Duygusal Aşk Sözleri

Whatsapp durumları olabilecek güzel sözler arşivimize duygusal aşk ile ilgili sözleri de ekliyoruz.

Duygusal Aşk Sözleri
Mesela seni çok özlediğimi sana değil buraya yazıyorum ben buna nasıl dayanayım

Ben gözlerimi kaçırmak değil, gözlerinin içine bakmak istiyorum. Sana uzak durmak değil de yakın olmak, sesini hep duymak istiyorum.

Canından çok seviyorsun fakat elinden bir şey gelmiyor ya, o çaresizliğin tarifi yok ne dilde ne yürekte.

şimdi sen bilmezsin, benim sana dokunmadan sarılmışlığım var.

ne bileyim işte, sensizken bile seninleyim.

Bir şey var, adını koyamadığım. Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi. Toplamaya çalıştıkça dağılıyorum. Bir şey var, halledemiyorum.

Bütün hüznüm, kederim, derdim, iyi şeylerim, güzelliklerim sen varsan anlamlılar.

Aslında o az sevmedi, ben gereğinden fazla sevdim.

Ben çok zamandır kayboldum bir gülüşün, düşün peşinde...

Ya unuttum ya vazgeçtim, bilmiyorum...

Sevmeseydi iyiydi,seviyor gibi yapmasaydı...
Daha yeni Daha eski