Çukur Dizi Replikleri



Çukur Dizi Replikleri



idris ⇨ Sena’ya: Benim olanı korumak için ne gerekiyorsa yaparım.Ne gerekiyorsa.
Vartolu⇨ Yamaç’a: Aldığın verdiğin her nefesten, attığın her adımdan haberim olacak bundan sonra.
Vartolu ⇨ Medet’e: Kemik kıralım. Madem öyle maçı kuralına göre oynayalım.
Yamaç: “Herif bizim mahallemizde bize posta koyuyor!”
Yamaç ⇨ İdris’e: Çukur’da herkes birbirini kollar.. Kollamadı. Öylece baktı insanlar.
Yamaç ⇨ Sena’ya: Kılıçla yaşamayı öğreniyor insanlar burada. Kılıçla yaşayan kılıçla ölür.Seni geçtim ben kendime bile açıklamakta zorlanıyorum bunu.


Vartolu: Geleceğin pek parlak değil Yamaç bey..
Yamaç ⇨ İsa: Her şeyi kabullenmek zorunda değilsin. Bilmiyorsan bilmiyorum de..


0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski