Süper Sözler

Daha önce acı çekmiş biriyle birlikte olun: çünkü onlar mutluluğun değerini iyi bilirler.
İnsanı iki şey terk etmezmiş: Gönlündeki yara bir de yanındaki ana...
Neyi feda edersen, o sana ihsan edilir. Neye kıyamazsan, onunla da sınanırsın.
Beni öyle bir yalana inandır ki, ömrümce sürsün doğruluğu.
Hayatta neyi seçersen seç, aklın hep seçmeyeceğinde kalacak... Aslında zaman aynı olacak, sadece hikayesi değişecek...
Umduğumuz gibi olsaydı hayat , sandığımız gibi yaşardık.. Bulduğumuzla yetinseydik , kaybettiklerimize ağlamazdık...!
İnsanlara asla yaralarını gösterme... Sana vurmak istediklerinde ilk oradan vururlar.
Her şey incelikten insan kalınlıktan kırılır...
Yağmur iyilerin üzerine de yağar, kötülerinde.. (Kızılderili Atasözü)
Demir tava geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti.
Bazen bir kelebeğin ömrü kadardır hayat...Ne kırmaya gelir ne de kırılmaya.
Belki ilk etapta yanlış insanlarla tanışmasaydık, doğru insanı bulduğumuzda, onun değerini anlayamazdık....
İnandığın gibi yaşayamazsan, yaşadığın gibi inanmaya başlarsın.
Uykular ikiye ayrılır; Gece gelmeyenler, sabah gitmeyenler.
Bir kızı farklı kılan şey esmer oluşu veya sarışın oluşu değil, ahlaklı oluşudur.
İstedim ki aynam ol, yüzüne bakınca yüzümü göreyim; Hüznüne bakınca, hüznümü.
Bir kadına kıyafetten çok hanımefendilik yakışır. Bir erkeğe de elinin sertliğinden çok kalbinin mertliği yakışır.
Yaprak ağaçtan düşünce, rüzgarın oyuncağı olurmuş!
Gerek yok her sözü laf ile anlatmaya. Bir bakış, bin söz eder bakıştan anlayana...
İkimiz de birbirimizde olmayan şeyleri aradık. Sen bende kusur, ben sende huzur.
Eğer birini kandırmayı başardıysan, onun aptal olduğunu düşünme! Sadece sana hak ettiğinden daha fazla güvenmiştir.
Doğru söz etkili olabilir, ama hiç bir söz yerinde bir susuş kadar etkili değildir.
Bunu iyi belle cehennem buz tutuncaya kadar seni seveceğim.
Kadın, seçtiği erkekle değerini. Erkek, seçtiği kadınla karakterini belirler.
İyi kalpli olmak, mükemmel olmaktan daha önemlidir.
İyiler hep kaybeder çünkü iyiler hep adil dövüşür.
Zenginlik, kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, ahlakındır, özgüvenin, terbiyen, letafetin, tebessümündür.
Önemli olan baktığının ne olduğu değil, senin nasıl gördüğündür. Çünkü hangi niyetle bakarsan, öyle görürsün.
Hayallerinizi küçümseyen kişilerden mümkün mertebe uzak durun. Ruhu küçük insanlar, başkalarını da daraltmak, azaltmak ister.
Kimseye güvenme ve onları tanıman için sınamaktan korkma; çünkü kaybedilmesi gerekeni, en önce kaybetmelisin!
Gören göze karanlık perde olmaz; görmek istemeyen göze ışık ne yapsın?
Sen bana kör demiştin ya haklısın senden başkasını görmemiş bu günahkar gözlerim…
Tecrübe, insanın başına gelen şey değildir; O insanın başına gelenle ne yaptığıdır.
Verilen söz hayal kurdurur sadece, mutlu etmeye yetmez... Mutluluk sözünü yutanla değil ne olursa olsun sözünü tutanla yaşanır.
Sadece karşına çıkan düşmanı yenebilirsin, arkandan geleni değil...
Ben sana “sevmeyi” öğretemedim, sende bana “unutmayı” öğretemedin.
Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır.
Gururun başladığı yerde sevgi son bulur.
Gitme ne olur gitme itirazlar elimde değil yalnızım yalnız yalnızlıklar elimde değil.
Hani sadece ölüm ayırırdı bizi, söyle sevgilim hangimiz öldü?
Hayat yollardan çizilmiş olsa bile yollardan birini seçeceksin seçtiğin yolda ölüm bile olsa selam verip geçeceksin.
Yalandan kim ölmüş derler de, ölenin kişilik olduğunu hiç düşünmezler.
İyi, doğru ve dürüst olanlar kaybetmez, kaybedilir.
İnsanlar onlar için ne yaptığınızı anlamazlar, siz yapmayı bırakana kadar.
Ruhun güzelliği, bedenin güzelliği kadar çabuk görünmez.
Bir kez yalanını gördüğünün doğrusu bin defa sorgulanır.
Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa uzun yorgunları vardır.
Dilin kesip biçtiğini, dikemez hiçbir terzi.
En fakir insan bir kuruşu olmayan değil, bir hayali olmayandır.
Hayatta modası geçmeyen iki şey vardır. Erkekte efendilik, Kadında ise güzel ahlaktır.
Düşündüğünü söyle, söylediğini yap, yaptığının arkasında dur; ama dikkat et sözünün altında ezilme.
Hayatta daima gerçekleri savun! Takdir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun.
Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz.
Hayatımda biri yok, birinde hayatım var' diyebilmektir aşk.
Tomurcuk derdinde olmayan ağaç, odundur...
Pişman değilim seni sevmekten. Sen, adıma yakışan en derin yarasın.
Gözlerinde baharları beklerken içindeki kış beni vurur; sen bilmezsin yüreğimden sevdana ne sular akmak ister durur!
Bin yıl ömrüm olsaydı bin yıl seni severdim, bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim.
Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara bir cana hasret, bilmezler.
Uzaklık küçük sevgileri öldürür, büyükleri ise yüceltir tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi alevlendirdiği gibi.
Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım seni sevdiğim için özür dilerim.
Haritalara bakıyorum evin yok sözcüklere bakıyorum adın yok kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.
Mutlu olmayı biliyorsan sevmeyi de bileceksin eğer gerçekten seviyorsan uğrunda ömrünü vereceksin.
Her seven isimsiz bir kahramandır ve insan sevebildiği kadar insandır!
Çiçeğin dikeni var diye üzüleceğimize, dikenin çiçeği var diye sevinelim.
Ben acı satın alırım, göğsümde bak onca yara var ben acı satın alırım, yitirilmiş umutlardan Ben gülüş satın alırım, yüzümde bak onca çizgi var ben gülüş satın alırım, içimdeki çocuklardan!

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski