Dosta Güzel Sitemli Sözler

Sayfa İçeriği: Dosta Sitemli Sözler Kısa, Dosta Sevgiliye Sitemli Sözler, Dosta Akrabaya Sitemli Sözler, Vefasız Dosta Sitemli Sözler, Dosta Sitemli Sözler İnstagram

En büyük kötülüğü düşmanlarımızdan değil de dostlarımızdan görürüz ve bu bizi çok daha fazla yaralar. Bu nedenle bizde sizler için dosta sitemli damar sözleri hazır ettik. Sayfadaki dosta sitemli anlamlı sözleri instagram ve whatsapp ile paylaşın.

VEFASIZ DOSTA SİTEMLİ SÖZLER

Dosta Güzel Sitemli Sözler
Bırakın aşk acısını. Dostum dediğin insanın açtığı yara, hiç bir şeye benzemez.

Öyle biri değil dediğim herkes öyle biri çıktı.

Herkesle dost olan kişi; kimsenin dostu değildir. Aristo

Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir bu hayatta!

Vefasız dostlara gitme onlar birer yıkık köprüdür. Mevlana

Dostum kardeşim dediğin insanın ihaneti çok başkaymış.

Ulan sevgilin olmayınca değil, dostun olmayınca yalnız oluyorsun!

İnsan dostunu düşmanından daha zor affediyor. Nietzsche

Güvendiklerim iki yüzlü çıkınca yalnızlığın alnından öpesim geliyor.

Vefasız dost yol kararınca hoşça kal diyendir. J.R.R. Tolkien

Sahte dostlar sabun gibidir. Elini yüzünü temizler ama ayağını kaydırır.

Üç şeyi kötü günlerinde dene dostunu eşini ve sabrını. Atai

Aşk kalpten, dost sırttan vurur! Kalbin iyileşir ama sırtın hep kambur kalır.

O kadar kirlenmiş dostlarım var ki, arkasına geçip beni yıka yazasım var.

Unutmayacağım! Sana en çok ihtiyacım olduğu anda, beni görmezden gelişini.

Ben yalnızca sevdiklerimden korkarım. Çünkü beni sadece onlar incitebilir.

Kötü gün dostu diye bir şey varmış. Yalan! Karanlıktaysan gölgen bile seni yalnız bırakır.

Bırakın aşk acısını. Dostum dediğin insanın açtığı yara, hiç bir şeye benzemez.

Bir tane bile düşmana ihtiyaç duymayın bu devirde. Sırtınızdan vuracak onca dostlarınız varken.

Ara sıra kenara çekilip seyretmek lazım, bakmak lazım kimde ne kadarız, kim bizde ne kadar?

Dostluk mantar yemeği gibidir. Zehirli veya zehirsiz olup olmadığı ancak yendikten sonra belli olur.

Ne garip yüzüne gülecek kadar dost sandığın kişiler aslında arkandan konuşacak kadar yüzsüzler.

Altından kupa da olsa kuru çeşmeden dolmaz. Kişi ne kadar mert olursa olsun düşerse dostu olmaz!

Her şey sona erdiğinde düşmanlarımızın sözlerini değil arkadaşlarımızın sessizliğini hatırlayacağız.

En büyük düşmanınız en iyi arkadaşınız olabilir ve en iyi arkadaşınız en büyük düşmanınız. Bob Marley

Üşüyerek çay içtik. Kimse üşüdüğünü söylemedi. Çünkü arkadaşlık böyledir. Üşürsün ama demezsin.

Birisine çok güvendiğinizde; iki şey olur. Ya ömür boyu bir dost kazanırsınız, ya da hayat boyu bir ders.

Kahve gibi olmalı insan. Kahve gibi dostları! Bir de onlar az olur ama damaktaki tatları hiç unutulmaz.

Her insan bir kere sırtından vurulur bu hayatta. Çünkü: Her kardeş, her dost, her sevgili bir parça. vicdansızdır.

Birçok kimseye dostluk gösterdim onlardan bir dostluk göremedim. Yine de dostluktan vazgeçmedim. Hz. Ali

Sadık arkadaşlar edin gölgelerinde yaşarsın. Çünkü sadık dostlar huzurlu anlarda süs sıkıntılı demlerde silahtır. Hz. Ömer

Allah’ım canımı bir sonbahar günü al ki o vefasız dostum mezarıma getirecek bir tek gül bile bulamasın!

Sen sen ol işleri yürüsün diye saygılı vefalı olup işleri bitirdikten sonra saygısız ve vefasız olan dostlardan uzak dur.

Belki de yalancı arkadaşlarına bir teşekkür borçlusun. Sana gerçek dostlarının kıymetini hatırlattıkları için. Victor Hugo

Dost selamında teselli bulan her yürek dağlar ardında bile kalsa teselliyi gözün gördüğüyle değil yüreğinde dost bildiğiyle bulurmuş.

Yaşam gülmeyi sevgi hak etmeyi vefa unutmamayı dostluk sadık kalmayı bilenler içindir. Yanımızda olan dostlarımıza selam olsun!

Sevdiğimiz kişilerle konuşurken öyle konuşmalıyız ki yarın onlarla dost olduğumuzda söylediklerimizden utanmayalım. Sadi

İnsanın zor günlerinde yanında dostlarının olması ne güzel. Teşekkürler terlik, çay, kahve, müzikler, yemekler, bilgisayar ve aynam.

Gülerken herkes eşlik eder ya ağlarken. Başarılara herkes ortak olur ya yenilgilere. Öyle bir dost edin ki; kötü gün kapını çalınca kapıya seninle beraber baksın.

Hani, diyorum ki, insanın gerçekten mükemmel bir dostu olsa. Ona, şöyle, içine sindire sindire, kocaman bir sarılsa. Yüreklilikle!

Kıskançlık ifrata varmazsa faydalıdır yaşama hevesimizi çoğaltır ve rakiplerimiz dostlarımızdan fazla işe yararlar. Onları iyi seçmek lazımdır. Ben zeki bir düşmanı ahmak bir dosta tercih ederim. Peyami Safa

Sen hiç kendine ağladın mı? Ben çok ağladım. Uyandığım bu dünyada en çok kendime acırdım. En umutsuz arkadaşıydım arkadaşların. İstiridyenin içinde yaşamaya razıydım incin olmalıydım.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski