Aşk Sözleri

Sayfa İçeriği: Aşk Mesajları Uzun, Aşk Mesajları Kısa, Aşk Mesajları Sevgiliye, Aşk Mesajları Anlamlı, Aşk Mesajları Etkileyici, Aşk Mesajları İndir, Aşk Mesajları Facebook

En güzel aşk mesajlarını sizin için paylaşmanız ya da kısa mesajla yollamanız için bu güzel sayfada hazır ettik. Bu anlamlı aşk mesajlarını sosyal medyada instagram gibi sitelerde de paylaşın tercih sizin ne isterseniz onu yapın.

Aşk Sözleri

Aşk Sözleri
Aşk Sözleri

Seni seviyorum, dediğinde 'gerçekten mi' diye sorarsam; inanmadığımdan değil, sadece bir kez daha duymak istediğimdendir.

Aşk aynen yazıldığı gibidir: Sesli başlar, sessiz biter.

Aşk; Kaçmaktan çok kovalamayı, görmekten çok düşlemeyi, sevmekten çok özlemeyi sever ve AŞK öyle haindir ki nerede imkansız var onu seçer.

Aşk en büyük risk, sevmek onun en büyük hediyesidir.

Aşk, bile bile acı çekmeye razı olmaktır.

Aşk herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktır...

Aşk bazen o elini ilk tuttuğundaki sıcaklık, gözlerine ilk baktığındaki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur.

Ona bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıpta doyamamak mıdır "Aşk"?

Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme… Yanıma gel mevzu kalbimde!

Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi. Aşktı bizimkisi, gerisi hikayeydi.

Aşk, imkansız bir çok şeyi mümkün kılar.

Aşk deniz meltemleri gibidir; sesini duyarız, ama nereden gelip nereye gittiğini kestiremeyiz.

Aşk ucuz bir insana verilmeyecek kadar pahalı bir hediyedir.

Aşk kapıyı çaldığında hemen açma. Bazıları, çocuklar gibi zile basıp kaçıyor.

Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler! Güle başka isim versen değişik kokacak mı?

Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da O’nsuz!.

Zorlanacaksan, şikayetçi olacaksan, keşkelere sığınacaksan, söze ama diye başlayacaksan, girme aşk yoluna; aşk yolunda “u” dönüşü yoktur!

Kalbini söksen ne fayda? Sen O'na ölürsün O başkasına!

Aşkı arama.. İnan ki ararken kaybolursun.. Bulduğunda ya veli yada deli olursun.

Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.

Aşk yürek işidir arkadaş, her kalbim var diyene emanet edilmez.

Kime Yâr dediysek ; O Yâr açtı yarayı.. Belli ki gerçek sevenimiz yoktur , Yaradandan gayrı..

Aşk sözcüklere ihtiyaç duymaz ki. O yüzden bırak kelimelerle oynamayı sevgili... Ben seni sessizliğinde bile duyarım.

Her yürek sevebilseydi zaten adı yürek olmazdı ve her seven yürekli olsaydı, aşk bu kadar basit olmazdı!

Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı.

Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk.

Allah’ım bana bir yol göster, O’na çıksın…

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

Belki de en güzel sakarlığın gözlerime takılıp yüreğime düşmendi.

Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.

Gel! Ardında bırak var ile yoku. Bir halk kütüphanesi sessizliğinde, ister mırıldan beni ister içinden oku!

Kalbin neye bağlanırsa varlığın onun mahiyetine bürünür... Sen de kalbini sonsuz ve tükenmez olana bağla.

Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lâkin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok.

Hangimiz aşkın rengiyiz? Sen koyu kırmızı da bensiz, ben koyu karanlıkta sensiz.

Cinayeti işlerken hep aynı metodu kullanırdı! Gözleri tetiği çekerdi, ben ölürdüm.

Öyle tertemiz sevmeli ki insan; Tek bir namahrem söz düşmemeli yüreğine.

Aşkın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur. Başlı başına bir dünyadır aşk!

Hayatta bir daha hiç karşılaşmasak bile, biliyorum ki sana rastlamış olmam bile bir ömre bedel.

Seni öyle bir yere yerleştirdim ki gerçeğin bile gelse hayalini dolduramaz.!

Yaşamın kaynağı sevgi ise, eğer sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri biri ile paylaşmaksa, paylaşmak aşk, aşk hatırlamaksa HEP AKLIMDASIN.

Karıncaya sormuşlar nereye gidiyorsun diye, sevdiğimin yanına demiş, ulaşamazsın ki demişler, olsun yine de yolunda ölürüm demiş.

Seni sevdiğimi bir kalbim biliyor o da dilsiz ve çaresiz.

Ay geceyi benim seni sevdiğim kadar sevseydi dünya güneşe hasret kalırdı .

Aşk gülmek gibidir, zevkte verir acıda.

Sevişmekten bedeni moraran değil, sevdiğini söylerken yüzü kızaranlara layıktır aşk.

”Aşk"ın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur. Başlı başına bir dünyadır Aşk! Ya tam ortasındadır, merkezinde…Ya da dışındasındır, hasretinde!…”

Bir delinin seni öpmesine izin ver, ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme.

Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek.

İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar.

Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.

Aşk çoraba benzer; çifttir ve birbirine uymalıdır.

Ne güzel demiş şair; Ölümlü birinden, ölümsüz aşk bekleme!

Gerçek aşk sayısal loto misali, hayali bile mutlu edebiliyor insanı fakat tutturabilene aşk olsun.

Sevdan hala yüreğimde ikamet ediyor diye, hiç bir kiracıya satmadım düşlerimi.

Aşk elmayı yemekle başlar, ayvayı yemekle biter.

İki kör tanıyorum; biri senden başkasını görmeyen ben, diğeri de beni görmeyen sen.

Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır. Sakın ağlayayım deme, belki bir yerde bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.

Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!

Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..

Bugün bensem dün sensin, deli bensem zincirim sensin, sarhoş bensem şarabim sensin, Aşık bensem aşkım sensin ve ben hala yaşıyorsam sebebi sensin…

Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı?

Dünde, bugünde, yarında, yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım.

Sen benim sarhoşluğumsun ne ayıldım ne de ayılmak istedim.

Yüreğimi bedenimden söküp senin avucuna koymak istiyorum. O senindir artık. Sen ruhumda başladın ve bütün vücudumu sardın. Bütün vücudum sen artık.

Ya kalbimi al artık seni sevmesin, ya aklımı al artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözlerimden hayalin silinmesin ya da canımı al bu kadar acı çekmesin.

Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, neden bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği.

Ölüm dediğin nedir ki? Dönüşü olmayan tatil. Aşk dediğin nedir ki? Gençliği öldüren katil.

O kadar zor ki şimdi geri dönmek, seni unutup başkasını sevmek. Ama bir şeyi anladım çok zormuş sevilmeden sevmek.

Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?

Onunla kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem.

Aşkımı aramakla bulamaz, seni bulduğumdaysa kaçamazsın. Bu nasıl bir şey dersen, kim anlamış ki sen anlayasın.

Aşktan, aşk için gözünden kanlı yaş dökenler söz etmelidir. Bu aşıklar ancak diğerlerinin sözcüleridir.

Benim umutlarımda yüzdürdüğüm tek insansın, hayatımı paylaşacağım yarınlarımsın..

Deli bir yağmur olsam seni yağdığım kadar severdim. Deli bir rüzgar olsam seni estiğim kadar severdim. Ve ben deliyim ki seni aldığım nefes kadar çok seviyorum…….

Seni güle benzetemem solarsın, yüreğime koyamam yanarsın, kalbime koyamam kırılırsın, gözlerimde durduramam nazarlanırsın ama seni öyle bir severim ki bir daha unutamazsın.

Aşk; Eşine cennette seninle yaşayacağım için, ölüm bana hoştur ya Ayşe diyen Efendimiz (s.a.v)’in yaşadığıdır.

Bir daha yaşanması mümkün olmayan şeyler hep bizimle yaşar.

Ey Gönül! Şimdi sorarım sana, hangi aşk daha büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek deşen mi?

Yalnızlığın, yalnızlığımla kafiyeliydi. Alt alta yazsak şiir, yan yana yazsak öykü olurdu. Hiç yazmadık aşk oldu…
Daha yeni Daha eski