En Güzel Kapak Sözleri / Kapak Lafları

En Güzel Kapak Sözleri / Kapak Lafları

Söylenilebilecek en kısa ve keskin sözleri sizler için bir araya getirdik. Özlü, anlamlı en güzel sözler.. Facebook kapak sözleri, resimli kapak sözleri, özlü kapak sözleri, laf sokan kapak sözleri;
kapaksoz8.jpg
- Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin…

- Sadece gülüşümü yakala, öfkem sana ağır gelir.

- Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.

- Siz benim tellerime, hangi notadan vuruyorsanız, ben o makamdan çalıp söylerim… Sıkıntı yok.

- Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

- Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, sorun atlıkarıncalar değil, arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

- Yalan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.
kapaksoz14.jpg
- Kendini beğenmiş insanları severim. Hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek, ayrıcalıktır.

- Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız! Karakterim “kim olduğumla” ilgilidir, tavrım “sizin kim olduğunuzla.

- Yalnız olmak, yanlış kalpte olmaktan iyidir.

- Kapatmaya gücünün yetmeyeceği kapıyı ardına kadar açma, / açmaya yüzünün yetmeyeceği kapıyı da tamamen kapatma.

- Mutlu edemeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin.

- İnsanlar da fotoğraf gibi; ne kadar büyütürsen, o  düşüyor kalitesi.

- Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.

- Yok, artık sana ait tek zerre bünyemde. Sen koca bir hiç oldun bende, ettiğin tek cümle ile!
kapaksoz1.jpg
- Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok çünkü ben bana değer verenlerle meşgulüm…

- Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım!

- Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.

- Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

- Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım hâlbuki bütün numaralar sendeydi.

- Kızlar erkeklerin “gelirlerine” erkekler kızların “giderlerine” baktığı sürece, biri gelir biri gider.

- Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.

- Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da!

- Bir erkek, bir bayandan daha çok trip atıyorsa o ilişkinin beyin ölümü gerçekleşmiş demektir.
kapaksoz12.jpg
- Etme sırtını duvardan başkasına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

- Yok, artık sana ait tek zerre bünyemde. Sen koca bir hiç oldun bende, ettiğin tek cümle ile!

- Ben en azından katilimi tanıyorum fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin.

- Yanımızda olması gerekenler zaten yanımda, defolup gidenler kimin umurunda.

- Uzak dur çek elini benden, senin gibi seviyesizleri çok geride bıraktım ben.

- İnsanlar da fotoğraf gibi; ne kadar büyütürsen, o  düşüyor kalitesi.

- Bana şiir yaz diyorsun hoş güzel de, peki sen kaç harf edersin.

- Ne kadar sevdin diye soruyorlar. Hep aynı cevabı veriyorum, “HAK ETMEDİĞİ” kadar.
kapaksoz13.jpg
- Gidiyor musun? Git! Soytarısı terk etti diye, kralın sarayı yıkılmaz.

- Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.

- Aklımdan geçtin gittin, kim bilir yine kime gidiyordun.

- Gideceksen git, inan beddua bile etmem sana. Bilemem çünkü isabet eder mi ikiyüzlü suratına?

- Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince pamuk şekersiniz.

- Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da!
kapaksoz4.jpg
- Sende haklısın. Adamlığın kadar konuş dedim diye bu susmalar.

- Kralına yol verdim soytarısıyla uğraşamam.

- 2 dakika adam ol desem kaç dakikam kaldı diye soracak insanlar var…

- Kapatmaya gücünün yetmeyeceği kapıyı ardına kadar açma, / açmaya yüzünün yetmeyeceği kapıyı da tamamen kapatma.

- Bir erkek, bir bayandan daha çok trip atıyorsa o ilişkinin beyin ölümü gerçekleşmiş demektir.
kapaksoz15.jpg
- Benimle kurduğun hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar ucuzsan, ben de seni tanımayacak kadar pahalıyım.

- Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım hâlbuki bütün numaralar sendeydi.

- Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

- Uzak dur çek elini benden, senin gibi seviyesizleri çok geride bıraktım ben.

- Bana yol vermeyi düşünmeden önce. Sana verdiğim yolda yürümeyi öğren.

- Sen! Pardon siz mi demeliydim? Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim?
kapaksoz11.jpg
- Dediler ki: gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: gönle giren gözden ırak olsa ne olur.

- Sevebileceğim birine benziyordun dedi. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.

- Bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye?


0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski