Sitem Dolu Şiirler- Sitemli Şiirler- Sitemkar Şiirler

Sayfamızda en sitemli şiirleri sizin için hazırladık. Sitem dolu sitemi açık açık anlatan bu şiirlerden beğendiğinizi facebook,twitter yada kısa mesaj yoluyla sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz. İşte sitemli dolu şiirler 2016, en sitemli şiirler, sitemkar adam şiirleri, sitemi anlatan şiiir, sitemle ilgili anlamlı şiiirler, kısa sitem şiiri, sevgiliye sitem şiirleri,duygusal sitemli şiir, en yeni şiirler, sitemkar şiiri facebook, çok güzel sitem ile ilgili şiirler ; 

 
Sitem Dolu Şiirler- Sitemli Şiirler- Sitemkar Şiirler 

Sitem

Kiminde içe dökülür gözyaşı

Ağlamaktır bazen sitem

Gurur yapar eğilmez başı

Selamsız geçiştir sitem. 

Dert büyüğüdür ağır başlı

Gülmez yüzü çatık kaşlı

Teni genç gönlü yaşlı

Hesapsız yıllardır sitem. 

Bir pınar gözüdür akar sözü

Ne yapsak yarin görmez gözü

Sever görünür garibi bazı

Hakka yakarıştır sitem. 

Yolda giden kervana dokunma

Derdi olmayana dert yakınma

Biçare olup etrafa bakınma

Umudun bitişidir sitem. 

Sahi yazma böyle sözler

Garip gönlüm yarini özler

Gelir diye yolunu gözler

Bekleyişin adıdır sitem.

*Bakışın adıdır sitem. 




Etmedim ki

Bana sırtını da döndün diye,

Sana ben sitem etmedim ki

Aşkın ile beni yaktın diye,

Ben Sana hiç sitem etmedim ki 

Bu gönlümü de sen yıktın diye

Çiçeklerimi soldurdun diye

Sensizliğin hicran oldu diye

Ben Sana hiç sitem etmedim ki 

Gerçek aşkta küsmelerde olmaz

Seven hiç bir kalpte böyle yapmaz

Hiç bir zaman oda unutulmaz

Ben Sana hiç sitem etmedim ki 

Git mesut ol bensiz hayatına

Sakın beni de getirme aklına

Hesabımız mahşer huzurunda

Ben Sana hiç sitem etmedim ki 

Hep sen el sözüne kanıp durdun

Beni acımadan arkadan vurdun

Yalan sevginle de tuzak kurdun

Ben Sana hiç sitem etmedim ki 

Halil geçmişini unut gitsin

Geleceğin canım parlak senin

Allah’ım bana da huzur versin

Ben Sana hiç sitem etmedim ki 




Kimseye Etmem Sitem

Kimseye etmem sitem,çünkü buna hakkım yok

Sana sitem ettiysem,bil ki sende vefa yok

İçimdedir özlemin, yüreğimde saklı ok

Sana sitem ettiysem,bil ki sende vefa yok




Aşka sitem

Aşkın ile yansam da,

Ateşlerde kalsam da.

Sitem etmem ben asla,

Sitem etmem ben sana. 

Yanımda olmasan da,

Yine yalnız kalsam da.

Sitem etmem ben asla,

Sitem etmem ben sana. 

Aşkın tutsak alsa da,

Bana zincir taksada.

Sitem etmem ben asla,

Sitem etmem ben sana. 




Bu Gece

Sensiz ilk gecem bu gece

Ne yıldızlar ne ay derdime care

Karanlık çökmüş üzerime

Buz tutmuş sanki bedenim

Bu sitem ne geceye ne karanlığa

Bu sitem yalnızlığadır yar 

Sensiz ilk gecem bu gece

Ne kollarım sara biliyor seni

Ne ellerim tutabiliyor ellerini

Ne de gözlerim arayıp bulabiliyor seni

Sen olmayınca resminde avutmuyor beni

Hiç bir şey dolduramıyor yerini

Zaman küsmüş bana geçmek bilmiyor sanki

Sitem ne resmine ne de geçmeyen zamana

Bu sitem yalnızlığadır yar 

Sensiz ilk gecem bu gece

Sen olmadığın ev hapis geliyor bana

Sıkıp daraltıyor beni

Soğuk nazire yapıyor ısıtamıyor kendimi

Anlatmaya çalışıyorum derdimi

Yüreğim anlamıyor ki beni

Seviyorum deyip dinlemiyor halimi

Bu sitem ne soğuğa ne de yüreğime

Bu sitem yalnızlığadır yar 




SaNa SiTeM

Sana sitem ettim yıllarca

Sana sitem ettim ömrüm boyunca

Sen beni anlamadın

Ben ne yapayım be zalim 

Sen Kalktın gece yataktan

Uyku aradın kuşluğa

Gelmedi bulamadın

Sana sitem ettim yıllarca 

Ömür boyu bi kaşık suya

Muhtaç oldun yıllarca

Sen benim değerimi bilmedim

Sana sitem ettim yıllarca 

Kör gözünle kalktın ayaza

Yat uyu dedim bahara

Sen beni deli ettin yaza

Sana sitem ettim yıllarca 

Tencere tava baklava

Gözün doymaz pazara

Al sok gözüne gözüne

Sana sitem ettim yıllarca 




Dosta Sitem

Ümitle başlayan güzel dostluğu

Ümitsizce bitirdiğin için sitem ederim

Senin için harcadığım değerli saatlerimin

Kıymetini bilmediği için sitem dostuma 

İyi günümde hep yanımdaydın,

Bana özelsin değerlisin derdin

Ne oldu birden kötü güne döndün

Can dostum gönül dostuma sitem. 

Mazi güzeldir geçen anılar özlenir

Aslında yaşananlar özeldir gizlenir

Kalpten kalbe manevi bir yol varki izlenir

Ama harap edilince dostuma sitem. 

Riyasız,sınırsız,çıkarsız davranırsın

İhanete uğrar saf olursun

Başınıda dik tutmaz,gururunu kırarsın

Herşeyini ayaklar altına alan




Sitem

Kanatıyor kapanmış yaramı bunca sitem

Anlamadım sevgilim bana mı bunca sitem 

Evvelce eli gurbet, seni sılam bilirdim

Karıştırdı gurbeti, sılamı bunca sitem 

Gerçi halin sevdalı bir aşığın halleri

Vallahi anlamadım, sevdamı bunca sitem 

Madem ilaç olmadın, bari bir hançer indir

Şu aşk denen illete devamı bunca sitem 

Gönlümü verir iken ödül istemedimde

Sana tutuldum diye cezamı bunca sitem 




Niye?

Bitmese ömrümce çektiğim çile

Söylemem derdimi rüzgâra bile

Tomurcuk gül’idin güller içinde

Bu öfke, bu sitem, bu nefret niye 

Yaprağım döküldü tarumar oldum

Girilmez gidilmez yollara döndüm

Kavuşmak var’iken hasrete doydum

Bu öfke, bu sitem, bu nefret niye 

Sakladım hüznümü sen görme diye

Bir ömür gözlerin hep gülsün diye

Saymadım yılları sana doymadım

Bu öfke, bu sitem, bu nefret niye 

Dilimde eskiyen şarkılar gibi

İçimde kristal çiçekler gibi

Seninle açtım seninle soldum

Bu öfke, bu sitem, bu nefret niye 

Tükendim sana gel, gel diye diye

Bitmesin, bitmesin bu sevda diye

Ben seni canımın yerine koydum

Bu öfke, bu sitem, bu nefret niye 




SİTEM

Ne yaptım ki bilmem o nazlı yâre

Sitem etsem bile, sitem kâr etmez.

Geriye bakmadan alıp çantamı

Küsüp gitsem bile, sitem kâr etmez. 

Gönlümde gizlerim ben o maralı

O da binim gibi bahtı karalı

Ok değmiş kalbine, gönlü yaralı

Gül’e çatsam bile, sitem kâr etmez. 

Lav misâli, şu kalbime akarak

Beni kül eyledin her an yakarak

Gülşenine konup bir gün şakarak

Dalda ötsem bile, sitem kâr etmez. 

Pervâneler gibi dönsem, çevrilsem

Issız çölde, bir kum olup savrulsam

Ayrılık oduyla yansam, kavrulsam

Gözde tütsem bile, sitem kâr etmez. 

Ne olduysa oldu, oldu bir anda

Aradığım ne var, ne varsa onda

Yediler misâli, gönül mağ’randa

Birden yitsem bile, sitem kâr etmez…

Anladım ki O’na, kahır kâr etmez… 




Sitem dolu

Yine ağladı kalemim

Gözyaşları sitem dolu..

Beyaz kağıda dertlerin

Akışları sitem dolu.. 

Bir dilsiz idi dillendi

Çiçekler açtı güllendi

Kelimeler şekillendi

Nakışları sitem dolu.. 

Estikçe ayrılığın yeli

Feryatta gönül bülbülü

Derde noktalı virgülü

Büküşleri sitem dolu.. 

Kalemim haklı, ne derim?

Benimde hasretim derin

Resimdeki nazlıyarin

Bakışları sitem dolu… 




Fallara Sitem

Seni sevdiğimi bilirsin doğru,

Haber beklediğim, yollara sitem…

Ömürlük sevdama sen oldun korku,

Ömürsüz sevdamda, fallara sitem…

*

Bahtımla küskünüm, kırgınım şansa,

Yüreğim sevginle yunsa, yıkansa

Bedenim yanında, sana yakınsa,

Vadilerden akmaz, sellere sitem…

.*

Gönül mabedinde dua desteğin,

Aldı benliğimi, ruhuma değin,

Var ise sen söyle, var mı isteğin,

Sana şiir yazan, ellere sitem…

*

Sevdanın gönlünde kulaç atanım,

Sevgilim diyerek ilaç satanım

Sen bende zamansın, ben sende anım,

Bağda yeşermeyen, güllere sitem… 




Sitemkar

Dostlar meclisinde maddiyat olmaz

Temeli manevi duygu kaybolmaz

Gönül dostlarının çiçeği solmaz

Tahrip edilince sitem ederim. 

İyi günde çokmuş seni anlayan

Kötü günde yoktur seni arayan

Anladım ki kalmamış dosta ağlayan

Mazide geçen günlere sitem ederim. 

Kararsızlıkların tümü dünyada

Umutsuzluk meydanı rüyada

Yarını olmayan durur bir köşede

Manevi yol tahrip edilince sitem ederim. 

Aramızda uzun sıra dağlar

Hasretin günlümü dağlar

Haberin almazsam yüreğim ağlar

Arayıp sormazsan sitem ederim. 




Sitem

Sitem bu sitem

Seni benden çalana,

Seni benden ayırana sitem.

Başka kollarda olduğun,

Beni ayyaş yaptığın,

Dipsiz kuyuya attığın için sitem.

Bu yüreğin altına elini koyamadığın,

Bu yüreği bitirdiğin için sitem.

Hissedemediğin aşk,

Soldurduğun busem için sitem.

Denizlere sel olup akıttığım göz yaşlarımı

Dalgalar vurur sahiline diye günlerce beklediğim için

Aptallığıma sitem.

Riyasız, çıkarsız, sınırsız davranıp,

İhanete uğradığım için saflığıma sitem.

Başımı dik tutamayıp onurumu, gururumu

Ayaklar altına aldığım için

Kendime sitem… 

Sitem

Kalpten kalbe bir yol vardır izlenir

Sevgim hazinemdir kalpte gizlenir

Eyüp’ün sabrıyla gönül bezenir

Sevda bilmez dosta sitem eylerim

Dostun bahçesine güller ekmeyi

Vuslat eylemeyip özlem çekmeyi

Canımı yandırıp cana bakmayı

Anlamayan dosta sitem eylerim

Günleri aylara yıla ekledim

Sevdamı ben yüreğimde sakladım

Kış ayında senden gül mü bekledim

Vefa bilmez dosta sitem eylerim

Benim sevdam senin sözünü almaz

Söylediğin sözden devasın bulmaz

Kırdığın gönlümün tamiri olmaz

Gönül bilmez, dosta sitem eylerim

Bahar gelmez artık benim gülüme

Bülbül sussun figan etsin halime

Taş basarım artık ben bu gönlüme

Gül verdiğim dosta sitem eylerim

Mihnet sitem dolu yüreğim özüm

Çağladı yaşlarım görmüyor gözün

Lazım değil artık söyleme sözün

Diyerekten dosta sitem eylerim




Sitem Etmedim

Bırakıpta gittin diye,

Sana sitem etmedimki

Ateşlere attın diye,

Sana sitem etmedimki

Ellerim boş kaldı diye

Ümitlerim soldu diye

Hergünüm dert doldu diye

Sana sitem etmedimki

Gerçek aşkta sitem olmaz

Seven kalpler böyle yapmaz

Hiç bir zaman unutulmaz

Sana sitem etmedimki

Git mesut ol hayatında

Beni getirme aklına

Mutluluklar benden sana

Sana sitem etmedimki

El sözüne kanıp durma

Hayatına darbe vurma

Benden zarar gelmez sana

Sana sitem etmedimki

Geçmişini unut gitsin

Geleceğin parlak senin

Rabbim sana huzur versin

Sana sitem etmedimki

Sitemdir

Sözlere inanmadığı için

Aşka inanmadığı için

Kendine inanmadığı için

Yüreğine sitem

Seni dünyası yapıp da

Dünyayı yıkamadığını görünce

Utanmadan hala yaşayan

Yüreğime sitem…

Her günümü zehir ettiği için

Yaşamayı haram ettiği için..

Sitemdir bu sitem..

Seni benden ayırdığı için

annene sitem..

sahipsizlik için..

karşı gelemezlik için

asalak gibi yaşamak için

dünyaya.. insanlara sitem..

Sitemse al işte sitem..

Yüreğimi sana emanet ettiğim için

KENDİME SİTEM…!

SiTEM

Ne yaptım ki bilmem o nazlı yâre

Sitem etsem bile, sitem kâr etmez.

Geriye bakmadan alıp çantamı

Küsüp gitsem bile, sitem kâr etmez.

Gönlümde gizlerim ben o maralı

O da binim gibi bahtı karalı

Ok değmiş kalbine, gönlü yaralı

Gül’e çatsam bile, sitem kâr etmez.

Lav misâli, şu kalbime akarak

Beni kül eyledin her an yakarak

Gülşenine konup bir gün şakarak

Dalda ötsem bile, sitem kâr etmez.

Pervâneler gibi dönsem, çevrilsem

Issız çölde, bir kum olup savrulsam

Ayrılık oduyla yansam, kavrulsam

Gözde tütsem bile, sitem kâr etmez.

Ne olduysa oldu, oldu bir anda

Aradığım ne var, ne varsa onda

Yediler misâli, gönül mağ’randa

Birden yitsem bile, sitem kâr etmez…

Anladım ki O’na, kahır kâr etmez… 

Sitem

Yalanın bilinmediğindendir

Yalan bilinseydi

Sitem olmazdı

Amaç bir insanı

Üzmek kırmak değil

Unutulmamalıdır ki

Sevenler sitem eder

Sitem

Güle sitem, gönle sitem,

Sitemlerde yürüyoruz;

Sana değil nazlı gülüm,

Gönle sitem ediyoruz.

Güle akar, öz dinlemez,

Yakar yakar, köz dinlemez,

Gücüm yetmez, söz dinlemez,

Gönle sitem ediyoruz.

Diken batar, gül yaralar;

Bülbüle düşer karalar;

Sevdan umutlar sıralar;

Gönle sitem ediyoruz.

Bülbülde hazan hiç gitmez;

Çeker çeker çile bitmez;

Seviyorum demek yetmez;

Gönle sitem ediyoruz.

Bülbül güle, gül bülbüle;

Hasretlik iki gönüle;

Günüm geçmez güle güle;

Gönle sitem ediyoruz.
Daha yeni Daha eski