Aşk Mesajları Sözleri 2018

Aşk Mesajları Sözleri 2018


en güzel mesajlar, aşk sözleri,hazır mesajlar,aşk mesajları,aşk meajları uzun,sevgiliye aşk mesajları,eşinize aşk mesajları,sevdiğine aşk mesajları,romantik aşk mesajları,sevgiliye aşk sözleri


Güneşim ol ama YAKMA, Yağmurum ol ama ISLATMA, Rüzgarım ol sar ama SAVURMA, Sevebildiğin kadar sev ama beni sensiz BIRAKMA

Suskunluğumun Sebebi İsen Sevgimin Anlamı Olmalısın. Hayat Aklı Başında Yaşamak İçin Çok Kısa. Zor Olanı Değil kolayı Ve Yanında Olanı Ara Seni Seviyorum...

Ey benim yüreğimin nazlı çiçeği.. Barışın ellere, küsün bana mı? Sana kim öğretti böyle sevmeyi. Bayramın ellere, yasın bana mı?.. Duymadın gönlümün haykırışını, Kırdın şu gönlümün sabır taşını, Görmekten usandım çatık kaşını, Gülüşün ellere de nazın bana mı? Uçurdun yellere ümitlerimi, Düşürdün dillere çektiklerimi, Soldurdun içimde hayellerimi, BAHARIN ELLERE

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir. Ve aşk öyledir ki nerde imkânsız varsa onu seçer.

Hani anlatılmaz yaşanır derler ya tarifi olmayan bir aşk için. İşte ben seni anlatamıyorum tam anlamıyla yaşıyorum...

Hayalim sen, ışığım yine sen, duygularım sen, düşüncem sen, sevdiğim sen, aşkım yine sen. Gelmedin canım, gelmedin sen.

Kalbimde 3 Cicek Yetistirdim.sevmeksevilmek Ve Beklemek.sen Bunlardan Ikisini Kopardin.bana Sadece Biri Kaldi Beklemek Beklemek Beklemek

Bu gece göz yaşlarım süzülürken GÖZLERİMDEN VE gökyüzünde yıldızlar kayarken dilek tutmadım ilk defa, sadece teşekkür ettim Allah'a bu gece yanımda olduğun için!

Aşk denilen güzel şeyin adını sen koysam. Güne uyandığımda SEN attığım her adım da SEN aldığım her nefeste SEN güldüğüm de SEN ağladığım da SEN özlerken SEN yaşadığım da SEN öldüğüm de SEN ama yine de her şeyde SEN sen varsın ya GÜLÜM sen beni benden alan SEN işte bu yüzden SEN.

Agladiginda Gozlerinden Akan Yas Olmak Isterdimyanaklarini Opmek Icin. Gunes Her Sabah Doguyor Ben Ise Sensiz Hergun Biraz Daha Batiyorum.

Sevgi sevilen kişiye sunulan bir armağandır kabul edilmesi ya da geri çevrilmesi önemli değil önemli olan sevginin sunulmuş olmasıdır.

Beni Ozlersen Gokyuzune Bak.yildizlarin Kuyruguna Kalbimin Parcalari Takili.yalnizlik Seni Uzerse Elini Kalbine Koy Gozlerini Kapa.ruhum Orada Cakili.

Bir Aski Paylasmak Icin Cok Gecbir Paylasima Asik Olmak Icinse Erken.bir Sevda Yerimden Vurdu Zaman.simdi Sana Soylenecek Tek Bir Cumlebende Sana Yetecek Kadar Ben Kalmadi..

Aşkı sana dair şarkılarda arıyorum ama hiç bir şarkı seni anlatamıyor bana, Sen kelimelerle anlatılamayan en özel insansın...

Korkunc Ucurumlara Birakmak Kendimi Ucsuz Bucaksiz Denizlere Atmak Isterdim Bedenimi. Ama Icimde Sen Varsin... Ya Sana Bisiy Olursa!

Hayatın kelimesi üçe bölünse onun içinde sen çıkardın aşk

Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...

Aşkı Sana Dair Şarkılarda Arıyorum Ama Hiç bir Şarkı Seni Anlatamıyor Bana Sen Kelimelerle Anlatılamayan insansın..

Ama Coskun Ama Yorgun Bir Yil Daha Geciyor Yasamdan Tum Mutlu Yarinlar Seninle Olsun Sevgilerin Guzeli Ile Yogrul Dogum Gunun Kutlu Olsun (

Sen bazen dudağımdaki gülücük, bazen yüreğimdeki ateş bazen de gözümden akan yaşsın ama her zaman küçücük kalbimde en büyük parçamsın...

Ben Alisilmis Seyler Sevmem Bilirsin. Yasamaksa Diledigim Gibi Yasamaliyim Sevmekse Gonlumce Sevmeliyim. Kendi Ellerimle Yazmaliyim Alinyazimi Olmekse Istedigim Anda Olmeliyim..

Aşkın kanatları yoktur. Yine de önüne bir uçurum çıktığında ilk düşüncesi uçmak olur.

Sen aşkın ta kendisisin, sen kalbimin bir tanesinin, ömrümü uğruna feda ederim yeter ki sen iste, seni çok seviyorum mavişim

Her gece seni düşünüyorum iyi ki var diyorum kendi kendime. Bu adam beni çok mutlu ediyor diyorum. Seni çooook seviyorum. Seninle olduğum için Allah'ıma her gece dua ediyorum. İyi ki varsın. ♥♥♥♥

Sen uykusuzluk nedir bilir misin?Gece ıslak yastığına başını koymak,"yarın ne olacak diye"korkuyla uyumaya çalışmak.Sen geceleri yalnızlıktan ağlamak nedir bilir misin?

Sabaha ulaşamayan gecelere sor beni, onlarla paylaştım hep sensizliği... Karanlık dünyama ışık saçan gökteki yıldızlar anlatır beni...

CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim

Bu dünya yalancı bir dünyadır, gözleri görmeyen aşık olandır, gördüklerimizin hepsi yalandır, Allah'ım bu yolcuyu uyandır.

Oyle Bir Yurekki Yanmaz Yurek Denirmi Ona Oyle Bir Gozki Aglamaz Goz Denirmi Ona Oyle Bir Insanki Isyan Etmez Insan Denirmi Ona Oyle Bir Volkan Ki Patlamaz Volkan Denirmi Ona Soyleyin Bana...

Gelmeyeceğini Bile Bile Beklemek [Saflık] Değil [Aşktır]

Bu soğuk ve fırtınalı hayatta Senin kalbinden başka sığınacak bir yerim yok be sevgilim.

salla dünyayı uykusu gelsin, dünya güzelse tek sebebi sensin aşkımmm 

Kızsan da bağırsan da kalp sana aitken anahtarı sendeyken gidilmiyo be aşkım zaman ve hayat gün ve saatler senle geçerken o zaman seni bırkılıp gidilmiyo senin elerini başka bir elerin tuttuğunu düşünülmüyo o zeytin gözlerine başkasının baktığı akla bile gelmiyo çünkü sen benim bende seninim
SENİ SEVİYORUM AŞKIM

Seni sevdiğim kadar kimseyi sevemem canımın içi, sen benim için özelsin esmerim

Mutluluğumun adı sensin, sen kalbime anlattığım tek hayatsın aşkım.

Deli bir yağmur olsam seni yağdığım yerler kadar severdim. Deli bir rüzgâr olsam seni estiğim yerler kadar severdim. Ama ben sadece deliyim ve seni aldığım her nefes kadar çok seviyorum.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski