Sevgiliye Güzel Sözler

Sevgiliye Güzel Sözler

Sevgilinize ne söyleyeceğinizi veya hangi mesajı atacağınızı bilmiyor musunuz? O halde Sevgiliye Güzel Sözler sayfamız tam size göre. Sevgiliye güzel sözler, sevgiliye aşk sözleri, sevgiliye anlamlı sözler, sevgiliye güzel mesajlar, sevgiliye kısa güzel sözler, sevgiliye kısa sözler, sevgiliye güzel kelimeler ve dahasını burada bulacaksınız. Sevgiliye Güzel Sözler’e başlayalım:
Sevgiliye Güzel Sözler

Ben seni sevmekten başka çarem yokmuş gibi sevdim.

Bir kez daha olsa, bin kez daha severdim. Seninle bir dakika olacağını bilsem hayatın, yine de seni severdim.

Başıma gelen en güzel ikinci şey seni sevmekti, birincisi sana rastlamaktı.

Aşk da sen, hasret de sen.. Ben de sen!

Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin.

Aklımda sen varken kafam çok güzel.

Ey sevgili bir gün birbirimize bayram olursak; Sen bana şeker ol, ben sana kurban olayım.

Her şeyi kaybetmeye dayanacak kadar kararlı, ama seni kaybetmeye dayanamayacak kadar acizim! Vazgeçemediğimsin.

Neden mi sen? Çünkü gözlerine baktığımda dünyada 7 milyar insanın yaşadığını unuttuğum tek insansın.

Dünyanın bütün şiirleri senin üzerine yazılmış gibi. Herşair sanki seni tanıyormuş gibi..

Aradığım ne varsa sende bulmuşum, senden öncesi yoktu seninle varolmuşum, beni bende arama ben artık SEN OLMUŞUM…

Ne bereketliymiş sana olan sevdam, seviyorum seviyorum bitmiyor.

Ben, seni kalbime yar diyerek; Gurbette, sevgilim var diyerek; Alın yazıma boyun bükerek; Güzel gönlüne hasret çekerek sevdim.

Aşkım; gökyüzünde bir yıldız seç. Senin kadar güzel ve parlak olsun. Benim içinde bir yıldız seç, parlaklığı önemli değil yeterki sana yakın olsun..

Sen varsın diye, sol yanıma yatmıyorum.
Benim sevdiğim renk, senin gözlerinde kaldı.

Sen öp geçmezse o da yaramın ayıbıdır.

Sustuğum kadar aklımdasın, konuştuğum kadar dilimde. Sen ki benim her halimdesin.

Senin 2 saniyede düşünüp söylediğin şeyler beni 2 gün mutlu ediyor.

Ben, istemem öyle iki günlük sevgili yüreğin varsa, bir ömür sev beni.

Seni çok özledim. Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çizdim. Seni ne kadar özlediğimi bilmek istermisin? Sayende bir gökyüzüne sahibim canım!

Tek sevmediğim yanın, yanımda olmayışındı.

Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.

Gözlerinden süzülen bir damla yaş olmak isterdim. Gözlerinden doğup, yanaklarından süzülüp, dudaklarında ölmek için..

Beynimde ezberim, kalbimde yasaklım, dilimde mühürümsün.

Bilesin ey yar. Sana duyduğum aşk öyle büyük ki; Karşılığını vermeye yüreğin yetmez!

Denizler kadar derin, rüzgarlar kadar serin. Senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.

Hayatım boyunca başıma gelen en güzel şeydin sen.

İlkim oldun bu hayatta, sonum olacaksın sevgilim, bunu da unutma!


Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski