Cemal Süreya Sözleri

Whatsapp Durum ve Sözleri olarak kullanabileceğiniz usta ellerden harika cümleler.

cemal-sureya-whatsapp-sozleri-durumlari

İnsanlar, insanların içinde 'İnsan'lara hasret yaşarlar...


Mutlu olmak sana yakışır, mutluluğun olmaksa bana..



Ve her şey tekrarlıyor.Seni nice sevdiğimi...



Sabahlarımızı renklere boyayacak; İnsanlara ihtiyaç var şu dünyada..



İki de bir elini başına götürüp, rüzgarda dağılan yalnızlığını düzeltiyorsun.



Gelsen ya. Güzel buralar. Hem sana bütün olmayı öğretirim.



Ben nerde bir çift göz gördümse tuttum onu güzelce sana tamamladım.



Yazıldı defterine güzelliğin Çocuklar sabah akşam resim çektirdi.



Yoktu dünlerde evvelsi günlerdeki yoksulluğumuz Sanki hiç olmamıştı Oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu.



Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek...



Ben senin sevgilin, eşin, baban, ağabeyin, arkadaşınım. Biri bitse biri kalır. Seni hiç bırakmayacağım.



Bir daha rastlar mıyım sana Günlerin ne getireceği bilinmez ki.



Ve şimdi: iki kere iki.Kırdım, evet, seni.Ama kırmıştın beni.



Aşkı anılar besliyor düşler kadar.Bu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktır.



Ben seni düşünüyorum.Hani tıpkı o ilk günlerdeki gibi.Kalbim diyorum kalbim.



Her şey biliyor her şey Sen biliyor musun bakalım.Seni nice sevdiği mi?



Ne demiş uçurumda açan çiçek, yurdumsun ey uçurum.



Sevgilim, bir günün ortası şimdi.Taşıtlar hızlı gelip geçiyor, her yer kalabalık.



Umursamazlığı yüceltmek mi desem?Renkleri beklemek belki...



Gökyüzü acıyım demedi bize.Kaç turna sürüsü süzülüp gitti.



Sonra bir mavilik aldı her yerimizi.Nasıl hatırlıyorsan dünyayı.Öyle.



Arada bir ağlamak için.Onu kocaman ellerimle sevdim.



Mutsuzluğumu yeterince hak etmek için.Geri döndüm kilometrelerce yürüdüm.



Her aşkta en az on kişi vardır.Bunlar en yakınlar ve tanıklardır.



Bilinçle karılmıştır bu sevda,Su akar kan yerine damarlarımızda.
Daha yeni Daha eski