Motorcu Sözleri

Sayfa İçeriği: Motorcu Sözleri Kısa, Motorcu Sözleri Tumblr, Motorcu Sözleri Komik, Motorcu Sözleri Yazıları, Motorcu Sözleri Aşk, Motorcu Sözleri Twitter, Motorcu Sözleri İnstagram Biyografisi

Bu güzel sayfada sizler için en güzel motorcu sözlerini hazır ettik. Sayfadaki anlamlı motorcu sözlerini instagram ve whatsapp ile ya da kısa mesaj ile paylaşın.

EN GÜZEL MOTORCU SÖZLERİ

Motorcu Sözleri Kısa, Motorcu Sözleri Tumblr, Motorcu Sözleri Komik, Motorcu Sözleri Yazıları, Motorcu Sözleri Aşk, Motorcu Sözleri Twitter, Motorcu Sözleri İnstagram Biyografisi

Dört tekerlek bedeni, iki tekerlek ruhu taşır!

Kontrol edemediğin motor senin değildir.

Hızlı gidip durmasını bilirim, hep rüzgar gibiyim.

Güzelim bakma öyle, yetişmezsen el salla.

Cezalara gerek yok, gülüşünde mahvediyor beni.

Çok hızlı gidersen, ileride yalnızlık hissedersin.

Motorcu için varmak değil, yolda olmak önemlidir.

Virajların ustasıyım, her türlü yolun ustasıyım.

Ölecek kadar dertliyiz ama sürecek kadar da ayık!

Dünyanın sesini kıs ve motorunun sesini dinle!

Nereye bakarsam oraya giderim. Motorcu Atasözü

Bir seni sevdim, bir de beni anlayan motorumu.

Bugünü düşünerek motor kullanırsan yarının olmaz.

Ne yol dinlerim ne ışık! Motoruma herkes aşık!

Güzelim sende aynı Çin malı motorlar gibi ucuzsun.

Geceler, gündüzler benim, yollar motorumundur.

Bir gün 4 tekere ihtiyacım olursa, bir motor daha alırım.

Güzelim sendeki motor yer, bende ki motor gider.

Hareket alanım karayolları, tek rakibim Türk hava yolları.

Lastiklerim yeter yollara, motorum her zaman Honda.

Motosiklet sürmek sanat gibidir. Çünkü içinde hissedersin.

Dikkat et güzelim motorumda benim kadar tehlikelidir.

Alkol alarak motor kullanmak, elinde bıçak ile atlamaya benzer.

Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu hareketlendirir.

Bir insan katiliyle fotoğraf çekinir mi? İşte biz böyle sevdalandık!

Ölümle burun buruna gelmedik ama kafa kafaya çok verdik.

İnsanlar motosiklet gibidir, herkesin farklı tarzı ve özelliği vardır.

Motoru aldım altıma, artık kimse durduramaz beni bu yolda.

Erkekler hızlı motorlara ve kendilerini güldüren kadınlara taparlar.

Beni yak, kendini yak, ama en önemlisi motorun lastiğin yak.

Motora güzelle bineceksin, gittikçe yolculuğun zevkine varacaksın.

Sevdiğinle bir bütün olmak asla ayrılmamaktır motor tutkusu.

Bayanız diye nazik değiliz, motora bindik mi erkek merkek dinlemeyiz.

Dikkat et aynada bir gördüğün nesneyi ikinci kez göremezsin.

Korona virüsünden uzak durmanın en etkili yolu motosiklet ile ulaşımdır.

Sen motorcusun dediler, bana güldüler ve sonra tozuma boğuldular.

Rampa aşağıya boşa attım vitesi, bastım frene tutmadı alttan aldım nefesi.

Gaz fren şanzuman, bir görürüsün ikincisinde önünde olur toz duman.

Sanmayın iki teker diye yavaş giderim, motorcuyum ben yolları deli ederim.

Bana bir şey olmaz, hız benim işim diyen sürücünün motoruna binme.

Yüzümüzün ve gözlerimizin rengi ne olursa olsun, dumanımızın rengi aynıdır.

Baktığın yerden daha ilerisi görmeye çalış, bu bir gün hayatını kurtarır.

Eğer ses duymak istiyorsan çevrendeki tüm sesi kıs ve motorumun sesini dinle.

Eğer değil de motorun Honda, motor dediğin aletin yapar sana numara.

Ne motorcular gördüm üstünde elbise yok. Ne elbiseler gördüm içinde motorcu yok.

Senin arabanın sıcacık kliması varsa, bizimde motor üstünde sıcak yüreğimiz var.

Beni değildir üzen yanımdan geçen gıcır gıcır arabalar, beni üzen bozuk mucurlu yollar.

Motosikletim çıktımı otobana uçar yollarda, gözlerin hava alanı arar sağda solda.

Bir motora binmek ve harekete getirmek için acele et, ama bindikten sonra acele etme.

Ara yollarda kıvrak bir tay gibiyim, otobana çıktım mı Türk hava yolları gibi giderim.

Her günü son günü gibi yaşayanlar bilir. Motor heyecan, heyecan ise yaşamak demektir.

Motorum iyidir zaman eksik olmaz altımdan. Sevdiğim özeldir, eksik olmaz arkamdan.

Bayandan motorcu olmaz deme dikkat et sözlerine, yola çıktın mı pişman olursun söylediğine.

Motorun sesini ruhunda hissedersin, motor üstünde giderken tüm dertlerini unutursun.

Hızlı gider duracak yerde durmasını bilirim, sen bakma bana ben hissedilmeyen rüzgar gibiyim.

Gittiğin yere çabuk varmak önemli değil, asıl önemli olan tek parça ve sağlıklı varabilmektir.

Motorla seyahat masal gibidir. Ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar güzel yaşandığı önemlidir.

Motorum iyidir hiçbir zaman eksik olmaz altımdan, sevdiğim özeldir eksik olmaz arkamdan.

Trafik kurallarına her zaman uymalısın, motorun diğer araçlardan daha tehlikeli olduğunu bilmelisin.

Motor seni daha güçlü yapar. Gaz daha cesur, kırık kalp ise; seni yolda daha dikkatsiz yapar.

Küçükken hepimiz bisiklet sürerdik. Büyüyünce korkaklar arabalara kapandı. Cesurlar iki tekeri bırakmadı.

Benim motorun beygiri düşük olabilir ama senin arabanın beygirine kendini de eklesen yine de fayda etmez.

Bak dostum çıkma armut ağacına, toplama olgunlaşmamışını, bilmiyorsan motor sürmeyi binme takma kaskını, bir düşersen görürsün ebenin gözlük camını.


0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski