Terketme Sözleri

Kalıcı gönlüm bir ümit senden habersiz bekler, belki insafa gelirsin yeniden kader ikimize güler, terk etme sevgimizi ayırma kalplerimizi!
Seni ben hayatıma yazdım ama şimdi yoksun hayatımda terk edip gittin beni umutlarımla.
Uçsuz bucaksın ümitlerin yarınlarıyım artık hayallerim bile terk etti beni sende onlarla gittin bıraktın beni…
Yeniden gülerek bağlansın ellerimiz terk edilmesin hayallerimiz öksüz kalmasın ümitlerimiz…
Git yalanların içinde kaybol terk ettin ya beni beter ol umarım beni terk ettiğin gibi senden terk edilirsin…
Şimdi sokaklara söylerim sana söylediğim şarkılarımı şimdi ağlarım mutluluktan değil terk edilmekten ağlarım…
Hep Allah’a emanet etti bizi gidenler! Çünkü onlarda bilirler, yaradandan başka kulunu daha çok kim sever!
Terketmek, ‘gidiyorum’ demekle olmaz! Kalıp görmezden gelmek, terketmenin babasıdır.
Senin de duyman gerekenleri, sana söylemek içimden gelmiyor artık… Seni affetmiyorum, konuşmuyorum ve merak edersen bil; Seni artık sevmiyorum, elveda!
Umut verip, güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın, gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin!
Ben yaşarım yaşanmış duygularımla, ortasından bölünmüş uykularımla. Sen beni düşünme, toparlanırım güle güle git sen saygılarımla!
Elveda deyince değil, ‘o gözler bana eskisi gibi bakmıyor’ dediğin an bitermiş aşklar.
Kaç lisan bilirsen bil; Terk edilmeyi yüreğine tercüme edemeyeceksin!
Gitmeden önce iyi düşün sevgili; çünkü döndüğünde bulduğunla, giderken bıraktığın asla aynı olmayacak.
İşte yine baş başayız yalnızlık, beni sana seni de bana bırakıp gitti o sahte aşık.
Sevme beni sevdalardan vurgunlar yedim. Bana çok gördüğün aşk’ı sen ellere verdin. Terk edilişim ilk değil alışır gönlüm.
Yakışmıyor cepheyi terk edişin, mert dayanır namert kaçar sevdiğim…
Gitmek istiyorsa bırakacaksın, gitsin. Akli seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin?
Ey ayrıldıktan sonra ‘arkadaş kalalım, diyenler.! Gül’e değişik isim versen daha mı farklı kokar?
Anladım ki ben sende bir rüzgardım estim geçtim: ama unutma, sende bende bir rüyaydın uyandım ve bittin…
Uzak durma bana yakın ol hata yani başımda ol terk edip gitme bitirme bu sevgiyi içimdeki acı öldürür beni…
Daha yeni Daha eski