Nazım Hikmet Sözleri

En güzel Nazım Hikmet sözleriyle whatsapp durumlarınız güzelleşecek.

anazim-hikmet-sozleri-whatsapp-durumlari
Nazım Hikmet Sözleri
Sevgilim, sevgilim, mevsim sonbahar…

İster gökyüzünde seyret, ister gözlerimde.Körler onları görmese de, yıldızlar vardır.

Ey benim sevgilim, karlı bir çam ormanında nefes almanın bahtiyarlığına benzer seni sevmek...

Şu an yanımda olmanı çok isterdim. Ama değilsin. Sen oradasın ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor.

Yüz yıldır alacakaranlıkta koşuyorum ardından.

Anlamaya başlıyorum, inanmayı yitirmek pahasına...

Günler ağır. Günler ölüm haberleriyle geliyor. En güzel dünyaları yaktık ellerimizle.

Demirhane bacası ki yağmurda ümitsiz ve müntekim dururdu.

Dünyanın en güzel sesindenEn güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey...

Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor, Onlardan kalbime sevda geçmiyor,

Kalbimde senin için yok bile kinim, Bence sen de şimdi herkes gibisin.

Biz nasıl bilirsek hep bir ağızdan gülmesini, biliriz öylece yaşamasını, ölmesini…

Ey soluma düşen ince sızım, öyle tepkisiz kalma.Yaktığın yürektir, çıra değil.

Dünyayı verelim çocuklara hiç değilse bir günlüğüne.Bir günlük de olsa öğrensin dünya arkadaşlığı.

Mâziye karışıp sevda yeminim, Bir anda unuttum seni, eminim

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski