Sosyal Medya Sözleri

Sosyal medya sözleri yazımızda facebook sözleri, whatsapp durumlarıinstagram sözleritumblr sözleri bulabilirsiniz.

Facebook durumlarını facebookta paylaşarak fenomen olabilir, whatsapp durumları ile whatsapp sözleri yazıp popi olabilir, intagram mesajları ile instagramda binlerce beğeni alabilir, tumblr mesajları ile tumblrda onlarca fav alabilirsiniz. Whatsapp durumları kısa, facebook sözleri kısa ve güzel.

Facebook Sözleri

Ki sen beni unutan bir zalimsin, ki ben adının her anılan anında hasretle bekleyen.
Şu sosyal medya denilen evrende nedense herkes filozof, bilinmeyenli bir denklem çözmeye kalkışsalar tökezleyecekler.
Kendine gel sevgili, seni orda bekliyorum.
Hangi aşk anlatabilir ki seni bana, gözlerimden düşen hangi gözyaşı dindirebilir ki yalnızlığımı?
Tüm ömrüm sana dua ederek geçecek sanırım, huzurlu ve mutlu olman koşuluna denk düşen tüm dualar seninle olsun sevgili.
Acı intihar tohumları besliyorum zulamda ve sensizlik her dem yüreğimde.
Üşüsem sarar mısın sensiz kalan yanlarımı, gelir misin yine bana bakan o güzel gözlerle.
Galiba sensizlik demi yaklaştı, usulsüzce damlamaya başladı gözlerimden akan yaşlar.
Kimseyi hor görme ve kimseyi küçük düşürücü bir lafla sarsma. Hırsa dönüşür zamanı geldiğinde altında kalırsın.
Bizde biliyoruz her daim hediyeler alıp, süslenmeyi. Lakin şımarır diye korkuyoruz, yoksa meblağ önemli değil J.
Rabbim kimseyi yorgan altında sümüğünü temizlercesine ağlatmasın, zira ben yaşadım siz yaşamayın.
Her güzel kokan güle meyil verseydik, çiçekçi olurduk.
İçini ısıtacak biri yok ise üzülme, Latte denemeni öneririm.

Facebook Durumları

Gelip geçici bir sevdadır dediler, Zira uzun süren bir geçici gidişat görmedim daha hayatımda. Çocukken bastığım topraklar hunharca gülüşlerine uğramış sokaklarımın uçsuz bucaksız köşelerine.
Aldatmak çok mu tatlı lan? Ben de bir ara denesem mi diyorum, yokluğunda çılgın gülüşlere kapılan bir zavallı gibi.
Seni sensizliğinle aldatıyorum. Farkındayım, deli bu boş verin bakışları ile bakıyor tüm çevrem bana, akıllık göreceli bir evredir. Delilik ise olmayan bir aklın kaybolmuş eseri.
Biraz daha ağlasam diyorum, hani şu en efkarlısından olandan.
Gözlerimin sensizliğe iliştiği gölgelerde aradım ben yokluğunu. Kime hasret duyacağımı bilmeden yaşadım ben tokluğunu, varsın ölümüm serabınla olsun.
Serap gibi yeşeren bir hayal gibiydin gözümde, ne kadar elimi uzatsam en kahpe gülüşünle yakaladı beni aklımdan hayat. Affetsem olmaz, affetsem ne olur ne olmaz.
.
Düşüncelere saklı düşlerim var benim, birde yarım kalan kırık dökük hayallerim.
Solar mı gerçekler gerçekten? Yoksa biz mi kuruyoruz saçma sapan denklemler?
Galiba artık dönmeyeceksin, tamam sen kazandın hadi gel bitsin bu oyun.
Evcilik oynamak varken, kör ebe ne be. İlla kör kütük aşkınla sarhoş edip gideceksin dimi seni gidi seni.
WhatsApp yokken biz ne yapıyorduk yahu.
Şu duruma bir efkar çizelim, aha da şuraya da bir hüzün.

Whatsapp Durumları

Durumlara düştü sevdam, yok hani Twitter kullansa içim yanmaz ne diye yazıyorsam buraya.
Hız düşmanınız olabilir sizi kontrol ettiği sürece, fakat siz hızı yakaladığınız an sizin esiriniz olacaktır.
Gülmeliyim bilmiyorum, gülersem acır mı sol yanım onu da bilmiyorum. Galiba gülmeyi denemeliyim ya da güler gibi mi yapsam acaba?
Ben küf tutmuş cümlelerin arasında isyan çıkaran anarşist ruhlu bir kelimeyim. Aşka isyan etsem, sükunet saracak dört bir yanımı.
Aldatılmak kadar tarifi imkansız bir acı daha yok bu hayatta, düşünsenize lan o gözlerle bakıp seni seviyorum diyişini. Gel de katliam çıkarma arkadaş.
Arkamdan konuşanlara buradan bir şey demek istiyorum, önümde uzun bir yol var yorulacaksanız uğraşmayalım.
Ben kimseye yanlış yapmam. Ya beni yanlış anlarlar ya da yanlışı yapan onlar.
Hayat hatalarla dolu saçma sapan bir tiyatro sahnesinden ibaret.
Deli bir senaristin aklına gelmeyen son skecim ben. Aklına gelsem herkes birbirine aşık olacak.
Haberlere jiletlerle çıkan intihar temsili bir insanım, senin internete takılıp göremediğin saatlerde J.
Ücra köşelerde sarhoş bir avareyim son zamanlarda, hangi sokağa girsem yalnızlık yakalıyor beni ensemden.
Yazdığım her mısrada satır satır boğarım seni, sen aşk şiiri sanırsın.
Deli bir şairim ben, kimi özlediğimi bilmeden hasretin en halttan halini yaşarım.
Mısralarca anlatıp kafa karıştırmanın bir anlamı yok, seviyorum lan.
Hadi gidelim bu şehirden, artık beni benden alıyor sensizlik düşleri. Ne olur geri dön, kaçalım bu dünyadan.
Desem ki; hayat olabildiğince boş ve ben seni özledim. Sen yine beğeni yağmuruna tutarsın tüm olumsuzlukları.
Sen, sen ol. Asla biz olma.
Kırık dökük hayallerim var benim, birde hiç gelmeyecek umutlu yarınlarım.
Bir ezan sesi kadar dinlendirici, bir kuş cıvıltısı kadar güzel bir ses yok daha bu dünyada.
Gitmeliyim bu hayattan, başka bir bedende bulmalıyım seni.
İlla küpe takıp dövmemi yaptıralım oramıza buramıza? Yetmiyor mu kalbimizdeki ismin.
Dost acı söylermiş, halen tatlı dilli yılanı deliğinden çıkaran kişileri arıyorum.
Bir erkeğin, bir erkeğe arkadaşlık isteği göndermesi kadar saçmaydı senin benden gidip bir başkasına tutulman.

Tumblr Sözleri

Sosyal medya fenomeni olmak için intihar etmek yeterli olmalı sanırım.
Ölü kuşlar besliyorum karanlık bahçemde, sen geleceksin gibi koparmadım krizantemleri.
Deli bir yüreği taşımak kimine ağır gelebilir, fakat sarrafı olan bir delikanlı ikinciyi de besler.
Kuşumda öldü, ne yapacağım ben? Gelmeyeceksen bende öleyim.
Yalnızlıktan tüten sigaramın dumanı yüzümün renk hırsızı, gelsen bir dert gelmesen farklı bir dert.
Virajını alamadığım her yolda sen geliyorsun karşıma, intiharın eşiğinde kimsesiz ve yek.
Artık düşlerimde boğularak seni beklemek ağır geliyor bana, küfür mi ettik yoksa biz aşka. Sevdik, sevilmeyi istedik lakin hayat acı kahve tadını bir kez daha verdi genzimize.
Biter mi bu kadar acı? Ya da gelir misin artık düşlerime, sarılır mısın yalnızlığıma?
Dün benim için ölenler, bugün başkaları için yaşar olmuş. Ölümsüzlüğü buldu lan bunlar sayemde.
Her gün seviyorum diyen sevgili, bugün nasıl olurda sevgisizliğe düşer. İnsanoğlu işte bakar, görür ve gider.
Yıllarca gözümün içine çocukça bakan o masum bakışlarının ardında bir şeytan yatıyormuş meğer. Gelebildiğin nokta sadece küfürlerime düştüğün cümleler.
Aldanma demiş çocuk masum yüzüne, mutlaka bir gün bırakıp gidecekmiş. Aldanmadım ama aldattı.
 Kaç kadeh daha içmek gerekir yalnızlığına, seni bilmem ama ben şuan içerisinden çıkılamayacak bir girdabın virajındayım. Kafamı çıkarsam kopacak, çıkarmasam boğulacağım.
Mısralarca şiir yazmak, seni anlatmak ve seni sevmek. Yarın ki şiirlerim gelmeyen umutların hırsıyla yazılan küfürlerle kaplı bir sen olacak.
Daha fazla mı sevmeli insan yoksa daha mı az? Az sevsen bir şüphe çok sevsen bir şüphe. Kaldırılmayan sevgiler hep aşka aciz bedenlere verilen besteler ile dolu bu hayatta.
Ben seni hiç kimsenin akıl etmediği saat dilimlerinde sevdim, gideceğimiz yerlere uyak düşmeden.
Burada herkes bir başka havada, kimisi sevgilisini över kimisi ise söver.
Facebook’a sövdüğümüz geçmiş dönemlerin daha berbatını İnstagram’da yaşıyoruz. Bu gidişle hiç sevgilimiz olamayacak.
Sosyal medya ilişkileri ve evliliği bitiren en güçlü zehirdir.
İnsan kiminle gülmeyi ve kiminle ağlamayı iyi bilmeli. Zira her bunlardan sadece birini size yaşatan daima zararın ta kendisidir.
Araştırmalara göre evlilikleri ve ilişkileri bitiren en büyük etken sosyal medya, şeytan diyor pusuya yat.
Kaç kez daha sevmeli bu gönül veya kaç kez daha düşmeli yalan sevdalara mı desek.
Kimsenin bilmediği coğrafyalarda sevmeye çalıştım ben seni.
Whatsapp durumları, whatsapp sözleri, facebook mesajları kısa, facebook sözleri anlamlı, tumblr sözleri, anlamlı tumblr sözleri yazımızın sonuna geldik.

Daha yeni Daha eski