Sihirli Sözler

Sihirli sözlerin vuruyor kalbimi, sana her geçen gün daha çok bağlanıyorum, yanıyorum aşkım.
Tatlı gülüşün, neşeli gözlerin, sihirli sözlerin alıyor beni benden, tanıyamıyorum kendimi sevgilim…
Güzellikleri seninle yaşamak istiyorum. Aşkın sihirine seninle kapılmak istiyorum sevgilim..
Hızlı değil yavaşca yaşamak istiyorum seni. Seni yaşarken büyüle beni birtanem.. Sihirli bakışlarınla hayatımı kendine al aşkım..
Dev bir aşk içimde başladı, sana karşı bu sihiri kimse bozamaz. Bu dev aşkın önüne kimselergeçemez birtanem.
Beyaz ve saf bir hayat diliyorum güzel ve sihirli bir aşk istiyorum ikimiz için. Kimse bozmasın sevgimizi, birbirimize kenetlenelim sihrimizi kimse çözemesin aşkım…
Yarınlarımı hazırlıyorum ikimiz için, o güzel sihirli sözlerin için yaşıyorum hayatı bebeğim..
Yalnızlığı değil sadece sihirli ve güzel sözlerini özledim prensesim..
Yalan değil aşkımız kimse bozmasın büyümüzü. Büyük sevdamız sihiri sadece ikimizde saklı sevgi çiçeğim..
Sen büyülü, mis kokulu bir çiçeksin hayatımda. Saçtığın koku o kadar büyüleyici ki etkilenmemek elde değil birtanem, seviyorum seni her halinle.
Sihir mi yaptın bana büyümü yaptın, ne yaptın bilmiyorum. Ama iyi ki yaptın seni çok seviyorum aşkım..
Hayata yürüyüşümsün aşkım nefes alışımsın. Sihirli gözlerinde tek aşk olmak için karşındayım birtanem..
Huzuru seninle buldum aslında, benim için sen huzurdun şimdi aşık oldum. Aşkın adı sen oldun bebeğim.
Şimdi tam zamanı haykırıyorum sana sevdamı, seni çok seviyorum. Bu sihrin ölümüne sürmesini istiyorum bebeğim…
Gül bebeğim benim gül kokulu yârim. Sihirli sevdamın büyüleyici aşkı seviyorum seni.
Kalbimde tek başına iktidara geçtin sevgilim, al bedenimi yönet ben sana hayranım biriciğim. Sihirli dünyam senin geleceğim…
Atmayan kalbime büyüleyici bakışınla hareket verdin, gülmeyen yüzüme sihirli sözlerinle mutluluk verdin. Benim küçük cadım seviyorum seni..
Bana aşk iksirinden içirdin, hayatımı büyüledin, sihirli sözlerinle beni benden ettin. Şimdi yaşamamın tek amacı sen oldun birtanem. Hep sen yine de sen sen sen.

Seni seviyorum! Diyen dillere değil, senin için ağlayan gözlere inan…
Unutma ki insan sevebildiği kadar insandır.
İnsanların umudunu kırma… Belki de sahip olduğu tek şey odur.
Dünyada paylaşıldıkça büyüyen tek şey sevgidir. Haydi o zaman paylaşalım...
Ne olurdu bir yaprağın daha olsa! Bak sevmiyor işte beni hain papatya!
Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın, tek başına yaşanmayacak kadar takımdır...
Dünya da her şey kendine bir eş arar, taşın kalbi yoktur ama onu da yosun sarar...
Aşkımız kara bulutlarla kaplıysa eğer yağmurun yağmasını bekle, çünkü her yağmurdan sonra gökkuşağı çıkar...
Bir gün güneş doğmayı ay batmayı unutursa ben de seni unutacağım...
İçtiğim sigaram gibiydin aramızda tek bir fark vardı sigaramı ben bitirdim beni de sen...
Senin olan her şeyi sensizliği bile seni hatırlattığı için seviyorum...
Unutma bal yapan her arının kuyruğunda bir iğnesi vardır.
Deniz ya kudurmalı ya durulmalı, hançer ya sonuna kadar saplanmalı ya kınında durmalı. Sevecekse insan ya ölümüne sevmeli, ya da hiç.
Hayatındaki üzüntüler kumsaldaki ayak izleri kadar geçici mutluluklarsa mermere kazınan yazılar kadar kalıcı olsun...
Bir bakışın manası, hiç bir lisanda yoktur, bir bakış bazen şifa, bazen zehirli bir oktur, bir bakış bir aşığa neler neler anlatır, bir bakış bir aşığı senelerce ağlatır...
Unutma! Nasıl sensizliği ben yaratmadımsa tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacak...
Kenardan ben geceyim yol senin olsun, ben zehir içeyim su senin olsun. Bir sevgili bulmuşsun hayırlı olsun bir tane de benim var haberin olsun.
Fizik ile buldum, kimya ile çözdüm, edebiyat ile söylüyorum, seni çok seviyorum.
Gülü öylesine sevmelisin ki soranlara dikeni yok diyebilmelisin.
Bir insan ölünce unutulmaz, unutulunca ölür!
Seni sevdiğim kadar yaşasaydım, ölümsüz olurdum... Sen hala sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın…
Fırlatmıştım kalbimi uzağa, en uzağa. Denk gelirde rastlar diye bir yıldıza... Yanılıp susturdum ağrımın çağrısını, çağrımın köhnemiş ağrısını...
Oysa kim bilir ki, yanağımda yangınlardan çok önce o yarın bıraktığı öpüş izi var... Yüreğimde anılardan kalan bir düş izi var...
Kanmadım aynalara sana kandığım kadar... İçimde bir boşluk sana yandığım kadar..
Bir çift ela göz yüzünden içimde bir sonbahar açıyor. Öyle acıyor ki, acılar acısız kalıyor, mevsimler üstüme devriliyor, kışlar kışsız kalıyor...
Paslı bir yalnızlıktı avuçlarımda... Ardımda bir yürek yükü rüzgâr... Ne zaman sevmeye koyulsam, doğrulup çoğaldı ayrılıklar...
Seni sildiğimde, anılar defterinden, biliyordum sokup attığımı hayatımın yarısını...
Daha yeni Daha eski