok beğenme kul katında, ne kendini beğenmişler var toprak altında.

Her gününüzü hayatınızın son günüymüş gibi yaşayın; bir gün haklı çıkacaksınız.

Allah korkusundan ağlayan Cehenneme girmez. -Hadis-i Şerif-

Papatyaların koparıldıktan sonra koku verdiğini biliyor muydunuz? Bir ölüm ancak bu kadar güzel kokar.

Korkak insanlar, başaklı buğday sapını bile yılan sanır. -G. Gardony-

Cebrail ile gelen vahiye inanmayanlar, Azrail ile gelen ecele teslim olacaklar.

İnsanın en korkunç sırları, kendisinden sakladıklarıdır.

Sende, ben, imkansızlığı seviyorum. Fakat asla ümitsizliği değil.

Hayat kısa ey insanoğlu! Kesildikçe yeşeren otlar gibi, yeşeremeyeceksin bir daha…

Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder.

Ya kırdığın gönlü Allah(c.c) seviyorsa? Bilemezsin, bilseydin ödün kopardı dokunamazdın.

Kendi kendime konuştuğum kadar, kimseyle konuşmuyorum. Sebep delilik değil, sadece bilirim ki insanı sadece en iyi kendi dinler.

Hayatım enkaz altında kalmış artık kalbim can çekişiyor amansızca, ürperiyorum yaşadıkça kaçıyorum yalan olan her şeyden güvenemiyorum hayata kaçıyorum daima.

Hayata bir adım daha yaklaşmışken yine koptum istemeden sen beni hayata bağlarken ürküttün birden ürkütücü sözlerinle içimdeki aşkı da bitirdin.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski