İhanet ile ilgili Güzel Sözler

İhanet ile ilgili Güzel Sözler

İhanet ile ilgili Güzel Sözler

Sen sevdana baş aktör değil provasız aşklarına figüran arıyorsun. 

En büyük kazığı dostlarından yersin, çünkü savunma sistemleri, düşmanlara karşı kurulmuştur, dostlara karşı değil! 

Bilemezsin kim dost, kim düşman. Bazen tuttuğun eldir seni arkandan vuran. 

İhanetin bedeli bir damla gözyaşı mıydı, ihanetin bedeli senelerimi boşuna harcamak mıydı, lanet olsun sana yazıklar olsun sana verdiğim Aşk’a. 

Sevgilim beni bu aşkta satma! Şayet satacaksan pahalıya sat ki; Bir daha ucuz insanlarda ucuz sevdalar yaşamayayım. 

Bir kez yalanını yakaladığın birinin, bin kez doğrusunu sorgularsın. 

Yalnızca kendine ve sana ihanet etmeyecek birine güven. 

Yarınlarımı sana yazmışken, sen yarınlarımı bitirdin, hayatımı sana adamışken sen hayatımı bitirdin, garip kalbimi sana feda etmişken sen kalbimi parçaladın yazıklar olsun sana!!! 

Şimdi o yüreğindeki aşkı yavaşça yere bırak ve uzaklaş. Namlusunda ihanet oldukça aşk sana yakışmıyor. 

Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık. Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun.

 Bugün bana esersin yarın ellere. 

“Hiç kimseye güvenmiyorum” diye birşey yoktur. ‘Ben zamanında o’na güvendiğim için, artık kimseye güvenmiyorum’ vardır 

İhanetin büyüğü küçüğü olmaz. – Hz. Ali 

İnsanın kendisine yalan söylemesi ile başlar, insanın kendisine ihaneti. 

Yalnızım diye üzülmüyorum. Çünkü biliyorum. Yalnız insanın ihanet edeni de olmaz.
Bazen sırtımda bir bıçak hissediyorum sonra dönüp bakıyorum bıçak yabancının değil. İşte en çok buna üzülüyorum. 

Kimse adaleti öğretmesin bize ihanet edene merhamet edilmez bizde. 

Etme sırtını duvardan başkasına emanet; en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet! 

Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim. Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim. 

Sevgi sabittir, kararsız olan bizleriz. Sevgi güvence verir, insanlar ihanet eder. Sevgiye hep güvenilir, insanlara güvenilmez. – Leo Buscaglia 

Bak dostum, körden değil nankörden, yüzsüzden değil iki yüzlüden, tipi bozuktan değil sütü bozuktan korkacaksın.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski